סימון מוצרי תינוקות בגן סימון מוצרי תינוקות בגן

רגע לפני הגן: איך לסמן שמות על מוצרי תינוקות

קניתם ציוד לגן, הכנת תיק וארגנתם חיתולים, מגבונים, תמ"ל ועוד רשימה ארוכה. עכשיו נשאר לדאוג שהמוצרים שהכנתם יגיעו לבייבי וגם יחזרו אליכם. מבגדים ועד בקבוקים- איך לסמן את המוצרים בשמות לתינקות.

מדבקות עם שמות תינוקות

הבקבוק שלכם מגיע במקרה לחבר, הגננת התבלבלה בין הבקבוקים כי הם דומים? אתם דואגים להגיע לגן עם חבילת מגבונים של האגיס ומגלים שמעבירים אותה לילד אחר? או בכלל כתבתם שם על המוצרים אבל היום שמות לבנות הן גם שמות לבנים והפוך וכולם מתבלבלים ולא יודעים אם חבילת המגבונים שייכת ליובל הבן או ליובל הבת?  הדרך הכי קלה היא לסמן את הדברים של הילדים במדבקות יעודיות בצבע שתחליטו. למעשה ניתן להזמין מדבקות סימון שלא יורדות בשטיפה ולסמן את הבקבוקים, המגבונים וכל מוצר אחר.

אזהרה קטנה- נכון שיש מדבקות למוצצים אבל מומלץ לא להשאיר על מוצצים מדבקות כדי שהן לא ירדו במקרה והפעוט יבלע אותם. גם את שאר הדברים שסימנתם בדקו מדי פעם בעיקר על הבקבוקים.

ניתן לרכוש בארץ וניתן גם באלי אקספרס

תיק עם שם התינוק

זה כבר הך לטרנד מוצרים פרסונליים לכל תינוק. אבל גם אם שמים את הטרנד בצד יש בזה הרבה הגיון- קל לזהות את התיק של הילד שלכם בין כל נמו ואלזה שתלויים על ווים וקל גם לצוות הגן לדעת מהו התיק של הילד. עכשיו נשאר לקוות שבין כל השמות בגן אין כמה יובל, או אגם או עדן ולכולם תיקים עם שמות.

תוויות עם שמות של הילדים

את הבקבוקים אפשר כאמור לסמן על מדבקות אבל אפשר גם עם צמידים מיוחדים המקיפים את הבקבוק ומסמנים אותו. תוכלו למצוא צמידי סיליקון עם שמות תינוקות, או עם תמונה, לבחירתכם.

תגיות לסימון בגדים עם שמות

מי לא מכיר את הסיטואציה שבה הגעתם לגן ולבייבי קפוצ'ון חדש או מעיל והוא חוזר בלי הפריט האהוב עליכם. צוות הגן העביר אותו במקרה לילד אחר ועכשיו נשאר לכם לחפור בווטסאפ של הגן ולחפש את הבגד או לקוות שההורה שקיבל אותו בטעות יחזיר לגן. כדי שכל זה לא יקרה פשוט קנו תגיות לסימון בגדים שנצמדות לבגד בגיהוץ ולא יורדות בכביסה. השקעה של כמה דקות וסביר להניח שהבגדים האהובים שלכם יחזרו אליכם בכל אחר הצהרים.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת