תיק ליציאה מהבית בקיץ תיק ליציאה מהבית בקיץ

5 דברים שלא כדאי לשכוח ביציאה מהבית בקיץ

הקיץ הישראלי חם ודורש הערכות מיוחדת לפני כל יציאה מהבית. אם בחורף התיק שלכם עמוס בבגדים עבים ומטריה בקיץ כדאי לרענן את התיק ולהשאיר בו באופן קבוע מספר מוצרים שלא כדאי לשכוח ויקלו על ההתנהלות היומיומית שלנו עם הקטנטנים.

אז אחרי שארזתם בגדים וחיתולים, כובע ואוכל הנה כמה דברים שכדאי להכניס לתיק ולדאוג שיהיו שם כל הקיץ.

מים

נשמע ברור וחשוב אבל לא כדאי לשכוח מים לא רק לתינוק או לילדים, אלא גם לכם . בקבוק מים קבוע שהמים בו טריים ולא כזה שנשאר בתיק משבוע שעבר הם חיוניים. אם התינוק קטן ולא שותה מים דאגו כשאתם בחוץ על הנקה נוספת או בקבוק תמ"ל.

קרם הגנה

השמש הישראלית חמה ופוגעת. מסתבר שנזקי השמש משפיעים בעיקר על עור התינוק והילדים עד גיל 18. הפגיעות בגילאים הצעירים מתבטאות בכתמים, נמשים והזדקנות של העור. אל תשכחו למרוח את התינוקות בקרמים מתאימים לעור עדין.

גל לחיטוי ידיים

בקיץ אנחנו סובלים יותר מווירוסים של הבטן הגורמים לשלשולים והקאות או כאבי בטן. מומלץ לשמור על היגיינה ואת זה קל להשיג עם בקבוקוני ג'ל לחיטוי ידיים. הקפידו לפני הכנת אוכל בחוץ או החלפת חיתול. זה לא תופס מקום ויעיל. שימו אחד בתיק לכל מקרה.

תכשיר נגד יתושים

בשנים האחרונות מדברים על זני יתושים חדשים, כאילו שהישנים לא הספיקו לנוץ יתושים יכולים להוות מטרד אבל לעיתים נדירות גם להעביר מחלות לא נעימות כקדחת הנילוס. מומלץ להשאיר בתיק תכשיר המתאים לילדים  ולתינוקות ולהשתמש בעת הצורך.

אם הילד או התינוק רגישים לעקיצות החזיקו ביחד עם תכשירים נגד יתושים גם אנטי- איסטמינים במשחה, שיקלו על עקיצות וימנעו גרד או נפיחות.

מגבונים

מגבונים נמצאים דרך קבע בתיק של הורים לילדים ולתינוקות. בקיץ יותר מתמיד כדאי לבחור מגבונים עדינים המאושרים לשימוש ובטוחים לשימוש. מלבד השימוש הראשוני של מגבונים, שהוא ניקוי ישבנו העדין של התינוק, הרים רבים מנגבים גם את הידיים של התינוק, שנכנסות אחר כך לפה הקטן שלו, מנגבים את הפנים העדינים ומעבירים ניגוב גם על האח הגדול שמזיע.  לכל זה חשוב להשתמש במגבון בטוח לשימוש המכיל חומרים עדינים ובטוחים

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת