מסלולי טיול עם עגלות מסלולי טיול עם עגלות

טיול עם עגלות ותינוקות

האביב שהפציע לו עם פריחה ופרפרים הוא זמן מצוין לטייל. מזג האוויר נעים, הילדים יוצאים בקרוב לחופשה מהגנים ומה שנשאר הוא למצוא מסלול אטרקטיבי גם לקטנטנים, כזה שאפשר לטייל בו עם עגלה ולא להרגיש כמו במסע צבאי עם ציוד על הגב.
מסתבר שבארץ יש מסלולים המיועדים לעגלת תינוקות ומאפשרים טיול נוח בחיק הטבע. במיוחד לחופש אספנו לכם 4 מסלולי טיול מיוחדים.

 מה כדאי לקחת לטיול עם תינוקות?

אוכל: גם אם אתם מתכננים לאכול בחוץ במסעדה או לקנות אוכל מומלץ להצטייד באוכל לתינוקות ולפעוטות. ילדים עד גיל 5 מתקשים להישאר רעבים או להתאפק עוד קצת וזה מתכון לילד עצבני ולטיול פחות מהנה.
מים: ברוב החניונים יש אפשרות למלא מים לשתייה אבל תמיד מומלץ להצטייד במים מהבית ולא לסמוך על מילוי בחניונים.
בגדי החלפה לפעוטות
חיתולים ומגבונים: מגבונים, מלבד החלפת חיתול, הם דרך מצוינת לנקות את הפעוט לפני ואחרי האוכל ובכלל מצרך שיכול לעזור לכולם. בחרו מגבונים היפו אלרגנים בעיקר לפעילויות בחוץ.
משטח החתלה: ברוב המקומות לא תמצאו מקומות מיועדים להחלפת חיתול. משטח החתלה יעזור ביצירת מקום נקי ויאפשר לכם להחליף בכל מקום שתרצו.
• צעצועים לדרך
קרם הגנה וכובע: נכון שהתחושה היא שאוטוטו סתיו אבל השמש עדין כאן והיא מסוכנת כתמיד. איך בוחרים קרם הגנה תוכלו למצוא כאן.

  • בגד ים: אם בחרתם מסלול מים ויש לכם כוונה להיכנס למים, קחו בגד ים חד פעמי ליטל סווימר

מסלול טיול לנחל שורק

אזור: מישור החוף

תשלום: ללא תשלום.

מה רואים: נחל שורק הוא אחד הנחלים שעבר בשנים האחרונות שיקום, אחרי שנים של הזנחה בעקבות הזרמת שפכים. לאחר טיהור ושיקום השתקמה גם הצמחייה ובעלי החיים חזרו לנחל. עכשיו מלבד צמחייה מעניינת ניתן לראות בו בעלי חיים כמו קומרנים, צבים מים רכים, בירכיות וברווזים שונים ואפילו תוכים על העצים

מדובר במסלול לאורך הנחל, מסלול לא מעגלי אבל די קצר. הוא נגיש בחלקו הגדול לעגלות ולנכים. ניתן ללכת במסלול הארוך ואז סופו מחייב הליכה עם מנשא ואפשר ללכת רק בחלק מהמסלול וליהנות מהנחל ובעלי החיים. לפעוטות יספיק החלק הראשון בלבד.

איך מגיעים: המסלול מתחיל בחורשת הצנחנים, הנמצאת לפני קיבוץ פלמחים. המסלול ברובו בצל וניתן להגיע עד לחוף פלמחים. אם החלטתם להגיע עד לחוף כדאי להביא בגדי ים, מגבות ומנשא.

מסלול טיול לנחל השופט

אזור: בנחל שופט הנמצא ממערב לקיבוץ הזורע בצפון
תשלום: ללא תשלום
מה רואים: מדובר על שביל שאורכו כ-800 מטר. לאורך השביל ספסלי ישיבה , מרפסת תצפית, פינות חמד, טחנת קמח (לא פעילה) וכו'. במקום מספר מקומות בהם ניתן לרדת למים ולבריכות הקטנות, כמובן בהשגחת ההורים.
היער נקי ומסודר ועדין עמוס בעצים שונים וההליכה היא בעיקר בצל. הילדים יכולים ליהנות ממסלול טיול ידידותי בטבע ואתם יכולים ליהנות מהאפשרות לטייל עם עגלה בכל המסלול.
איך מגיעים: הכניסה לפארק הינה דרך כביש יקנעם –מגידו, כביש 66. מומלץ להצטייד בבגדים להחלפה כיוון שניתן להיכנס לבריכות המיים

מסלול טיול לשמורת החולה

אזור: עמק החולה
תשלום: לאגמון הכניסה בתשלום סמלי. השכרת אופנים או עגלת גולף בתשלום לפי מספר השוכרים. לשמורת החולה תשלום כולל סרט תלת מימד וסיור הסברים: 20 שקל לילד מגיל 5, 33 שקל למבוגר.
מה רואים: בשמורה מסלול טיול נוח לעגלות ולפעוטות. ניתן לראות דגים, ציפורים רבות ונוטריות. מדובר במסלולים מעגליים ונוחים לעגלות ולפעוטות. יש במקום ספסלים רבים שניתן להתיישב בהם ומקומות תצפית מעניינות.
באגמון, הנמצא קרוב לשמורה, ניתן לשכור אפנים או רכב גולף משפחתי ולטייל סביב האגמון. מדובר ברכבים איטיים ובטוחים יחסים גם לקטנים. בדרך ישנן תחנות האכלת ציפורים, ישנו סיור על הגדה וצפייה בדגה ובנוטריות.
סיור רכוב אורך לפחות שעה. אפשר לוותר על שכירת הרכב/אופנים ולהסתובב במסלול מקוצר בשבילים וליהנות מהנוף והציפורים. כל הסיבוב אפשרי עם עגלת תינוקות בשבילים מסומנים ונוחים.
איך מגיעים: בעמק החולה ישנו שילוט מדויק לשמורה ולאגמון

מסלול טיול ליער חרובית

אזור: השפלה
תשלום: ללא תשלום
יער חרובית יער גדול ויפה השופע עצי חרוב. כמו כן שקדים וגפנים ולילדים ישנם מגרשי משחקים גדולים וידידותיים.
ששמו הנוסף של יער חרובית הינו פארק הלוחם המקום מיועד גם לאוכלוסית הנכים ובני משפחותיהם. בפארק מתקנים רבים, מקומות ישיבה לפיקניק, מסלולים כבושים בין עצי היער. נוח מאד לטיול אמיתי ביער עם עגלת תינוק
איך מגיעים? מעט אחרי צומת מסמייה פונים שמאלה לכיוון דרום לפי השלט.

.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת