לטייל עם ילדים בחול לטייל עם ילדים בחול

המשפחה המטיילת: לטייל עם הילדים בחו"ל

שלומית יפת ביאליק

אחרי הצבא הכנתם את טיולי התרמילאים שלכם, דאגתם לחיסונים וקניתם תרמיל רציני, אז חשבתם שארזתם הרבה והכנתם ברצינות טיול. כשהגיעו הילדים הבנתם שנסיעה לטרק לא מאתגרת בכלל כמו ניסיון לדחוס את כל הבית בנסיעה משפחתית עם תינוק או פעוט.

שלומית ביאליק יפת, כותבת מדריכי טיולים ומומחית לטיולי משפחות כבר טיילה לא מעט עם תינוקות וילדים. היא ממליצה לארוז כל מה שצריך או במילים אחרות את כל הבית: "הכלל הראשון הוא לקחת את כל מה שאתם באמת צריכים. זה אולי נשמע טריוויאלי אבל הרבה פעמים חסר לנו משהו ואנחנו מקווים שכבר נמצא אותו במהלך הטיול. באמת כמעט תמיד אפשר לקנות בחו"ל, אבל אני ממליצה להשאיר את הקניות לדברים שרוצים ולא לדברים שצריכים. החיפוש אחר המוצר המדויק שאתם זקוקים לו עלול לגזול מכם זמן מיותר ואם הדבר דחוף – זה גם יכול לשבש לכם את סדר היום".

הכללים של שלומית לאריזה וטיול עם תינוקות וילדים:

לארוז הכל אפילו חיתולים! אם יש מוצרים שאתם רגילים להשתמש בתוצרת מסוימת בלבד, הביאו אותם עמכם. בהקשר של תינוקות, הדבר בולט במיוחד: למשל פורמולה שהתינוק רגיל אליה, משחת החתלה מועדפת או אפילו חיתולים שאתם סומכים עליהם. הביאו מספיק לכל משך הטיול כדי לא להתאכזב למקרה שלא תמצאו את המותגים המוכרים לכם, מידה רצויה או את המשחה שהתינוק צריך.

לארוז לפי רשימה:

הכינו רשימת ציוד מפורטת המחולקת לפי בני הבית. חשוב לציין מהו הציוד הדרוש לכל אחד ואחד מהמשתתפים בטיול. הרשימה תעזור לכם לוודא שלא שכחתם כלום, תמנע מכם לקחת ציוד מיותר (גם יותר מדי חפצים זה לא טוב) וגם תעזור לכם בסוף הטיול – כשתארזו את החפצים לקראת החזרה, לראות ששום דבר לא נשכח בטעות. רשימה מחולקת לפי גילאים תמצאו כאן.

לארוז מעילים?

מדינה חמה כמו ישראל אנחנו לא רגילים לגשם בקיץ אבל במדינות אירופה גשם הוא עניין שבשגרה.

מומלץ לבדוק את תחזית מזג האוויר המעודכנת לקראת הטיול ולארוז עוד בגד חם לערב ומעיל קליל ומטריה לימים גשומים. עגלה, מנשא וכסא בטיחות. אני ממליצה להשקיע בציוד זה וכמובן – להביאו אתכם מהארץ. בבחירה בין עגלה מסורבלת לבין טיולון קל העדיפו תמיד טיולון קל ועמיד.

טיולון

אם יש לכם טיולון שאפשר להעבירו למצב שכיבה מה טוב ואם אין לכם – שיקלו להשאיל או לרכוש לקראת הטיול. גם לילדים גדולים יחסית – בני 3, 4 או אפילו 5 שרגילים ללכת ברגל (ובבית שכחתם בכלל מה זה טיולון) ישתמשו בכזה בטיולים ארוכים.

מנשא לתינוק 

כל אחד אוהב מנשא אחר והשימוש במנשא תלוי גם בגיל התינוק אבל אם אתם מתכננים לערוך טיולים רגליים אז כדאי להשקיע במנשא טוב לתינוקות. מנשאי גב איכותיים הנמכרים בחנויות ציוד למטיילים (המתאימים בדרך כלל לילדים מגיל 6 חודשים ומעלה) אמנם עלולים להיות יקרים, אך זו השקעה אם אתם חובבי טיולים.

כיסא בטיחות

טיול המשלב נסיעה במכונית מחייב כיסא בטיחות. חשוב לדעת שמדובר במשהו שניתן לשכור דרך חברות השכרת הרכב אבל העלות יקרה. אם צריך בוסטר פשוט אז כדאי ופשוט להביא אתכם מהארץ. אם מדובר בתינוק הזקוק לסלקל או לכיסא בטיחות רציני גם כאן אני ממליצה בחום להביא אתכם את הכיסא שלכם מהארץ ולא לסמוך על מה שתקבלו בחברת ההשכרה.

באחד מטיולינו הזמנו מחברת ההשכרה כיסא בטיחות והדגשנו שמדובר בילד בין שנה וחצי. כשהגענו קיבלנו בוסטר מצ'וקמק שהתאים במקרה הטוב לילדים גדולים בהרבה. לאחרונה יצא מוצר של כיסא בטיחות ובוסטר מתנפח לנסיעות, כדאי לברר עליו כי קל לסחוב אותו.

הכותבת שלומית יפת ביאליק כותבת ספרי טיולים המיועדים למשפחות: המשפחה המטיילת

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת