משלוחי מנות יצירתיים משלוחי מנות יצירתיים

רעיונות למשלוחי מנות יצירתיים

אחד לגן, אחד למשפחה, לא לשכוח את הגננת. גם אתם צריכים להכין משלוחי מנות לרשימה ענקית? מוזמנים לראות איך ניתן להכין הכל מחומרים שיש בבית, בקלות ובעיקר בשילוב עם הילדים

הכינו מספרים, צבעים, ניירות או טפטים לגזירה מפה חד פעמית, לכל הלכלוך וכמובן זמן פנוי להיות עם הילדים (זוכרים שלא משאירים אותם לרגע עם צבעים דבק או מספריים לבד?)

כל מה שצריך זה לשמור על קופסאות התמ"ל שלכם, לא משנה אם מדובר במטרנה נוטרילון או סימילאק, הכל טוב. שתפו היטב וקשטו ויש לכם משלוח מנות מיוחד ומקורי. ניתן לגזור צורות מטפט או למצוא מדבקות מתאימות ולשתף את הילדים בעשייה, כמובן בהשגחה צמודה שלכם.

משלוח מנות פרטים בלינק https://www.pinterest.com/pin/AVOVX8jVZnUmQpNKXPYlYuB2ajcWkmXtdiT3AEX2DxdV_WNVJtmodeg/

עוד משלוח מנות שניתן להכין מקופסאות תמ"ל ריקות הוא ליצן קטן וחמוד. כאן תזדקקו לסול לקצת יותר דיוק בגזירה. אבל התוצאה שווה את המאמץ.

פרטים נוספים בלינק
https://www.pinterest.com/pin/16536723610478724/

כמעט לכולם בבי יש שקיות נייר בצבעים שונים. ניתן למחזר גם אותם למשלוחי מנות. גם כאן צריך מספרים, צבעים וניירות צבעוניים או מדבקות. ההכנה קלה וניתן לשתף בה את הילדים.

פרטים נוספים בלינק
https://www.pinterest.com/pin/424816177326682518/

את הצנצנות האלה ניתן לקנות מוכנות אבל גם קל להכין. כל מה שצריך זה לשמור על צנצנות הקפה שלכם, לשטוף היטב ולהדביק למכסה חיית צעצוע, שאנחנו בטוחים שיש לכם בשפע במגירת הצעצועים של הקטנטנים. מדביקים, צובעים, מחכים לייבוש מלא ויש לכם קופסה מתוקה שניתן להכין בה משלוח מנות לגננות בגן או למשפחה.

פרטים נוספים בלינק
https://www.pinterest.com/pin/535928424383191564/

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת