טיפוח הפנים אחרי לידה טיפוח הפנים אחרי לידה

מנשירת שיער ועד יובש: טיפוח לאחר לידה

עייפות, עיגולים שחורים סביב העיניים ועור שומני- טיפים מהירים שניתן לשלב בשגרת היום לטיפוח מהיר ותחושה טובה

נירה מספרת שהיא לא יכולה לשכוח את הפעם הזאת, חודש אחרי הלידה, שהיא חיכתה לחברות מהעבודה והיא הביטה במראה שעמדה בכניסה, רגע לפני שהן נכנסו. הגדי העבודה שלה ונעלי עקב התחלפו בטרנינג "עיגולים שחורים סביב העיניים ופגמנטציה ובעיקר לא הכרתי את עצמי. ממש ראו שאני עייפה ואפילו מאד עייפה. המזל היה שהבנות מהעבודה כל כך התלהבו מהתינוקת וגם הן היו אחרי לידה או שתיים, שלא ממש היה אכפת להן שאני מקבלת את פניהן בטרנינג ומבט עייף"

נירה מתארת מה שכולנו אחרי לידה מרגישות, העייפות וחוסר הזמן וגם הטיפול האינטנסיבי בתינוק האהוב, נותנים אותות. מסתבר שכמה דקות ביום עושות שינוי ולא צריך לצאת לשופינג מטורף כדי לקנות מסכות ואיפור, הכל נמצא בבית, רק צריך להכניס את זה לשגרה.

מה לא כדאי לעשות: גם בשלב זה אחרי הלידה מומלץ להימנע משימוש בתכשירים המכילים חומרים אסורים לשימוש בזמן ההיריון. חומרים חדירים היכולים לפגוע בתינוק ולעבור אליו בהנקה. לדוגמה שמנים אתריים ורטינול. גם בתכשירים בעלי ריח חזק, יפריעו לתינוק הקטן.

הפנים: אחרי הלידה העור לפעמים שומני יותר וההנקה לעיתים גורמת לאישה להזיע יותר. הקפידי לשטוף פנים עם סבון לפנים בבוקר ובערב. זה לוקח בדיוק דקה אפשר עם צחצוח שיניים או להשאיר את הסבון באמבטיה ואז במקלח לדאוג לשטוף פנים בצורה יסודית. סבון הפנים ימנע הצטברות לכלוך בנקבוביות והיווצרות של פצעונים על העור.

העיניים: העייפות ושעות מרובות של חוסר שינה נראות על העיניים. אם אין לך קרם מיוחד לעיניים אפשר להשתמש בפרוסות מלפפון כשאת מאכילה את התינוק או במסכה שתכיני בבית.

מסכה לעיניים: 

שתי כפות שמן זית, שתי כפות דבש, פרוסות מלפפון
מערבבים את השמן והדבש ביחד ומורחים בהם את פרוסות המלפפון ומניחים על עיניים עצומות למשך2-3 דקות. אין לכם זמן גם לזה? הסתפקו בפרוסות מלפפון בלבד, גם זה ישפר את התחושה סביב העיניים

מסכות לפנים:

רבע אבוקדו בשל, מעוך טיפת  לימון סחוט , חלמון ביצה  וכף אחת של יוגורט פרוביוטי

מערבבים היטב את החומרים ובעזרת האצבעות מורחים את המסכה על פנים נקיות, אחרי ששטפתן אותן במים וסבון.  ומשאירים על הפנים כחמש דקות. מומלץ לא לצאת לשמש אחרי המסכה.

מסכה נוספת למתקדמים: מרסקים בננה ומערבבים עם שתי כפות יוגורט, כף אגוזי מלך טחונים, כף דבש, כף קמח שיבולת שועל ובקבוק קטן  מים מינרלים. את הכל מורחים על הפנים ומחכים מספר דקות

ואם יש לכם באמת זמן- מסכה נוספת: לערבב חלבון ביצה וכפית מיץ תפוזים' 2 כפות קוואקר

למרוח על הפנים כ 20 דקות

אחרי האמבטיה: על מנת להעניק לעור את תחושת הלחות לו הוא זקוק, במיוחד לאחר הלידה, מומלץ  להשתמש באופן יומיומי בקרם גוף. ניתן להשתמש באותו קרם לתינוק  גם עבור האם וגם עבור התינוק, כי מה שטוב לעור שלו בטוח טוב גם לעור שלך.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה