איך הופכים את הבית לבטוח יותר איך הופכים את הבית לבטוח יותר

זהירות סכנה בבית: האם הבית שלכם בטיחותי?

בייבי התחלת לזחול? או אולי לעשות צעדים ראשונים? עכשיו נשאר להורים שלך לבדוק שהבית בטיחותי ואין שום דבר שימנע ממך לחקור את העולם

יש הרבה דרכים פשוטות וקלות להפוך את הבית שלנו לבטוח יותר עבור הילדים שלנו. למעשה חלק גדול מהפציעות מתרחש בבית ולכן שמירה על בטיחות ועל כללים ברורים יעזרו להפוך את הבית למקום בטוח ונעים.

כשהתינוק נמצא רוב היום במיטה או בלול קל לשמור על בטיחותו, אבל ברגע שתינוקות מתחילים לזחול הם לעתים קרובות הופכים לפגיעים יותר ומגיעים למקומות שאנחנו לא תמיד מעוניינים בכך. כל גולה קטנה של האח הגדול או בורג שנשאר על הרצפה הופכים מיד לאויב.

אפשר להפוך את הבית לסביבה שבה התינוק נע ביטחון

לאבטח רהיטים

אתם מכירים את הברגים האלו והסרטים המגיעים עם הרהיטים שלנו שמטרתם לקבע אותם לקיר? רובנו מוותרים על שלב זה בהרכבה והרהיטים חופשיים. ודאו שאתם מעגנים את כל חפצים כבדים אל הקיר. ילדים רבים נפצעים בכל שנה, כאשר פריטים כמו טלוויזיות או מדפי ספרים נופלים עליהם. חשוב להשתמש בקשרים עמידים ולאבטח את החפצים הללו על הקיר, כך שהם לא יכולים ליפול או להימשך ולזוז ממקומם. מדובר על השקעה קטנה של זמן והפיכת הבית לבטוח הרבה יותר.

מגרות:

אם יש לכם מגרות כבדות שהתינוק או הילד מסוגלים להגיע ולמשוך כדאי להתקין עליהם מנעולים או סוגרים מיוחדים שנמכרים בחנויות.

כיסוי מקורות חשמל ושקעים

ברגע שהתינוק זוחל שום דבר כבר לא בטוח! כדאי לעבור על כל חוטי החשמל שנמצאים בבית, לראות מה ניתן למשוך ולדאוג שהם יהיו במקום גבוה או לא נגיש.  התקינו סגירה לכל שקעי החשמל שיש בבית, לכל מקרה.

רהיטים

אם אתם נמצאים בשלב בחירת רהיטים לבית וודאו שהם לא בעלי פינות חדות, ולא עשויים מחומרים כמו זכוכית שיכולה להתנפץ. גם שולחנות עם גלגלים או כל דבר שיכול לזוז הוא בעייתי.

העדיפו ריפוד רך ופינות עגולות ופחות חדות. כמובן שכדאי למצוא גם בדים הניתנים להסרה ולשטיפה, אבל זה כבר סיפור אחר.

אחסון

ברגע שהתינוק מתחיל לזחול זה הזמן לאחסן את כל חפצים שעלולים להיות שבירים ובעל ערך לעת עתה, צלחת הגשה מסבתא, סרוויס מיוחד ואפילו פסל שהבאתם מהטיול למזרח. אם תאחסנו חפצים כמו אגרטלים או כלי זכוכית על שולחן הסלון יש סיכוי טוב שהם ימצאו את מקומם על הרצפה מנופצים.

כדאי לאחסן גם משקאות ומזון. כל דבר שיכול להוות סכנה או שאתם פשוט לא רוצים שהתינוק יגיע אליו.

מאחלים בית בטוח ונעים!

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת