קמפינג עם ילדים קמפינג עם ילדים

לישון בטבע: מתחמי קמפינג מומלצים

אם מנטרלים את הפחד מלינה באוהל, קמפינג עם ילדים יכול להיות חוויה מיוחדת ומרגשת. מתחמי קמפינג למשפחות מפנקים או מיוחדים שכדאי להכיר

קמפינג עם ילדים גורם ללא מעט אנשים להרים גבה ולשלול את האפשרות. רק המחשבה על אריזת הבית כולו ועל חוסר נוחות בלילה והתארגנות עם ילדים, מפחידה ומלחיצה. מסתבר שבשנים האחרונות מתחמי הקמפינג עברו מתיחת פנים רצינית והם מזמינים ונוחים גם לילדים ותינוקות.

אם בעבר באמת נסחבנו עם ציוד, היום ניתן למצוא מתחמים שבהם מיטות או מזרונים, חימום או מיזוג, חדרי שירותים ואפילו מצעים. כל אלה יעזרו לחוויה של טבע אבל מאורגנת יותר ונוחה.

לפני שאתם מעמיסים את האאוטו מומלץ לבדוק כמה דברים

  • האם במקום שירותים ומקלחות?

  • האם יש מקום מסודר לבישול

  • במתחמים מסודרים כדאי להבין מה ניתן לכם האם יש מקררים, מצעים, האם יש מקום לשמור מזון.

  • מה המתחם נותן בנוסף ללינ לילה ומהן הפעילויות לילדים.

לא לשכוח - ציוד שכדאי לקחת לקמפינג:

  • להצטייד במים ואוכל מתאים לקטנטנים

  • חיתולים, מגבונים ומשטחי החתלה חד פעמיים

  • קרם הגנה, כובע ובגד ים (לקטנטנים ליטל סווימר למיים

  • אלתוש ותכשיר למריחה לאחר עקיצות

  • מגבות לפעמים גם שקי שינה או כלי מיטה, תלוי במה ניתן במקום

קייקי כפר בלום – מתחם אוהלים ממוזגים

אתר השייט קייקי כפר בלום מתחדש במתחם אוהלים ממוזגים, בלב הטבע הגלילי בסמוך למתחם השייט. למתחם הקמפינג בקייקי כפר בלום, מצטרף כעת מתחם VIP, אוהלים משפחתיים ממוזגים ומאובזרים ברמה גבוהה ביותר. בכל אוהל מיטה זוגית, שלושה מזרוני יחיד, סדינים, כריות וציפיות, שקע חשמלי להטענת פלאפון נייד בלבד, תאורה ומקרר עם מקפיא, מחוץ לכל אוהל שולחן קק"ל ופינת ישיבה. המתחם מגודר וסגור ורק אורחי האוהלים יוכלו להיכנס אליו. במתחם מדשאה רחבה, פינות ישיבה, פינת מנגלים, מטבחון עם כיורים וקומקומים חשמליים, מקלחות, שירותים ומזנון.

מלבד לינת לילה – האירוח במתחם האוהלים כולל כניסה לשלל האטרקציות והפעילויות ללא עלות נוספת: שייט קייקים במסלול המשפחתי, פעילות בפארק החבלים "טופרופ" (פארק חבלים, אומגה למים, ירי חץ וקשת וקיר טיפוס) וצפייה בסרט רפטינג 3D. תוספת מרעננת לקיץ לאורחי המתחם היא הקרנת סרט קולנוע לילדים (ללא עלות נוספת).

עלויות: מחיר לינה ללילה כולל כל הפעילויות באתר – 1090 ₪ לאוהל  למשפחה בת 5 נפשות (כל אדם נוסף באוהל 100 ₪).

בחודשים יולי ואוגוסט בלבד משפחות עם ילדים קטנים בגיל 2-5 יוכלו ליהנות   ממסלול "קייקיד" ללא עלות נוספת.

חמת גדר

פארק המים חמת גדר מציע שלל פעילויות לקטנטנים לצד מגוון אפשרויות לינה. כפר אוהלים מחודש, למפונקים מבין אוהבי הקמפינג, המתחם המשודרג, 60 אוהלים, ממוזגים המכילים את כל הדרוש לחופשת קמפינג, באווירת נוחות. האוהלים מאובזרים במזרונים, כריות, ציפיות למזרונים ולכריות ואפילו שקעי חשמל לטעינת טלפונים ניידים. כל אוהל מתאים ל- 5 נפשות.

המתחם השני, הוא מתחם אוהלי האיגלו, 60 אוהלים, מאובזרים במזרונים, כריות וציפיות למזרונים ולכריות (ללא מיזוג) מתאים ל-4 נפשות. אפשרות נוספת קיימת לאוהבי הקמפינג המסורתי, בניית אוהל פרטי, אותו הבאתם מהבית, כולל כל ציודכם האישי.

בכפר מתחם ברביקיו מסודר לנוחיות הנופשים, לצד מקררים מרכזים לאחסון המזון, שולחנות וכסאות קמפינג, גלידריה חדשה הוצבה בסמוך לכפר האוהלים, וכמובן מיקום המתחם בסמוך לבריכת הספלאש לצינון הגוף.

מתקני הפארק (חלקם בתשלום): בריכת שחיה קרה ומגלשת ספלאש, מגלשות דינוזאור וגליצ', מרחצאות מים טרמו מינרליים, חוות בעלי חיים הכוללת את חוות התנינים,  קופים ומופעי תוכים מרהיבים, מסעדת המחבת המחודשת, בית קפה-חלבי, חנות נוחות, מרכז טיפולי ספא.

עלויות: אוהל ממוזג החל מ- 800 ₪  ללילה. אוהל קמפינג (לא ממוזג) 400 ₪  ללילה. מחיר לאוהל פרטי  –  110 ₪ לאדם ללילה.

קייקי כפר בלום

בקייקי כפר בלום הוקמו עבור המטיילים, מתחם קמפינג גדול, מאובזר ונוח במיוחד לבילוי בצפון. חניון ירדן הנמצא באתר קייקי כפר בלום מציע שטח קמפינג מוצל על מדשאות ירוקות רחבות ידיים להקמת אוהלים, פינות ישיבה פסטורליות, אזורי מנגל, שירותים נקיים ומקלחות עם מים חמים, חשמל ותאורה בלילות, מזנון וצוות מקצועי ומיומן הפועלים על מנת להבטיח לכם חוויה מהנה ובטוחה.

מתקנים ואטרקציות: שייט קייקים ורפטינג במתחם הקמפינג, ובילוי בפארק הטופ-רופ האתגרי, בקצב שלכם. בקייקים יש מסלול מיוחד גם לקטנטנים.

יש להתקשר ולוודא ימי פעילות.

עלויות: 75   ₪ לאדם ללילה.

הגן הלאומי גן השלושה

גם השנה בגן הלאומי גן השלושה- הסחנה שבעמק המעיינות יפתחו את לינת השטח בלילות שישי. לינת השטח כוללת רחצה חופשית למחרת לאורך כל היום. ניתן להעשיר את החוויה בביקור באתר התיירות פארק המעיינות הצמוד לגן השלושה. בחודשים אלו ייפתח לקהל הרחב גם אתר לינת הקרוונים החדש. בגן הלאומי 'גן השלושה' (סחנה) זורם נחל האסי – עם טמפרטורת מים קבועה של 28 מעלות, בריכות טבעיות, מתקני משחקים והרבה דשא וצל. במרכזו של הגן נובע מעיין מתחתית בריכה טבעית, משובצת מפלי מים יפהפיים וגשרוני אבן.

בשתי השבתות הראשונות של חופשת יולי אוגוסט – 7.7, 4.8 (11:00, 12:00, 13:00) ייפתח לכניסת משפחות בהרשמה מראש מיצג אינטראקטיבי חדש המדמה עלייה לקרקע והקמת יישוב חומה ומגדל. במיצג לוקחים המבקרים חלק בחוויית העלייה אל הקרקע של יישובי חומה ומגדל. מרגע ההתכנסות, הנסיעה במשאיות, בניית נקודות הישוב החדשות ועד היום. ההרשמה ללא תשלום בטלפון 04-6581017. ללנים המעוניינים יתקיימו בלילות שישי סיורי עששיות בגן כולל כניסה לאתר חומה ומגדל בהרשמה מראש ובמחיר נוסף של 20 ₪ למשתתף – תשלום מגיל 5.

לינת השטח תתקיים בימי שישי, מתאריך 6.7-25.8, רישום מראש חובה באתר https://www.parks.org.il/ , הכניסה למתחם הלינה – בין השעות 18:00-20:00.

עלויות: מחיר הכניסה ללינת השטח: 65 ₪ למבוגר ו – 50 ₪ לילד מגיל 5, ללנים בקרוון – תוספת תשלום של 50 ₪ עבור חיבור לתשתית מים וחשמל.

מצפה רמון:

מתחם חאן צל מדבר

חאן צל מדבר נמצא במצפה רמון 900 מטר מעל פני הים, גבוהה באוויר הצלול של הר הנגב על שפת צוק המכתש. החאן נמצא בנקודת מוצא מצוינת הן לטיולים והן לאטרקציות במצפה רמון וכל זאת באווירה מותאמת למשפחות. החאן מציעה מגוון אפשרויות לינה :
אוהלוגים (חיבור של אוהל + אקולוגים) צורת בניה ייחודית המשלבת בניה קלה של אוהל עם קירות אקולוגים הבנויים עם חומרים ממוחזרים ואדמה.
אוהל אירוח מדברי – למי שרוצה לחוות את החוויה המדברית
ואפשרות לקמפינג עצמאי
בחאן יש שירותים ומקלחות במבנה מרכזי, וכן מטבחון לשירות עצמי.
בחודש יולי ואוגוסט ניתן יהיה להגיע לסופי שבע עם תצפיות כוכבים. ופעילויות של החאן. מומלץ להתעדכן בפעילויות נוספות.

לפרטים : https://www.desert-shade.co.il/summer-of-stars זיו  ספקטור : 0546277413

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת