איך בוחרים שם קצר לתינוק איך בוחרים שם קצר לתינוק

שמות קצרים לבנים

לא חייבים שם ארוך כדי להעביר מסר, גם שמות עם הברה אחת קצרה, שקל לזכור, יכולים להעביר עולם ומלואו. מדריך להורים מינימליסטיים.

בחירת שמות לתינוקות היא משימה מורכבת ומעניינת. אתם מנסים לבחור שמות לבנים שיתחבר אליכם ויעביר מסר. בין שמות ארוכים, לשמות בינלאומיים אפשר לחשוב גם על שמות קצרים לבנים, שלפעמים, למרות האורך, מעבירים מסר גדול.

יתרון נוסף בשמות קצרים הוא באמת היכולת לזכור אותם בקלות. אם אתם חובבים מינימליזם ורוצים שם נוח להגייה לכולם, אולי כדאי לחשוב על שמות קצרים.

שמות בינלאומיים

בחירת שם בינלאומי לפעמים משולבת בין הרצון של ההורים להבטיח לילדים עתיד גם במדינה אחרת. שמות כמו טום, דין, רוי או ג'וי הם שמות בינלאומיים נפוצים. גם ריי, בן, ריי ועוד הם שמות קצרים ולמעשה הרשימה ארוכה.

שמות שמחים

תינוק שנולד מביא איתו שמחה גדולה. כדי להעביר את התחושה אפשר לבחור שמות שמחים מלאי אור ואושר, וכמובן שמות קצרים- שיר, רון, גיל, זיו ג'וי וכמובן אור הם שמות שיעבירו את המסר.

שמות ישראליים קצרים לבנים

דן: מילה נרדפת לשפט וגם דמות תנכית, בנו של יעקב אבינו, דן הוא גם אחד השבטים.

טל: פירוש השם הוא רסיסי לילה, טיפות מים שנוצרות בלילה על הצמחים. "אִם-יִהְיֶה הַשָּׁנִים הָאֵלֶּה טַל וּמָטָר כִּי, אִם-לְפִי דְבָרִי" מלכים א' י"ז א.

גל: המילה גל מופיעה בתנ”ך כתיאור לערימה, אוסף של דברים. בעברית המילה גל מתארת נחשול, קיר מים. “וַיִּקְחוּ אֶת-אַבְשָׁלוֹם, וַיַּשְׁלִכוּ אֹתוֹ בַיַּעַר אֶל-הַפַּחַת הַגָּדוֹל, וַיַּצִּבוּ עָלָיו גַּל-אֲבָנִים, גָּדוֹל מְאֹד” שמואל ב’ י”ח י”ז.

רז: פירוש השם הוא סוד . מוזכר בתנ"ך “וְכָל-רָז לָא-אָנֵס לָךְ” דניאל ד’ ו’.

שי: שם נרדף וכמובן קצר יותר למילה מתנה או דורון

שיר: פירוש השם זמר או פיוט, שירה המושמעת עם לחן זמר, ממוזכר בתנ”ך: “שִׁיר, לַמַּעֲלוֹת: אֶשָּׂא עֵינַי, אֶל-הֶהָרִים מֵאַיִן, יָבֹא עֶזְרִי” תהילים קכ”א א’.

גיל: פירוש השם הוא שמחה ואושר

זיו: פירוש השם – אור, ברק או נצנוץ. מוזכר בתנ"ך: "בַּשָּׁנָה הָרְבִיעִית בְּחֹדֶשׁ זִו, הוּא הַחֹדֶשׁ הַשֵּׁנִי" מלכים א' ו' א'.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת