איך לבחור תיק החתלה איך לבחור תיק החתלה

תיקי החתלה להורים

 תיק החתלה לעגלה אמור לשאת בשבילך את החיתולים הבגדים ועוד עזרים לתינוק אבל הוא כבר מזמן הפך לאביזר אופנתי ולסמל סטטוס. סלב מצטלמים עם תיק העגלה שלהם ונשים מתאימות אותו לבגדים

לפני שאת יוצאת לרכוש תיק כדאי להבין למה הוא ישמש והאם את מעדיפה לשאת אותו עליך או לחבר תמיד לעגלה. בחנויות ישנם תיקים רבים חלקם לנשיאה על הכתף וחלקם לנשיאה על הגב. חשוב לחשוב מראש למה ישמש התיק ומה את מעוניינת לשים בתוכו והאם מדובר בתינוק אחד, תאומים או תינוק שיש לו אח גדול. לכל אלה תהיה השפעה על נפח התיק.

עוד פרט חשוב הוא לבדוק האם התיק מאפשר כביסה והאם הוא שומר על חום וקור. ישנם תיקים המצוידים בצידנית או בתא המאפשר שמירה על אוכל בטמפרטורה חמה או קרה. חלק מהתיקים מתפרקים ומאפשרים נשיאה של התיק הקטן או חלקים מהתיק, כך שיציאות קצרות מהבית תוכלי לבחור באיזה חלק של התיק להשתמש.

כדאי לבדוק לפני הקנייה

חיבור לעגלה: למרות שמדובר בתיק עגלה לא כל תיקי העגלה מתחברים באופן נוח לעגלה עצמה. כדאי לבדוק את החיבור, לנסות אותו

נשיאת התיק: מלבד החיבור לעגלה התיקים נישאים על הגב או באלכסון על הצד. חשוב להבין מה צורת הנשיאה המועדפת עליכם והאם אתם נוטים להשתמש בעגלה או במנשא (קשה לסחוב גם מנשא גב וגם תיק גב)

מחירים: טווח מחירי תיקי עגלה  גדול. ניתן למצוא תיקים במחיר של כ- 100 שקל ותיקים במחיר של 1000 שקל ואפילו יותר.  אם מדובר בתינוק ראשון לפעמים כדאי להשקיע, אבל חשוב לדעת שהתיקים מתעדכנים ומשתנים

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה