מה לעשות עד הלידה? מה לעשות עד הלידה?

רעיונות איך לבלות עד הלידה

בשבועות ההריון האחרונים הסבלנות עלולה להיות בגדר זיכרון רחוק.  בהחלט אפשר להבין – המתח, הציפייה וחוסר הוודאות משחקים תפקיד משמעותי, כשכבר ימים רבים הלידה מתקרבת אט אט ועדיין מבוששת לבוא.

אבל בכל חיסרון יש גם יתרון. חשבי על כך שנותרו לך עוד כמה ימים להיות נטולת תינוק – מה שאומר שכדאי להשקיע אותם בהכנות אחרונות, בקביעת פגישות מעניינות, וגם בהשקעה בדברים שאת באמת אוהבת. אז מה אפשר לעשות בימים שכל המערכת דרוכה ומצפה להודעה המרגשת? הנה 6 רעיונות למה שאפשר לעשות כדי להעביר את הימים ולהמתיק את השעות עד ללידה

למלא את המקרר
בין אם את מהמבשלות או לא, לפניך כמה ימים לדאוג לאוכל שאת אוהבת שיחכה לך כשתחזרי מבית יולדות.
תוכלי לבשל ולהקפיא מזון בריא ומזין שיעזור לך לעבור את הימים הראשונים לאחר הלידה ללא בישולים וללא טרחה, וגם לאפות עוגות פשוטות שניתן לשמור במקרר או בהקפאה שתוכלי להגיש כשיגיעו המבקרים.

לקרוא ספר שמזמן רצית לקרוא
יש לך את כל הלגיטימציה בעולם להוריד מעט את הקצב, ולכן מתפנה לך גם קצת זמן לעצמך. הקדישי זמן לקריאת ספר, שגם מעורר את המוח ומחזק את כישורי הזיכרון והריכוז. באותה עת הקריאה גם יכולה לפר את איכות השינה שלך ולאפשר מנוחה טובה עד הלידה.

 לעשות קניות. מלא קניות
נכון, את כנראה לא במידה הרגילה שלך עכשיו. אבל תוכלי לבלות את הימים הקרובים באבזור הבית והארונות בדברים נחוצים, וגם סתם במענה לחשקים – חידוש מלאי הכוסות במטבח, תמונה חדשה לבית, רענון המגבות, מצעים חדשים, וכן- גם בגדים ואביזרים – מה שאת אוהבת. זו הזדמנות להפוך את תום תקופת הקינון למאוד פרודוקטיבית, כי במהלך חופשת הלידה פחות יתחשק ויזדמן לך לעסוק בזה.

 לפגוש חברות
נכון שכולם יבואו לבקר אותך מיד לאחר הלידה, אבל אז מי שבאמת יעניין אותם יהיה התינוק (בלי להלעליב כמובן 😉 ). נצלי את הימים שנותרו עד הלידה לפגוש את החברות והאנשים היקרים לך, לבלות אתם זמן איכות ולנסות להשכיח לשעות ספורות את ההמתנה הדרוכה.

למלא את ה wish list שלך
בתי קפה או מסעדות שמזמן רצית לבקר בהם? הופעה שממש מתחשק לך לראות? הצגה? סרט? זה הזמן להכין רשימה (קצרה, בכל זאת הימים ספורים) ולהתחיל לשבץ אותה ביומן לימים הקרובים. מצד אחד זו דרך מצוינת למלא את הזמן בהנאה מרובה, ומצד שני חוק מרפי מרבה להתערב במקרים כאלה ואז יש סיכוי טוב שפשוט תלדי לפני שתגיעי לתחילת הרשימה.

לעשות מה שאת הכי אוהבת בלי חשבון
לשחות בים? ללכת בטבע? זה הזמן שלך. כן, ממש בבגד ים, לצוף, לתת לגוף להיפטר מתחושת המשקל לזמן קצר, או בנעלי הליכה טובות ויציאה מאזור קליטה אל הטבע הפתוח והאוויר הנקי. נצלי את ההזדמנות האחרונה לעשות מה שאת באמת אוהבת, בלי לארוז תיק עגלה ובלי לחשב כמה חיתולים צריך לקחת. פשוט לקחת זמן לעצמך – לגוף ולנפש.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת