איך לבחור משאבת חלב איך לבחור משאבת חלב

משאבת חלב: ידנית או חשמלית?

הנקה היא התזונה המותאמת ביותר לתינוק אבל גם משאירה את אותך קשורה לתינוק בכל שעה. איך ממשיכים להניק ועדיין יוצאים מהבית או חוזרים לעבודה

החלטת להניק את התינוק. מסתבר שזוהי הבחירה הטובה ביותר לפי ארגון הבריאות העולמי וגם משרד הבריאות הישראלי. להנקה יתרונות רבים הכוללים תזונה מתאימה לתינוק, העברת מערכת החיסונית של האמא לתינוק ועוד.

עדין הנקה מחייבת אותך להיות קרובה לתינוק ולענות על צרכי ההזנה שלו תמיד. אחת הדרכים להתמודד עם הצורך לצאת ועדיין להניק ואפילו לחזור לעבודה ולהמשיך להזין את התינוק מחלב אם- היא משאבת חלב.

ניתן להשתמש בשני סוגי משאבות חלב: ידנית וחשמלית. שני הסוגים ישאבו חלב אם אבל יש ביניהן מספר הבדלים:

  • משאבה ידנית: מדובר במוצר זול יחסית, ערכת המשאבות הידניות קלות ופשוטות לתפעול והן אינן מרעישות. משאבה ידנית אינה זקוקה לחיבור לחשמל והיא מופעלת בכל מקום.

  • משאבה חשמלית: מופעלת באמצעות חשמל או סוללות ולכן מחייבת מקור כוח. מדובר במוצר המאפשר לשאוב כמויות גדולות יחסית של חלב ומהר יותר, אך המשאבות מרעישות.

לפני רכישת משאבת חלב כדאי לחשוב לאיזה צורך אתם זקוקים למשאבה וגם לברר פרטים בקופות החולים שלכם ובארגונים המשכירים משאבות כמו יד שרה וחנויות גדולות כמו הנסיך הקטן.

  • שאיבת חלב לעיתים נדירות: ניתן להשתמש במשאבה ידנית או שכורה (אפשר לשכור מארגון יד שרה משאבה)

  • שאיבת חלב מחוץ לבית לעיתים רחוקות: רכשי משאבת חלב ידנית קטנה, הנכנסת לתיק ונוחה לנשיאה

  • שאיבת חלב קבועה: מומלץ לרכוש משאבה עם מנוע חזק שיחסוך שמן וגם תשאב ביעילות חלב.

איך מאחסנים חלב אם?

לפני שאיבת חלב-אם יש להקפיד היגיינה: שטיפת ידיים, שאיבה במקום נקי וכו'

יש לוודא שמשאבת החלב נקייה וכך גם  כלי לאחסון חלב.

מומלץ לרשום את תאריך השאיבה על שקית האחסון או הבקבוק

מומלץ להקפיא חלב בכמויות קטנות כדי לא להפשיר כמות גדולה ואז לזרוק את היתרה

איך שומרים חלב אם שנשאב?

בחדר בטמפרטורה של 25 מעלות: 4-5 שעות

בחדר בטמפרטורה של 20 מעלות כ-  8 שעות

במקרר (לא על דלת המקרר, שנפתחת) 5 ימים

בהקפאה  3-6 חודשים

איך מפשירים חלב אם:

אם החלב נשמר בהקפאה מומלץ להפשיר חלב אם במקרר או מתחת לזרם מים.

אסור להפשיר במיקרו או להרתיח את חלב האם.

אסור לחמם שנית חלב או להקפיא חלב שהופשר.

המשאבה הידנית Link מבית Suavinex 

משאבה קלה מאוד לשימוש. לחיצות עדינות וחוזרות על הידית יאפשרו שאיבה קלה בקצב המדמה את יניקת התינוק. ניתן להפעיל את המשאבה ביד אחת וללא צורך בסוללות, דבר המאפשר שימוש בכל מקום ובכל זמן. מגן השד האנטומי מבטיח התאמה מושלמת של המשאבה לשד ללא חלקי סיליקון נוספים לאחיזה טובה יותר של השד ולשיפור השאיבה. המשאבה מגיעה עם שקית ייעודית לאחסון ונשיאה המאפשרת שימוש היגייני במכשיר גם מחוץ לבית. המשאבה מיועדת לשימוש עם כל בקבוקי .Suavinex.

המארז כולל: משאבת חלב ידנית, מעמד לבקבוק,  5 שקיות אחסון חד-פעמיות לחלב, בקבוק 150 מ”ל עם פטמת סיליקון בעלת 3 מצבים, שקית נשיאה, חלקי חילוף.

משאבת חלב ידנית – freedom – שאיבה עם עיסוי להמרצת החלב, מבית "הנסיך הקטן" 

freedom  – משאבת חלב ידנית, מתוצרת חברת "טומי טיפי" האנגלית.

משאבת החלב הידנית מבית טומי טיפי, עם פסי עיסוי המעודדים הפקת חלב מהירה ונוחה. ההפעלה הידנית מבטיחה דיסקרטיות ושליטה קלה, להשגת רמת שאיבה נוחה. המשאבה מורכבת מ- 3 חלקים בלבד, מה שהופך את ההרכבה והניקוי לקלים.

בנוסף המארז של המשאבה כולל מיכל 60 מ"ל לאחסון חלב אם- מניחים את המיכל בתוך בקבוק הכי טבעי כמו אמא ושואבים ישירות מהמשאבה אל המיכל שבתוך הבקבוק, בקבוק מסדרת "הכי טבעי כמו אמא"  150 מ"ל עם פטמה שלב 1, תיבת עיקור (סטריליזציה) שבנוסף שומרת על ניקיון הבקבוק והמשאבה ו-6 רפידות הנקה.

ניתן לצרף למשאבה מיכלים לשמירת חלב בהקפאה או במקרר (לקנייה בניפרד).

משאבת חלב ידנית AVENT ISIS- מאפשרת לשאוב את חלב האם ישירות לבקבוקי האכלה AVENT או מכלי VIA  סטריליים לאחסון במקרר או במקפיא. המשאבה פועלת במהירות, בעדינות ובשקט ללא צורך במנוע או סוללות.

במחקר קליני הוכח כי משאבת החלב ISIS  יעילה כמו משאבת בית חולים חשמלית המופעלת על ידי חשמל או סוללות. למשאבה מבנה המדמה את פעולת היניקה של התינוק. התוצאה- יותר חלב בפחות זמן ובאופן טבעי.

המשאבה עדינה ויכולה לסייע להתגבר על בעיות שכיחות כגון גודש או פטמות סדוקות. בזכות שילוב של כרית עיסוי בעלת פטנט רשום ודיאפרגמה מסיליקון, הפועלות יחד לדמות את פעולת היניקה של התינוק. להשיג ברשת סופר-פארם ובחנויות תינוקות מובחרות

משאבת הנקה ידנית B-free Plus

משאבה פשוטה להרכבה ונוחה לשימוש, בבית ובחוץ .  קלה כך שניתן לשאת אותה לשימוש מחוץ לבית ללא מאמץ וללא צורך בחיבור לחשמל. למשאבה ואקום אפקטיבי במיוחד – נעילה הרמטית של המשאבה על השד. מגן השד עשוי סיליקון רך ומצויד בכריות עיסוי. מתאימה לכל בקבוקי B-free Plus. מיכל ובקבוק B-free Plus – מגיעה עם מיכל אחסון (בקבוק) ובקבוק B-free Plus נוסף במתנה.

ללא ביספינול A – כמו כל מוצרי B-free Plus, המשאבה עשויה מפלסטיק בטוח שאינו מכיל את הכימיקל ביספינול A, שהחשיפה אליו מתקשרת למספר רב של סיכונים בריאותיים.

ARDO, משאבת חלב איכותית חשמלית, דו צדדית, חד צדדית וידנית.

כל משאבות החלב של ARDO מיוצרות בטכנולוגיית שאיבה במערכת אטומה. ללא חלב בצינורות או במשאבה. שאיבה במעגל סגור לבטיחות ולמניעת זיהומים מפני חיידקים ומזהמים אחרים.

המשאבות של ARDO כוללים מערכת ואקום סגורה. הסיליקון המשולב בתוך המשאבה מגן על השד, חלב האם והתינוק. טכנולוגיה זו מבטיחה הפרדה מוחלטת בין חלב האם לבין חיידקים ומזהמים אחרים. אין כל סכנת זיהום גם במקרה ומשאבת ההנקה שלARDO נמצאת בשימוש של כמה אימהות.

אחריות ייחודית למשך 400 שעות הנקה.

משאבת ארדו – השקטה ביותר שיש – מבחן רעשים הוכיח כי קליפסו של ARDO היא משאבת החלב השקטה ביותר ומאפשרת שימוש דיסקרטי בעבודה , בבית ובכל מקום אחר.

המשאבה החשמלית Link מבית Suavinex 

מאפשרת לשאוב חלב בקלות בקצב המדמה את יניקתו של התינוק. מערכת הוויסות הכפולה, הייחודית למוצרי Suavinex , מאפשרת לשלוט במהירות השאיבה וגם בעוצמתה. ניתן להתחיל בשאיבות עדינות ולהגביר בהדרגה את המהירות ועוצמת השאיבה בהתאם לתחושה בשד, דבר המעניק שליטה מלאה בשאיבת החלב. מגן השד האנטומי מבטיח התאמה מושלמת של המשאבה לשד ללא חלקי סיליקון נוספים, לאחיזה טובה יותר של השד ולשיפור השאיבה. ניתן להשתמש במשאבה עם סוללות והיא כוללת תפס חגורה בגב המשאבה המאפשר ניידות מלאה כך שניתן לשאוב בכל מקום ובכל זמן. שקית האחסון והנשיאה מאפשרת שימוש היגייני במכשיר גם מחוץ לבית. המכשיר מיועד לשימוש עם כל בקבוקי .Suavinex

המארז כולל: משאבת חלב חשמלית, יחידת שאיבה, צינור, ספק כוח, מעמד לבקבוק, 5 שקיות אחסון חד פעמיות לחלב, בקבוק 150 מ”ל עם פטמת סיליקון בעלת 3 מצבים, שקית נשיאה וחלקי חילוף.

משאבת לקטינה מדלה 

משאבה חשמלית חזקה ושקטה, ניתנת לשאיבה דו צדדית
חוסכת זמן יקר ויכולה לסייע בהגברת ייצור החלב.

משאבת סימפוני מדלה – ניתנת לשאיבה חד צדדית ודו צדדית בו זמנית,
מאפשרת שליטה על עוצמת השאיבה ומעניקה תחושה אשר מדמה את פעולת היניקה.
המשאבה המתקדמת ביותר של חברת מדלה ונמצאת בשימוש ברוב המרכזים הרפואיים.

משאבת חלב חשמלית של  AVENT

משאבה חדשה יחסית של חברת AVENT.  המשאבה יכולה להפוך לידנית בעת הצורך. כמו כן המשאבה יכולה לפעול עם סוללות. המשאבה מגיעה עם בקבוק, סוללות, תקע חשמלי וחלקים להחלפה להפיכת המשאבה לידנית.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה