בדיקת בטא בדיקת בטא

מתי הזמן הבטוח לגלות שאתם בהריון?

בדיקת ההריון חיובית! אתם נרגשים לגלות את הריון ועכשיו רוצים לשתף את כל העולם, או לפחות את החברים הכי טובים ואת המשפחה במאורע המשמח. למי כדאי לספר ומתי והאם חייבים לעדכן את הבוס בעבודה על השינוי העתידי?

 

הריון הוא תמיד תקופה משמחת ולפעמים גם מלאת חששות ולכן השאלה מתי לספר לכולם על ההריון מורכבת יותר ממה שתיארתם לפני הכניסה להריון. כנראה אין תשובה נכונה מתי לספר על ההריון ולמי, וכל אמא לעתיד או זוג יעשו מה שנכון להם. אבל מסתבר שלפעמים כדאי לספר ולפעמים, כמו במקרה של העבודה, פשוט צריך. 
בסופו של דבר, גם אם הבחירה היא לשמור בסוד על ההריון, שבועות הריון יעברו ואת כנראה תעדכני יותר ויותר מעגלים, בבשורה המשמחת. בהמשך כנראה יראו עליך את הבטן ואז השאלה אם לספר או לא כבר לא קיימת.

 

למה לשמור על ההריון בסוד?
לא כולם ממהרים לספר על ההריון, בטח לא לסביבה הרחוקה. לפעמים הסיבה לכך היא אמונות שונות או פחד שמשהו לא יתפתח קשורה. החששות האלה יכולים להיות אמיתיים כיוון שבשליש הראשון יש יותר הפלות ולכן לפעמים קל לזוגות לחכות קצת, לעבור את תקופת הבחילות ובדיקות ההריון, ורק אז לספר. 

 

כדאי לזכור שככל שיותר ויותר אנשים ידעו על ההריון, כך תקבלו יותר עצות והערות. לא כולם אוהבים לשמוע עצות וסיפורי לידה, אבל יש כאלה שיגלו שחכמת ההמונים בנוגע להריון, בדיקות הריון ותרופות סבתא לטחורים, בחילות ועוד יכולים לעזור להם. כך שבאמת ההחלטה היא שלכם – רק תזכרו שבסוף כולם ידעו 😊

 

מתי מספרים על ההריון למשפחה
אנחנו בטוחים שהמשפחה תשמח לשמוע על הבשורה ואם אתם קרובים הם אולי יודעים על התוכניות שלכם, לגבי הריון. כנראה שלאמא ואבא ולאחים הקרובים ואולי גם לסבתא, תספרו לפני כולם. אם יש לכם בבית ילדים נוספים יש סיכוי שתצטרכו עזרה ולכן תספרו למשפחה או לכל מי שיכול לעזור. אל תשכחו שלק מהאנשים הקרובים אולי יבחינו לבד בבחילות שיכולות להיות או בעייפות ובסימני הריון אחרים, ולמעשה יגלו לבד 😊

 

מתי מספרים על ההריון לחברים?
מעגלי החברים הם בדרך כלל הבאים לדעת על ההריון. אנחנו מאמינים שחברים טובים או החברה הטובה תגלה פני כולם, גם אם לא תספרו לה.

 

מתי מספרים על ההריון בעבודה?
אולי את לא רוצה לשתף את כל הקולגות שלך בעבודה בשינויים שעוברים עליך ולמעשה את גם לא חייבת, אבל החוק מבקש לעדכן את המנהל הקרוב אליך החל מחודש חמישי. בפועל החוק מאפשר לנשים בהריון להגיע לבדיקות ולהיעדר מהעבודה כדי להתייעץ עם רופא, וכן רוב הנשים יעדיפו לשתף על ההריון לפני או לפחות בפעם הראשונה שהם יצטרכו לקחת יום מחלה כדי להיבדק.

 

מתי לספר לאחים הגדולים על הריון?
גם כאן אנחנו לא נוכל לתת תשובה ברורה. ישנן 2 אסכולות שונות. האחת טוענת שלא כדאי לספר לילדים צעירים או לאחים על ההריון והשינויים הקרובים עד ללידה. אחרים יטענו הפוך – שאי אפשר להסתיר וכדאי לשתף. 

 

התשובה היא כנראה תלויה בכם וגם תלויה בגיל הילדים. ילדים בני פחות מגיל 3 לא תמיד יכולים להבין על מה השמחה ולהבין מהו משך הזמן שעליהם לחכות לאח חדש. ילדים גדולים יותר, שאולי מצפים אפילו לאח חדש, ישמחו להשתתף בהכנות.
חשוב שאם החלטתם לא לספר לאחים על ההריון, לא לדבר עליו לידם ולדאוג שאף אחד, כולל הסבתא או הגננת לא ישתפו אותם בשינויים לפניכם.
עכשיו אחרי שהחלטתם למי אתם רוצים לספר על ההריון ומתי, נשאר לחשוב על דרכים מעניינות לספר על השינוי ואם תחכו קצת יותר זמן כנראה שתוכלו גם לספר ולשתף במין העובר.
 

* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה רפואית או המלצה לנקיטת הליך רפואי ואינו מחליף בשום אופן יעוץ רפואי. בכל עניין רפואי יש לפנות לרופא כנדרש. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת