מוצרים שכדאי שיהיו בתיק מוצרים שכדאי שיהיו בתיק

5 מוצרים שאתם חייבים בתיק שלכם

מכירים את השלב הזה, שבו אתם מגלים שהתיק שלכם הפך להיות בכלל של הילדים ואתם רק סוחבים אותו? כדי שעדיין לא תשכחו דבר אבל גם לא תשכחו את עצמכם, ריכזנו לכם 5 מוצרים שאתם פשוט חייבים להכיר ולא לשכוח.

להיות הורים זה לזכור לקחת בתיק הכול, מגבונים, בגדים, נשנושים, כמובן ארנק, מפתחות, שתיה, לא לשכוח מוצץ וחיתולים ואם צריך גם אוכל לדרך. אז פלא שהתיק שלנו נראה תמיד ענקי ועמוס, לפעמים הכול זרוק בפנים ולפעמים קצת יותר מסודר.

מה כדאי לעשות כדי לייעל את המצב ולהפסיק להיגרר עם תיק ענקי ועגלה ולנסות לשמור על הארנק והפלאפון וגם על הילדים?

ההמלצות שלנו

צאו מהבית עם שני תיקים: תיק קטן עם מגבונים, כסף ופלפון ותיק אחד גדול שנשאר באוטו או על העגלה תיק שיש בו את כל השאר. לתיק הזה אם לא צריכים לדאוג ולא לסחוב עליכם. עליכם יהיה רק תיק קטן ונוח, תודו שזה הרבה יותר קל והגיוני.

להיות מאורגנים תמיד מראש. ערכו רשימה של דברים שאתם חייבים בתיק ודאגו שהם יהיו שם תמיד. מוצץ, מגבונים, חיתולים, סט בגדים להחלפה.

אל תשכחו אוכל: נכון שהכי בריא להכין ירקות או פירות חתוכים ולקחת אתכם לדרך כנשנוש בריא, אבל תמיד כדאי להשאיר גם חטיפים סגורים באריזה, או קופסת מזון מוכן, כדי שלא תגלו אף פעם שהפעוט רעב ואתם נשארתם בלי אוכל לקטנטנים

אחרי שארזתם תיק לתינוק עם כל מה שחייבים הנה רעיונות לדברים שכדאי שיהיו בתיק כי חשוב גם לחשוב עלינו ההורים.

5 מוצרים הכי מגניבים לתיק שלכם

בקבוק מים: אולי מים הוא לא מוצר מגניב אבל הוא אחד הדברים הכי חשובים שכדאי שתיקחו אתכם בכל יציאה מהבית. מחקרים מראים שנשים לא שותות מספיק מים במשך היום. בחנויות ניתן למצוא סוגים שונים של בקבוקים שיכולים להראות מעולה וגם לשמור על חום וקור.

תיק למגבונים: אנחנו בטוחים שגם לכם זה קרה, הוצאתם חבילת מגבונים מהתיק וגיליתם שלא סגרתם אותה היטב בפעם הקודמת וחלק מהמגבונים התייבשו? בדיוק בשבילכם הומצא נרתיק מגבונים. כרגע זה הדבר הכי חדש על המדף- נרתיק מיוחד עם דיספנסר ששומר על המגבונים שלא יתייבשו. שימו בתוכו חבילת מגבונים ולצאת רק עם זה עליכן. יש לנרתיק שרוך שניתן לחבר בקלות לעגלה, ליד או אפילו לעגלה בסופר.סוף כל סוף יש מוצר שימושי אבל גם אפנתי ומדליק, כזה שנראה טוב ומאפשר לך גם נוחות וגם מראה מיוחד

מטען נייד: כמה פעמים גיליתם שבאמצע הגינה הציבורית בדיוק כשהילד התחיל ללכת ואתם חייבים לצלם סרטון ולשלוח בווטסאפ המשפחתי, שנגמרה הסוללה בנייד? במקום להתבאס אתם פשוט צריכים לשלוף את המטען הנייד, לחבר ולהתחבר מחדש לעולם.

מארזי מיני: התיק שלנו כל כך עמוס בדברים של הילדים שתמיד נמצא בו צעצוע או חטיף לילדים וקרם החתלה אבל כמעט אף פעם לא תמצאו בתיק שלנו בושם, קרם ידיים, טישו, שפתון ובטח יש עוד דברים, אבל איפה כל אלה יכולים להיכנס לתיק הגדול ממילא? מארזי מיני או TOGO הומצאו בשביל זה. הם מיועדים בדרך כלל לנסיעות אבל למה שלא תאמצו אותם גם לתיק השגרתי? קרם ידיים קטן (תמיד טוב שיהיה בתיק) בושם קטנטן, מארזי קלינקס קטנים (כי למה לקנח במגבונים?) ואפילו מגבונים קטנטנים להורדת לק, למקרה שתגלו שהציפורניים לא נראות משהו.

תיק מתקפל: כמה פעמים גיליתם בדרך שחסר משהו בבית או שערכתם קניות? כמה פעמים גיליתם שהילד חזר מהגן עם אוסף ציורים? תיק מתקפל תמיד נמצא אתלכם בתיק וברגע ניתן לפתוח אותו ולדחוס כל מה שרוצים

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת