תיק ליציאה מהבית תיק ליציאה מהבית

יוצאים לגינה: המוצרים שאתם חייבים בתיק

לפני שאתם יוצאים מוזמנים להסתכל ברשימה שהעלנו כאן, מקווים שאנחנו מיעלים לכם את שלב הארגון.

הקיץ הגיע ואיתו השקיעה המאוחרת, שמאפשרת עוד שעות אור נעימות. הפארקים עמוסים בהורים ובילדים שמתרוצצים ומשחקים. החופש הגדול מתקרב ועימו גם עונת הטיולים. הבעיה שכל יציאה מהבית מלווה באריזת תיק רציני עם מוצרי תינוקות. אז לפני שאתם יוצאים מוזמנים להסתכל ברשימה שהעלנו כאן, מקווים שאנחנו מיעלים לכם את שלב הארגון.

מה אורזים בתיק?

אחרי שארזתם בגדים להחלפה, מגבונים וחיתולים וכמובן לא שכחתם מוצץ נוסף ואיזה צעצוע קטן שיהיה לדרך, כדאי לארגן עוד כמה דברים קיציים ליציאה מהבית:

מים לא משנה לאן, גם אם יצאתם לגינה מתחת לבית- תמיד קחו אתכם בקבוק מים, אחד לפעוט ואחד לכם. תינוקות מגיל חצי שנה צריכים לשתות מים ולכן הקפידו שיהיו אתכם בקבוקים עם מים המיועדים לתינוק.

צידנית קטנה: בחנויות תמצאו צידניות קטנות אישיות. הקיץ הישראלי שופע בפירות טעימים וניתן לקחת אותם אתכם לגינה או לכל יציאה מהבית, בהנחה שהתינוק כבר אוכל פירות ואוהב. שמירה בקירור בצידנית אישית גם לא תופס מקום וגם שומר על הפירות טריים וקרירים.

אוכל לתינוק או לפעוט: חשוב תמיד שיהיה משהו לנשנש ועדיף משהו בריא. אנחנו נתקלנו במכשיר מיוחד שאורז רסק פירות לשקית מיוחדת ואיתו אפשר לצאת מהבית. את הרסק ניתן להקפיא ולתת לפעוט או לתינוק לנשנש כשרעבים

קרם הגנה לפנים ולגוף: עור התינוק רגיש מאוד והשמש הישראלית די אכזרית. על מנת להגן על העור העדין יש למרוח את פניו וחלקי הגוף החשופים של הפעוט לפני היציאה מהבית (שימו לב שקניתן קרם המיועד לתינוקות)  קחו את קרם ההגנה בתיק, על מנת לחדש את המריחה בכל כמה שעות. זה חשוב באם אתם שוהים מחוץ לבית למשך זמן רב.  מרחו גם את עצמכם, זה חשוב וגם מהווה דוגמא לילדים.

תרסיס נגד יתושים או משחה: הקיץ מביא עימו יתושים וברחשים וממש לא נעים להיעקץ. מריחה שלכם ושל ילדיכם תעזור לכם במלחמה נגד המעופפים. אם מדובר בתינוק קטן כדאי לצאת מהבית עם כילה שתמנע מהיתושים לעקוץ

אלוורה: מרגיעה במקרה של עקיצות, שפשופים, כוויות קלות.

מחזיק למוצץ: כדי שהמוצץ לא ייפול לרצפה ואתם תחפשו איך לנקות אותו, כדאי לצאת עם מחזיק למוצץ שישמור עליו מנפילות או מזריקות. בחנויות תמצאו גם מחזיק לבקבוק שהוא שימושי לא פחות

פלסטרים: תמיד חשוב שיהיו בתיק כמה פלסטרים. יש היום מגוון רחב- יש נגד מים, יש עם אלוורה, יש צבעוניים במיוחד לילדים.

כובעים: למדו את הפעוט לחבוש כובע על הראש. כובע יגן על ראשו כאשר הוא משחק תחת השמש, ישנם כובעים בעלי שוליים רחבים שיגנו גם על העיניים. יש היום כובעים נעימים מכותנה, בצבעים עליזים, כביסים ובגדלים שונים שמתאימים להיקף ראש הפעוט.

חיתול טטרה גדול: חיתולי טטרה נמצאים כמעט בכל תיק לתינוק אנחנו מציעים לקחת במקומם חיתול טטרה גדול. היתרון שהוא יכול לשמש כשמיכה קיצית או כחיתול העוטף אתכם אם החלטתם להניק או לכל שימוש אחר. כיוון שהמקום בתיק מוגבל עדיף חיתול גדול מחיתול ושמיכה וסינר הנקה גם יחד.

שמיכת פיקנייק קטנה: אתם אף פעם לא יודעים איפה תמצאו פיסת דשא תחת השמיים הבהירים וצרתו שהפעוט ישכב וייהנה מהטבע. ישנן שמיכות או מחצלות מתקפלות שנוח לשים בסל העגלה או אפילו בתיק

שקיות זבל: יש היום מתקן קטן שבתוכו שקיות ואפשר לתלות אותו על התיק או לשים בתוך התיק. לא תופס מקום ומציל בכל מצב בו נתקעים עם חיתול מלוכלך, שאריות של אוכל וכו'.

סיר לכת: אם אתם בתקופת הגמילה מחיתולים– מומלץ להכניס לתיק סיר מתקפל הקרוי סיר לכת. המצאה ישראלית של סיר מתקפל ונפתח בקלות, שבו ניתן לעשות. הורים לילדים גמולים יודעים שהם בדיוק צריכים כשאתם בחוץ ויכולת ההתאפקות שלהם קטנה. הסיר לא תופס מקום ונוח לשימוש ולקיפול חזרה.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת