איך שומרים על עור התינוק איך שומרים על עור התינוק

קרם גוף ושמנים: גם לתינוק מגיע

תתפלאו אבל גם לתינוק הקטן אמורה להיות מגרת טיפוח ומוצרים מיוחדים משלו. מדובר על שמנים ותחליבים שיכולים לעזור וכמובן גם מוצרים שיעזרו בחיטוי הטבור

אלכוהול 70%: אם כבר יש לכם בבית, אין צורך לקנות שוב. משתמשים באלכוהול בשבועיים הראשונים כדי לחטא את אזור חבל הטבור עד שהוא נושר. חשוב לשמור על ניקיון המקום.

צמר גפן (אפשר פדים עגולים): גם הם בעיקר משמש לניקוי הטבור, בהמשך כדאי שיהיה בשידת הטיפולים שלכם כדי לטבול במים ולנקות את העיניים למשל.

שמן תינוקות: ישמש אתכם בעיקר לפינוק התינוק, למשל כדי לעשות לו עיסוי נעים שמקל על כאבי גזים או סתם בשביל כמה דקות של כיף ומגע ביחד. שמענו גם על אימהות ששמות קצת שמן על פלומת השיער כדי למנוע קשקשים. עדיף לבחור בשמן טבעי חסר ריח שמתאים לכל סוגי העור, למשל שמן שקדים.

תחליב גוף: לפינוק בלבד. רצוי שלא למרוח יותר מדי תכשירים על גוף התינוק, כדי שהגוף יישאר מעט שמנוני ומוגן.

קרם פנים: גם קרם פנים מיועד לפינוק בלבד, אבל חשוב שיהיה בבית למקרה שפתאום יש עור יבש, בעיקר בעונות המעבר או בחורף.

קיסמי אוזניים: לתינוקות יש קיסמי אוזניים רחבים וצמריריים, אבל אין מניעה להשתמש גם בקיסמי אוזניים רגילים של מבוגרים. בחודש הראשון הקיסמים ישמשו גם לניקוי אזור הטבור. חשוב לזכור שניתן לנקות את האזור החיצוני של האוזן ולא מומלץ את התעלה עצמה.

מסרק ומברשת: אם כבר זכיתם בתינוק עם שיער על הראש, חשוב לטפל בפלומה העדינה בזהירות ולסרק רק עם מברשת רכה. אגב, אל תיבהלו אם בתוך מספר חודשים תתחיל נשירה מאסיבית. כאמור זו רק פלומה, חלקה נושר ובמקומה יגדל שיער חדש וחזק!

מספריים או קוצץ לציפורניים: יש כאלו שמעדיפים מספריים ואחרים מעדיפים קוצץ קטן המותאם לתינוקות, בכל מקרה ניתן לרכוש את שניהם ביחד בסט קטן וחמוד. אצל תינוקות הציפורניים גדלות מאד מהר, תמצאו את עצמכם נלחמים בידיים הקטנות והמתנגדות כל 3-4 ימים, לכן יש כאלה שמעדיפים לגזור את הציפורניים כשהתינוק ישן. בשבועות הראשונים לא קוצצים ציפורניים לתינוק אלא לאחר כשלושה שבועות.

שואב רירית לאף: מתסכל שתינוקות לא יודעים לנשוף החוצה את הנזלת, לכן צריך לשאוב אותה החוצה. ישנם שואבים קטנים עם צינורית שעושים את העבודה.

מוצץ: הרבה תינוקות קטנים יעיפו כל מוצץ שתתנו להם, אבל אל תרוצו לקנות את כל הסוגים בשוק! ההמלצה שלנו: נסו סוג אחד או שניים ובעיקר הצטיידו בסבלנות. תוך חודשיים-שלושה (ואולי גם יותר) הם יסכימו לבדוק  את המוצץ, לא משנה מאיזה סוג הוא.

קופסא למוצץ: כדי לשמור על המוצץ סטרילי גם בתיק, כדאי לקנות קופסא ובתוכה לשים את המוצץ הנקי. זה כמובן בתנאי שלא קניתם מוצץ שכבר מגיע בתוך קופסא.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה