הכל על בגדי הריון הכל על בגדי הריון

חמישה פריטי חובה בהריון

תשעת חודשי ההיריון הם תקופה קסומה ומרגשת. אולם חלק בלתי נפרד מן התקופה הזו כולל גם שינויים פיזיים ורגשיים. בטח כבר מן השבוע העשירי שמת לב שחלק מן הפריטים המככבים במלתחתך כבר לא ממש מתאימים, אך כעת כבר ממש נדרשת תחלופה משמעותית במלתחה.

בכדי לבנות מלתחה יעילה חשוב להתמקד במספר פריטים שישמשו בסיס איתן לארון החדש שלך, אותם תוכלי לתבל באביזרים משלימים שמהם תוכלי ליהנות גם לאחר הלידה. בחרנו עבורך חמישה פריטי מפתח שאת פשוט חייבת לאמץ למלתחת ההיריון שלך.

סקיני ג'ינס

כשפלג הגוף העליון שלך גדל מומלץ למקד את תשומת הלב בפלג הגוף התחתון והצר יותר. גזרה צרה בפלג הגוף התחתון תאזן את המראה הכללי כשתלבשי טוניקות או חלק עליון רחב. לכן, דאגי לעצמך לפחות לזוג אחד של מכנסים בגזרה צרה. הסקיני יאריך את רגליך ולא יוסיף להן נפח מיותר, ולרוב תמצאי אותו בבדי דנים דקים וגמישים שיוכלו להחליף ולשדרג את מראה הטייץ הפשוט, מבלי לוותר על הנוחות ובהרגשה יותר נשית ומושקעת.

חולצה לבנה

הפריט הפרקטי ביותר בכל מלתחה (גם לא הריונית) הוא חולצה לבנה וחלקה שקל להוסיף לה תכשיטים, צעיפים ועליוניות. תוכלי בקלות ללבוש אותה כאלגנטית ורשמית בעזרת ז'קט מחויט ותכשיט יוקרתי, או לחלופין במראה יומיומי בשילוב ג'ינס וסניקרס.

כשמדובר בחולצת היריון חשוב להקפיד שלא תהיה שקופה וכמובן גמישה באזור החזה והבטן.

חולצת פסים

הפריט הבא שלנו אולי פחות צפוי כאחד שיכנס לנבחרת ה must have , אבל אנחנו בטוחים שתופתעי לגלות כמה הוא פרקטי. מעבר לכך שחולצת פסים "תזריק" טונות של סטייל למלתחה, חולצת פסים היא פריט פרקטי ביותר. היא מתאימה כמעט לכל מכנסיים או חצאית שתבחרי ועובדת מצוין עם צבע או במראה מונוכרומטי.

סניקרס

הטרנד הלוהט של השנים האחרונות בנעליים הוא המראה הנוח והספורטיבי. כך קרה שהסניקרס השתחלו למסלולי התצוגות ומשמשות סטיילינג לגיטימי לאופנה גבוהה.

לתקופת ההיריון את חייבת שיהיו לך נעליים נוחות, אבל ממש לא רוצה להופיע לעבודה בנעלי ספורט מגושמות, לכן זהו הפתרון המושלם.

סניקרס מדליקות ישדרגו כל שמלת טריקו, או סקיני ג'ינס וחולצת הריון ויעניקו לך מראה צעיר, קליל וספורטיבי מבלי לוותר על הסטייל.

שמלה שחורה

תאוריית ה"שמלה השחורה הקטנה" שכל אחת צריכה בארון נכונה אפילו יותר בתקופת ההיריון. שמלה בסיסית תשמש אותך למגוון סיטואציות בהתאם לשימוש באביזרים המשלימים. היא תתאים לאירוע בשילוב עקבים קלים ותיק קלאץ', ותוכלי לנצל אותה לעבודה ולפנאי בשילוב ז'קט ג'ינס, צעיף וסניקרס קלילות.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת