איך לבחור צעצועים לאמבטיה איך לבחור צעצועים לאמבטיה

אמבטיה לתינוק: להשפריץ ולשחק עם צעצועים לאמבטיה

 המים מרגיעים ומהנים ואם מוסיפים משחקים לאמבטיה או צבעים מיוחדים אתם יכולים להפוך את הזמן הזה לזמן התפתחותי ואפילו לזמן איכות.

בועות סבון

בועות סבון אהובות על כל הילדים כי מעבר להבאה ולקסם שבבועות סבון ניתן ללמד בעזרתם ולחזק את המוטוריקה העדינה ולמד ילדים קצת יותר גדולים לעשות בועות סבון לבד. מומלץ לבחור סבון עדין מתאים לעור התינוק ומונע דמעות ואולי גם קצף אמבטיה מיוחד לקטנטנים.

מתאים מגיל חצי שנה

צבעי אמבטיה:

אם אתם הורים אמיצים אתם יכולים לתת לילדים לצייר עם קטשופ או מעדנים על דפנות האמבטיה. אם אתם קצת פחות עדיין ניתן לתת לילדים ליהנות ולהיות יצירתיים עם צבעים מיוחדים על בסיס סבון שאיתם ניתן לצייר על הקרמיקה או על דופן האמבטיה ואחר כך פשוט למחוק עם המים או מגבון.

מתאים מגיל 9 חודשים או כשהתינוק יושב באמבטיה

מחיר: החל מ 30 ₪

איך מכינים צבעי סבון בבית

דמויות להדבקה על דפנות האמבטיה

מדובר על ערכות המיועדות לשימוש באמבטיה. דמויות ואביזרי לבוש או חיות ג'ונגל, פיראטים ואפנה. כולם מעוצבים ומתאימים למשחק ולבניית סיפורים באמבטיה. הפעוט פשוט מדביק אותם על דפנות האמבטיה, מלביש אותם ומשחק. הם וגם נצמדים אחד לשני כדי ליצור סיפור. המשחק לא שוכח את ההורים שצריכים לסדר את האמבטיה לתינוק אחר כך וכולל שק לאמבטיה בעל שני תופסני ואקום נצמדים ושימושיים לייבוש החלקים לאחר המשחק, פשוט מכניסים הכל לרשת ועד הבוקר החלקים יבשים.

מתאים מגיל שנה

מחיר החל מ 60 ש"ח, לפי גודל הערכה

מזרקת הקסמים מבית Yookidoo

משחק מים ססגוני ומהנה המייצר סילון מים עדין ונעים באמבטיה. הצעצוע הוא מודולרי, וניתן להוסיף ולהרכיב חלקים על פי ההעדפה של הילד ולבנות לגובה ובסידור חדש ומקורי של החלקים בכל אמבטיה. ערכת המזרקה המלאה כוללת בסיס המייצב את המשחק על פני המים, סירות צבעוניות ובובות צוללנים וסילון המים יוצא מכל חלק בצורה אחרת  ובעוצמה שונה המשחק מפתח יכולות מוטוריות ואת הסקרנות הטבעית של הילד.

מומלץ מגיל שנה ומעלה.

מחיר כ 150 ₪

דמויות משפריצות

משחק מים של המותג TOMY כולל שמונה דמויות חייכניות וצבעוניות עשויות פלסטיק רך וגמיש, ומשפריצות מים בלחיצה. הדמויות מגיעות עם מגש משחק צף, והן נדבקות לדפנות האמבטיה ולקירות החרסינה. במרכז המגש כוס פלסטיק חייכנית המשמשת גם כמסננת וזה חשוב כי המים מסוננים ולא נשארים. הוא מיועד לקטנטנים אבל גם הגדולים יותר יכולים ליהנות- כשהם מתחילים לזהות מספרים, הם יכולים להתאים בין המספר שבגב הדמות ובין המספר שעל המגש.

מומלץ מגיל 9 חודשים

מחיר: ניתן למצוא החל מ 50 ש"ח לדמות בודדת.

ברז ללא הפסקה מבית Yookidoo

הברז האלקטרוני שואב מים מתוך האמבט ומאפשר לילד לשחק עם זרם המים הקסום, שבלחיצה על הכפתור הכתום מזרים מים מתוך צינור המשאבה ללא הפסק, ומאפשר ליצור זרימת מים של ברז. עכשיו הילד יכול  להמשיך ולשחק באינספור דרכים יצירתיות: לחבר כוס דרכה המים יזרמו בצורת מפל, להפעיל פרופלור המחובר לתחתית כוס, לגלות חבר נחמד שמסתתר בתוך אחת הכוסות על ידי מילוי הכוס עד שהמים יזרמו מגדותיה. את הסטנד ניתן גם להזיז לצדדים – כך שלאחר המשחק יכול הילד להמשיך להשיט את הכוסות ולהשלים את פעולת הרחצה, לצד אחסון נוח של המשחק בתוך האמבט עצמו.

מומלץ מגיל 9 חודשים.

מחיר כ100 ש"ח

היפופוטם לאמבטיה

דמות היפופוטם שבבטנו מצויים חברים נוספים – דמויות חיות צבעוניות. כל דמות עושה דברים שונים במים: צב שהוא מסננת, לוויתן מתיז מים, פינגווין מקשקש ודגיגון צבעוני. ההיפופוטם נצמד לשולי האמבט ומאפשר שליפה מהירה של החברים הנוספים. לאחר סיום השימוש ניתן להשאירו תלוי וכך הוא יטפטף אל תוך האמבט ויתייבש במהירות

מומלץ מגיל שנה

מחיר: כ 90 שקלים

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת