איך לבחור מגבון איך לבחור מגבון

איך יודעים מתי לעבור מידה בחיתולים?

בייבי, החיתול קטן וצריך להחליף מידה? בחצי השנה הראשונה ההורים שלך יחליפו לך כנראה יותר מ-1000 חיתולים, זה לא מעט ולכן ואנחנו בטוחים שהם כבר מומחים בהחתלה. אבל איך יודעים שהחיתול קטן וצריך לעבור מידה?

החלפת חיתולים לבייבי היא כנראה אחת הפעולות, אם לא הפעילות הראשית, שהורים יעשו הכי הרבה פעמים. למעשה מרגע הלידה ועד הגמילה הם כנראה יחליפו 6000 חיתולים, ינגבו במגבונים ולפעמים גם ימרחו משחה.

למרות העיסוק הקבוע בחיתולים, לא תמיד יש לכולם תשובה מתי צריך לשנות מידה ולעבור למידה גדולה יותר.

לפני שאנחנו מתחילים - על כל חיתול שלנו בהאגיס נמצא בר מידות שכולל המלצה למידה לפי משקל התינוק. אבל תינוקות הם לגמרי בני אדם קטנים, יש להם מבנה גוף שונה, הם שותים ואוכלים כמויות שונות וההמלצה על המידות חיתולים, היא המלצה, ויכול להיות שהתינוק שלכם זקוק למידה שונה מההמלצה 

איך יודעים מתי התינוק צריך לעבור מידה? בממוצע בכל 4 חודשים כנראה שתשנו את מידת החיתול, זה לא כולל כמובן את שלב NB, אותו תשאירו מאחור לאחר כעשרה ימים, אלא הכוונה היא למידות משלב 2 והלאה.

מידות חיתולים לפי משקל: 

ניו בורן 1-4 ק"ג מיועד לשבועיים הראשונים
שלב 1 – 1-6 ק"ג
שלב 2 – 5-7 ק"ג
שלב 3 – 6-10 ק"ג
שלב 4  - 8-12/14 ק"ג
שלב 4+ - 10-14 ק"ג
שלב 5 – 12-22 ק"ג
שלב 6 – 16-24 ק"ג

מהם סימנים שהבייבי כנראה צריך להחליף מידת חיתול?

נזילות ופיפי שבורח

אחד הסימנים הברורים ביותר של חיתול קטן מדי, הוא כאשר החיתול של הבייבי דולף. כאשר הפיפי דולף מעט דרך החיתול, לעתים קרובות הורים בטוחים שהבעיה נעוצה במותג החיתול שבו משתמשים או ביכולת הספיגה של החיתול, אבל מסתבר שחיתולים קטנים פשוט לא תמיד יכולים להכיל את כל הנוזל ולכן דולפים קצת.

בייבי – מהם הסימנים על הירכיים שלך?

מכירים את הסימנים האדומים שאתם רואים על הירכיים של הבייבי? מעין פסים אדומים שנראה שמשהו לוחץ על העור העדין שלו או שלה? מסתבר שזה לא רק נראה ככה, המשמעות היא שהבייבי גדל ואיתו החיתול צריך לגדול כי כרגע הוא קטן מידי ולוחץ.
הרצועות סביב הרגל צריכות להיות הדוקות בצורה מסוימת, כדי למנוע מעבר נוזלים, אבל אם החיתול קטן מדי, ייווצרו סימנים וזה בהחלט הזמן לשנות מידה.

בייבי – החיתול לא נסגר טוב

החיתול אמור להסגר בקלות והלשוניות איתן סוגרים את החיתול (סקוטצ'ים 😊), הן אלסטיות ומשאירות עוד מקום לבטן הקטנה שגדלה לה קצת אחרי הארוחה. החיתול צריך להיסגר בקלות ללא צורך להתאמץ. 

חיתול בהתאמה נכונה צריך להגיע רק מעט מעל לטבור של הבייבי. אם זה לא נמצא שם והחיתול לא נסגר היטב – מזל טוב- גדלתם במידה! 

מה ההמלצה על האריזה?

זה נראה מובן מאליו, אבל שימו לב מדי פעם להמלצת משקל על אריזות החיתולים - אם הבייבי מתקרב לגבול העליון של טווח משקל החיתול לדוגמא אם יש לכם תינוקת במשקל 12 ק"ג והיא מחותלת בשלב 4+ שמתאים ל- 9-14 ק"ג אולי הגיע הזמן לשקול החלפת מידה. ההתייחסות למשקל מבוססת על ממוצע, אך לא כל התינוקות זהים בגובה או במבנה הגוף ולכן – אם הגעתם למשקל העליון או קרובים אליו, אולי כדאי לשקול מעבר.

אתם עדיין מתבלטים?

צוות שירות צרכנים שלנו, שמומחה בהחתלה, ישמח לעזור לכם בכל שאלה! ליצירת קשר: 1-800-42-32-32

 

 

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה