איך בוחרים חיתול ? איך בוחרים חיתול ?

איך בוחרים חיתול?

היי בייבי, ידעת שחיתול ילווה אותך עכשיו ועד לגמילה מחיתולים? אנחנו כאן עם טיפים להורים שלך כדי לבחור את הכי טוב לעור העדין שלך

חיתולים הם אחת ההוצאות הגדולות ביותר כאשר ישנו תינוק בבית. חיתולים הם גם המצרך בו משתמשים זמן ממושך יחסית ובכל יום, כך שבחירת חיתול נבונה ומתאימה היא החלטה חשובה. למעשה מהרגע שהתינוק נולד בוחרים רוב ההורים להשתמש בחיתולים חד פעמיים, המקלים על הטיפול בתינוק ודואגים לעור יבש ובלתי מגורה.

מבחר החיתולים בארץ גדול והוא מכיל חיתולים רב פעמיים וחיתולים חד פעמיים וכמובן חיתולים המיוצרים בארץ וחיתולים שהם פיתוח בינלאומי. במבחר הגדול הזה בסופר ההורה צריך להחליט מה נכון לתינוק שלו.

אז איך מתחילים ובוחרים חיתול מתאים:

גודל ומשקל: על כל אריזת חיתולים ישנה חלוקה לגדלים, גילאים ומשקל הילד. חשוב להתאים את החיתול לילד שלכם ולקנות חיתולים  אל תשכחו שככל שהתינוק גדל ועולה במשקל, מה שקורה מהר בשנה הראשונה, משתנה המידה. המידות מתחילות ממידת פגים ודרך חיתולי NB וממשיכים עד למשקלים גדולים של 20 קילו. להאגיס שינו חיתול NB  המאפשר להורה לדעת מתי החיתול מלא

ספיגה: מטרת החיתול היא ספיגת שתן והפרשות התינוק והשארת ישבנו העדין של התינוק יבש. חיתול טוב משאיר את עור התינוק יבש ובלתי מגורה, וסופג זמן רב את ההפרשות. רצוי שלחיתול שתבחרו יהיו 3 שכבות

שכבה סופגת: עשויה מסיבים טבעיים ותפקידה לספוג את ההפרשות ובנוסף היא משמשת כשכבת ריפוד על מנת שהתינוק יוכל להתנועע בנוחות.

שכבה נועלת נוזלים: השכבה סופחת את ההפרשות ונועלת אותם בפנים. בעזרתה החיתול מצליח לספוג. חיתולי האגיס סופגים פי 40 ממשקל התינוק.

שכבת הגנה: זו השכבה העליונה שתפקידה להכניס במהירות את ההפרשות אל השכבה הנועלת ובמקביל היא מונעת מהפרשות שטרם נספגו, לבוא במגע עם עורו העדין של התינוק. על ידי כך נמנעת רטיבות ואדמומיות.

מתאים אנטומית לתינוק: התפתחות התינוק מהירה מאד בשנה הראשונה. הוא מתהפך, זוחל ומתחיל ללכת. חיתול טוב נסגר היטב ומתאים למבנה התינוק.

קל לשימוש: חיתול טוב קל לפתיחה ולסגירה. חשוב לזכור שככל שהתינוק גדל לא תמיד הוא סבלני לגבי החלפת חיתול ולכן יש משמעות לכך שהחיתול יהיה נוח להחלפה ולא מסובך.

כיצד ניתן לחסוך בהוצאות למרות נחיצות החיתולים?

בחירת מקום הקניה: כדאי לא להיות נאמנים לחנות אחת, אלא לברר ולבדוק מבצעים. תמיד קיימים מבצעים ברשתות שיווק מתחרות. אפשר למצוא חיתולים גם בהזמנה באינטרנט, למשל כאן וכאן.

קנייה גדולה של חיתולים: אל תתפתו יותר מדי למבצעים ולאגירת כמות גדולה מדי של חיתולים, כיוון שהתינוק גדל מהר מאוד והמידות משתנות. חפשו מבצעים מעורבים במידות

כמה עולה חיתול: בהשוואת המחיר של חיתולים מומלץ לבדוק מה עלות של חיתול בודד. בין יצרנים שונים כמות החיתולים באריזה משתנה, ולכן השוואה של מחיר לחבילה אינה תמיד נכונה.

הזול הוא תמיד זול? כשמדברים על בחירת חיתול גם המרכיב הכלכלי נכנס לתמונה ומהווה שיקול. כדאי לדעת שחיתול טוב יספוג לאורך זמן וישמש את התינוק זמן ארוך יותר. כשמדברים על חיתול זול כדאי לעשות חשבון נוסף של מספר החיתולים בהם משתמשים ביום.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה