כל מה שאפשר לעשות כשמחליפים חיתול לתינוק כל מה שאפשר לעשות כשמחליפים חיתול לתינוק

5 דברים שכדאי לעשות כשמחליפים חיתול

כל מי שניסה להחליף חיתול לתינוק יודע שלא תמיד מדובר במשימה קלה. כשהם קטנים לעיתים כל הורדת חיתול גורמת להם להיבהל ולבכות וכשהם גדלים הם זוחלים, בורחים, מסתובבים ולעיתים סתם מתנגדים.

למעשה החלפת חיתול היא המשימה המדוברת ביותר ואפילו התכופה ביותר בשלבים הראשונים של ההורות שלנו. הורה ממוצע יחליף כ 6500 חיתולים לתינוק, ינגב, ינקה, יסדר ויהדק. 6500 פעמים שבהם התינוק נמצא על שידת החתלה או על המיטה ולהורה יש זמן מיוחד איתו וזמן לדעת שהוא בוחר את הטוב ביותר עבורו.

איך הופכים את כל הפעמים הללו למשהו משמעותי ולזמן מיוחד?

זמן איכות:

6500 החלפות חיתול, שכל החלפת חיתול אורכת כשתי דקות זה זמן רב שמבוזבז. אפשר להפוך אותו לזמן איכות ולדבר ולשיר לתינוק. חשבו על הדקות האלה כזמן אישי ומיוחד עם התינוק שבהם אפשר גם ללטף, לבדוק ששום דבר לא מפריע לו ושעורו נקי ולא מגורה.

עושים סדר:

גם כשהתינוק קטן ועדין לא יודע להתהפך חשוב לעשות סדר בשידת ההחתלה ולהגיע אליה כשהכל מוכן. הכינו מראש על שידת ההחתלה כל מה שאתם זקוקים לו, דאגו שהחיתולים והמגבונים יהיו תמיד על משטח ההחלפה כדי לא להשאיר את התינוק לבדו כשאתם מחפשים משהו חשוב. אם התינוק נרגע עם מוצץ או שאתם זקוקים לצעצוע, כדאי שגם הם יהיו שם.

בודקים את הבחירות שלנו:

כל החלפת חיתול היא זמן מצוין לבחון את הבחירות שלנו כהורים לגבי טיב החיתול והבחירה בחיתול. בכל החלפת חיתול ניתן לבדוק האם החיתול סופג היטב, האם עורו של התינוק יבש והאם הוא סובל מתפרחת חיתולים. חיתול טוב ירחיק במהירות את הפרשות התינוק מהגוף ויספוג אותם במהירות וכשאתם תחליפו חיתול תגלו עור יבש ולא מגורה או רטוב. החיתול שאתם בוחרים לתינוק שלכם הוא חלק מההגנה וחיבוק שאתם מעניקים לו. התינוק עטוף בחיתול 24 שעות ביממה והוא חייב להגן ולעטוף ברכות את עורו העדין. בכל החתלה אתם יכולים לראות את יתרונות החיתול ויכולתו לספוג מהר.

משחקים:

התינוק בורח לכם? נסו להפוך את החלפת החיתול לזמן בו משחקים. אפשר להחזיק צעצועים על שידת ההחתלה או אפילו פנס מחליף צבעים (יש פנסים המיועדים לתינוקות והם בטיחותיים) או כל צעצוע משמיע קולות או מאיר. הכינו את התינוק מראש לזמן החלפת חיתול ואם ניתן קבעו ממש זמנים קבועים להחליף לו. כמו כל דבר אחר בהורות- כאשר תהפכו את המשימה למשחק יש סיכוי שכולם יחייכו וייהנו.

מבקשים עזרה:

אם הפעוט כבר גדול תנו לו לעזור בהחלפת החיתול. הוא יכול להחזיק את משחת החתלה או להגיש לכם מגבונים. הוא יכול להסתכל על הציורים המתוקים של פו הדוב וחבריו, על החיתול ולהיות חלק פעיל מהחלפת החיתול.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת