שידת החתלה לתינוק שידת החתלה לתינוק

שידת החתלה: איך לחתל בבטחה

היי בייבי, נעים להכיר- שידת החתלה. כמעט כל בייבי יבלה עליה כנראה 6 פעמים ביום, עד הגמילה. עכשיו חשוב להבין איך להורים שלך יהיה נוח לחתל וכמובן גם בטוח

אחד המוצרים ברשימת הקניות של כל הורה צעיר היא שידת החתלה. רובנו מגיעים לקנייה בחיפוש אחרי משהו פרקטי, יפה ובעיקר כזה שישתלב היטב בחדר הילדים החלומי שלנו. רובנו לא יודעים ששידות החתלה חייבות לעמוד בתקן ויכולות להיות מקור לסכנה.

התקן הישראלי לשידות החתלה דומה לתקן האירופאי. התקן מתייחס לשידות אחסון בצורה שונה משידות החתלה. תקן שידות ההחתלה רוחב מינימלי למשטח ההחתלה, מעקה בטיחות סביב המשטח ופינות עגולות. שאר השידות הן שידות אחסון למוצרי תינוקות ולא בטיחותי לחתל עליהן.

מה כדאי לבדוק לפני שאתם רוכשים או משתמשים בשידת החתלה?

  • השידה עומדת בתקן הישראלי (אל תתביישו לשאול אם יש לה תו תקן)

  • אם לשידה יש לגלגלים- יש לגלגלים מעצור המאפשר נעילה מוחלטת

  • המגרות לא נטרקות ויכולות להיסגר על הידיים של הקטנטנים ולא שלכם

  • המגרות לא נשלפות החוצה עד הסוף ויכולות ליפול

  • ניתן לחזק את השידה לקיר או לוודא שהיא עם מרכז כובד שלא יכול ליפול או להתהפך

איך לעצב את שידת ההחתלה

נוחות החתלה: שידת החתלה עשויה בדרך כלל מעץ ובהחלט לא נוח לתינוק לשכב עליה בזמן החתלה. נהוג להניח משטח החתלה נעים ועליו אנחנו ממליצים להניח משטח החתלה או חיתול טטרה, למקרה של פספוסים.

ארגון: מומלץ לדאוג שכל המוצרים להחתלה יהיה על השידה, מגבונים, חיתולים, משחק קטן לילד, קרם החתלה ועוד. תוכלו למצוא קופסאות אחסון מתוקות או להכין לכם קופסת אחסון ולהניח בה את כל המוצרים החשובים.

בדיוק יש לכם טלפון… בזמן ההחתלה אסור להניח את התינוק וללכת, גם אם מדובר לשנייה אחת. מומלץ להניח יד אחת תמיד על התינוק, לוותר לכמה דקות על קריאת ווטסאפ או כל דבר אחר.

מה עושים עם החיתולים המלוכלכים? שימו לידכם פח ואם יש צורך שקית שאינה בהישג ידו של התינוק. זרקו את החיתול אחרי שסיימתם לחתל והתינוק לידכם או במיטה/בעגלה.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה