אוניברסיטה לתינוק אוניברסיטה לתינוק

אוניברסיטה לתינוק

אולי זה השם שלו שמתקשר לנו עם השכלה גבוהה ואולי כי הוא מתאים לשלבים די ארוכים אצל התינוק, אבל האוניברסיטה פשוט הפכה למשחק ולמוצר אהוב אצלנו בבית. אוניברסיטה לתינוק לא קשורה ללימודים היא משחק המפתח את החושים ומתאים לשלבים שונים של התפתחות התינוק.

מדובר על שטיח בד צבעוני ונעים ומעליו קשתות עם משחקים ובובות תלויות, שניתן להחליף בכל פעם שנראה שהתינוק משתעמם

מאיזה גיל מומלץ להשכיב את התינוק באוניברסיטה?

למעשה אין גיל נכן וניתן ממש בשבועות הראשונים לשים אותו להביט במשחק. זו גם דרך מצוינת להשכיב את התינוק על הבטן ולתת לו לפתח את שרירי הצוואר שלו.

כמובן שחושב לשים את האוניברסיטה במרחב מוגן ואם התינוק קטנטן ועדיין לא מתהפך או זוחל, ניתן לשים את האוניברסיטה על המזרן בלול כמשחק קבוע.

איזה חושים האוניברסיטה מפתחת?

התינוק נמצא בשלב שבו כל החושים עובדים, למרות שלפעמים בצורה שונה מאלצנו המבוגרים. חוש הראייה עדיין מתפתח אצלו ולכן הוא רואה שונה במרחקי שונים מאתנו. האוניברסיטה, בגלל העושר שלה במשחקים וצבעים מתפתח מספר חושים:

חוש המישוש: הצעצועים תלויים המרחק נגיעה והתינוק בגילאי 3 חודשים, יכול להושיט יד ולגעת. חלק מהאוניברסיטאות מכילות גם בדים שונים במרקמים שונים, לעידוד המגע והמישוש.

חוש השמיעה: בחלק מהאוניברסיטאות יש בובות מרשרשות או מנגנות. כל אלה מעודדות את חוש השמיעה

חוש הראייה: הגובה השונה של הצעצועים מאפשר לילד לפתח תיאום עין בהתאם להתפתחותו. נסו לשים לתינוקות צעירים תעתועים בצבעי אדום, שחור ולבן כדי לעזור להם להתמקד בהם.

חוש הטעם: נשמע מפתיע אבל המשחק בנוי כך שיש בן נשכנים או בובות רכות שניתן להוריד ולהכניס לפה, בשלב בו הם מנסים לטעום כל דבר שהם יכולים.

מה כדאי לדעת לפני שרוכשים אוניברסיטה?

המשחק יכול לעבור כביסה? תינוקות קטנים יכולים לפלוט ובכלל אתם יכולים לגלות ששכחתם את האוניברסיטה פתוחה על השטיח והחתול החליט לשחק בה גם. תמיד כדאי לברר שהמוצר ניתן לעבור כביסה וכך גם תוכלו להעביר מילד לילד מוצר נקי

ניתן להחליף משחקים ובובות: לכל אוניברסיטה יש בובות או משחקים הניתנים לתליה. בדקו שניתן לחבר בקלות עוד משחקים ולרכוש מוצרים נוספים לגיוון.

גודל האוניברסיטה לתינוק: חפשו מוצר לא קטן, לפחות 80 סמ לאורך ולרוחב. אחרת התינוק יגדל והמשחק יהיה קטן בשבילו.

אחסון: חפשו מוצר שקל לאחסן, מתקפל בנוחות וניתן אם רוצים לקחת לסבתא או לנופש הקרוב בלי להסתבך.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת