מתנה ליולדת מתנה ליולדת

מתנה ליולדת

חברה ילדה? אתם מתלבטים אזו מתנה ליולדת או מארז ליולדת לקנות ובסוף מוצאים עצמכם קונים מתנה לתינוק ולא לאמא? תתעודדו זה קורה לכולם, ההחלטה של איזו ערכה ליולדת לקנות היא החלטה קשה ומצד שני כל אשה אחרי לידה תעריך מאד כמה דברים פשוטים שישדרגו את החיים שלה אחרי הרגע המשמח. בואו לקבל כמה רעיונות למתנה ליולדת.

מתנה ליולדת או מארז מתנה ליולדת?

אתם שואלים מה ההבדל? מתנה כולל בדרך מוצר שקניתם או כרטיס מתנה לעומת מארז מתנה ליולדת שנמכר בחלק מהחנויות או שאתם יכולים להרכיב, והוא כולל מגוון מוצרים לפעמים פרקטים מאד, שיתאים לילדת הטרייה או לתינוק. בחלק מחנויות לתינוקות תמצאו מארזי מתנה ליולדת שהוכנו במיוחד וארוזים בצורת מתנה.

מתנה ליולדת- הכי פרקטי

אם החלטתם לחפש מתנה שימושית, אין דבר יותר שימושי מחיתולים ומגבונים לזוג צעיר החובק תינוק. בממוצע תינוק מחותל במשך כשלוש שנים בכ 6500 חיתולים. הוצאה משמעותית וכל עזרה בקניית חיתולים היא עזרה מוערכת. למעשה אתם יכולים לקנות חיתולים לחודש או יותר, לפי התקציב שמתאים לכם ועדין להגיש הכל במארז ליולדת מיוחד וחגיגי.

פיג'מה, טרנינג וכירבוליות

נדוש? אתם חושבים?  אולי אתם צודקים אבל המראה, חברים, משפיע תמיד על ההרגשה. יולדת עם חלוק מרופט של בית חולים ואחר כך חולצות ישנות מלאות בפליטות, תרגיש בדיוק כמו שהיא נראית. לעומת זאת אין כמו אימונית חדשה לשיפור ההרגשה.

אגב לפיג'מות מפנקות ולטרנינגים יוקרתיים יש שם כולל- הלבשת פנאי. פנאי זה הדבר האחרון שיש לנשים אחרי לידה ובמשך ה 18 שנים הבאות. מצד שני זו בהחלט לא סיבה להתהלך עם בגדים חסרי סטייל. אז אם בחרתם מתנה ליולדת מהלבשת הפנאי חפשו משהו מפנק במיוחד.

סבונים ומוצרי טיפוח

כמה ימים בבית החולים גורמים לכל יולדת לפנטז על מקלחת בבית מריחת קרמים ריחניים ומפנקים. סבונים טובים, קרם חמאת שיאה וחליטות לאמבטיות הם תמיד סיבה למסיבה, אחרי הלידה, שהעור רפוי והגוף מתמודד  עם טחורים, תפרים והצמיג הזה בבטן שלא יורד, מוצרי טיפוח יכולים רק לשפר את ההרגשה.

כל מה שצריך נמצא בחנויות הסבונים

עזרה

כל יולדת חולמת על פייה קטנה שתסדר, תבשל תעשה כלים, כביסה ובעצם הכל. אמנם פיות נמצאות רק באגדות אבל  מסתבר שאפשר לקנות את כל העזרה לבית, החל מסידור ארונות, בישול ואפילו סבתות להשכרה ואחות ללילה.

הנה רשימה:

מנוי על מכבסה הכוללת שרות עד הבית- כמעט בכל מכבסה ליד הבית

אחות לילה, שתקום היא לתינוק, תעזור בלילות ותשגיח אחרי ברית מילה

מבשלות וקייטרינג איכותי

מסדרי ארונות

מנקה

סבתא להשכיר – שתטפל באחים הקטנים ותתן לאמא ולאבא קצת מנוחה.

יועצת הנקה

להניק וללדת הן שתי פעולות מאד קלילות ופוטוגניות בסרטים. בפועל לידה היא חוויה הרבה פחות נעימה והקשר בין הנקה לפעולה טבעית, מקרי בהחלט. מסתבר שרב הנשים צריכות קצת הכוונה ועזרה כדי ללמוד להניק.  מתנה מקורית ליולדת, שכל מי שחולמת להניק הייתה שמחה לקבל, היא יועצת הנקה. פגישה אחת מקצועית ורגועה אצל היולדת בבית, בלי עצות מבלבלות מהסבתא האמא או החמות. כל מי שקיבלה טענה שזו הייתה המתנה המועילה ביותר.

 רשימה מלאה של יועצת הנקה מוסמכת IBCLC לתמיכה :   www.iaclc.org.il

 תכשיט

אומרים שיהלומים הם חבריה הטובים של האישה. גם אם לא הם אף פעם לא מזיקים באמת. תכשיט יכול להיות נדוש אבל גם מתנה אישית  מרגשת. לתכשיט , שניתן על ידי סבתא או אמא יש משמעות נוספת, של המשכיות ומשפחתיות.

כמעט בכל חנות תמצאו שרשראות מחומרים שונים ועליהם אפשרות לשלב דמויות של ילדים- בנים או בנות. עם כל לידה של ילד ניתן להוסיף לשרשרת תליון נוסף.

ווטסו

אם אין לכם מושג על מה אנחנו מדברים ומהי המילה הזאת, זה בסדר. רב האנשים לא ממש יודעים. ווטסו הם טיפולי מים מפנקים ומרגיעים. חברות ונשים שעברו טיפול כזה נשבעו שזה הדבר הכי טוב, מרגיע, מוצלח שהן עברו.

מארז מתנה ליולדת : בסופו של דבר בעיקר אם מדובר בלידה ראשונה, תוכלו לבנות מארז משמח שלכם, ובו מתנה משולבת שאתם תבחרו.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת