צילומי הריון צילומי הריון

לצלם את הבטן: הכל על צילומי הריון

כשההורים שלנו היו בהריון הם ניסו להסתיר את הבטן וחיפשו בחנויות בגדי הריון גדולים, כי חנויות מיוחדות לא היו. היום, כשבטן הריונית נחשבת ליפה ואף אחת לא רוצה להסתיר אותה, להפך, הגיע הזמן להצטלם ולהנציח את הרגעים הכי מרגשים שיש.

צילומי הריון, קצת כמו הבוק מהבת מצווש, הם מזכרת מיוחדת ומרגשת, מהתקופה הכי משמעותית בחיים. בבטן תינוק או תינוקת או אולי תאומים וזה הזמן להנציח את הרגע. כל מה שתצטרכו זו מצלמה טובה ולוקשיין או צלם מקצועי שיכול לעזור.

למה כדאי לעשות צילומי הריון?

הריון היא תקופה מרגשת אז למה לא להנציח אותה בצילומים מרגשים גם הם? לא חייבים לעשות צילומים מקצועיים בסטודיו. ניתן להצטלם בטבע וניתן לבקש מחברה מוכשרת לצלם אותך בפוזות שונות.

כיצד לבחור צלם לצילומי הריון?

אם החלטת לא להצטלם לבד זה הזמן לחפש צלם שתוכלי לסמוך עליו וליהנות מהחוויה. בחירת צלם מתאים קשורה בעיקר לכימיה שלך איתו. סביר שכבר בחרתם צלם בחתונה או באירועים אחרים, ואתם יודעים שהצלם צריך לדבר בשפה שלכם, האומנותית כמובן. אם את ביישנית או מתקשה להשתחרר מול המצלמה אולי כדאי לבחור צלמת שלידה יהיה לך נוח יותר.

הדרך הטובה ביותר לבחירת צלם לצילומי הריון היא בהמלצות שתקבלי מחברות ואחר כך שיחה עם הצלמים המומלצים. בקשי גם לראות תוצרים, כדי להבין אם הסגנון מתאים לך.

באיזה שלב בהריון מומלץ לעשות את הצילומים?

כמובן שאין חוקים וניתן להצטלם בכל ההריון ויש אפילו שיקפידו להצטלם בכל שבוע באותו המקום. אם תשאלו צלמים מקצועיים והמטרה לייצר בוק צילומים אחד, כדאי להצטלם לא לפני שבוע 30, כי אז הבטן עדיין לא מספיק גדולה. נסו לתאם את הצילומים החל משבוע 30 ועד שבוע 35. אחר כך יש סיכוי שתלדי ותפספסי את כל הכיף.

טיפים והמלצות לפני צילומי הריון:

לפני הצילומים כדאי לברר איפה מצטלמים. האם הצילומים הם בסטודיו או צילומי הריון בטבע. לכל אחד מהלוקשיין תצטרכו בגדים שונים ונעלים שונות. מומלץ לקחת צילומים כמה סטים של בגדים ובדים וטופים שניתן לגוון איתם.

להצטלם לבד?

השאלה האם להצטלם לבד או עם בן או בת הזוג והילדים אם יש, היא שאלה אישית. יש שימצאו בצילומי הריון גם סיבה למסיבה ולצילום של כל המשפחה

מה עושים עם תמונות הריון?

הצטלמתם ועכשיו השאלה מה לעשות עם התמונות. אנחנו ממליצים לא להשאיר אותם במחשב אלא לבנות אלבום או לפתח ולתלות בבית לפחות חלק מהתמונות.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת