בגדי ילדים ובגדי תינוקות בגדי ילדים ובגדי תינוקות

בייבי, אתה לא מפסיק להשתולל בהחלפת חיתולים

הגיע הרגע הזה, שבו הבייבי כבר גדול ושובב, הוא לא מוכן לשכב בשקט ולתת לנו להחליף לו חיתול. הוא זז, מסתובב ואפילו בורח. קבלו טיפים להחלפת חיתולים מהירה!

מגיע הרגע המרגש הזה, בו התינוק או התינוקת גדלים ומתחילים לחקור את העולם , ולא תמיד קל לעמוד לעמוד בקצב שלו או שלה. הם רצים בגינה, רוצים לשחק ולטפס ולא תמיד נחים. ההתנהלות סביב  החלפת חיתולים, במיוחד, יכולה להפוך לאתגר לא קטן בריצות וניסיון לתפוס את הרגע המתאם כדי להחליף חיתול. ועוד לא דיברנו על הניסיון להשתמש במגבונים והרצון של הבייבי לשלוף אותם לבד מהחבילה 😊

יש חיתולים מיוחדים להחלפת חיתול מהירה?

אז הבנתם, אתם לא היחידים שמתמודדים עם בייבי שובב עם טמפרמנט קופצני. כמעט כולם מגיעים לשלב הזה שהחלפת חיתול יכולה להיות מאתגרת. רגע לפני שאתם מוותרים ומחכים לאמבטיה בערב, כדי להחליף חיתול, כדאי לדעת שבדיוק במחשבה עליכם, פיתחנו בהאגיס את  Huggies® Pants. החיתולים שפותחו לעזור להורים  לחתל את התינוקות הקופצניים בצורה מהירה וקלה כמו תחתונים. 

להאגיס פנטס יש כושר ספיגה גבוה, בדיוק כמו בשאר חיתולי האגיס, אבל יש להם נוחות אחרת, הם מתלבשים כמו תחתונים, כך שניתן להלביש את החיתול ולתת לתינוק להמשיך בעיסוקיו אפילו שהיא או הוא נמצאים בעמידה ולא בשכיבה 

היתרון בחיתולי האגיס פנטס הוא המותנית הרכה והגמישה שלהם שעוטפת את הבטן בצורה מלאה (360 מעלות)  – ומאפשרת להלביש את החיתול כמו תחתונים ובכך פעולת ההחלטה הופכת להיות קלה ונוחה ולא בהכרח בשכיבה. כך, הבייבי יוכל לחזור מהר מאוד לרוץ ולהשתולל.

הבייבי עשתה קקי בחיתולי האגיס פנטס

זה נשמע קצת מלחיץ, איך מסירים את החיתול שהוא מלא? שימו לב שלא חייבים ממש להסיר אותו כמו תחתונים- צידי החיתול מאפשרים קריעה מהירה ובצד האחורי של החיתול תמצאו פס דביק, המאפשר לגלגל את החיתול, לסגור אותו ולהשליך לפח

טיפים איך לחתל תינוקות פעילים

הכינו כל מה שצריך לידכם – שימו הכל ליד המשטח בו אתם מחתלים ועשו את זה מהר. אם הכל לידכם, כולל מגבונים והחיתול הנוסף, ההחתלה תהייה מהירה יותר.

הפכו את ההחתלה למשחק 

דברו עם הבייבי כל הזמן ושחקו איתה. למשל השמיעו לה מוזיקה מהטלפון אוכל דבר שיגרום לה להיות עסוקה לכמה דקות. הרעיון הוא להסביר לה שעכשיו מחליפים חיתול ולהציע לה להביא משחק או לעזור לארגן את המקום בו תחליפו חיתולים. 

החליפו לתינוק בעמידה במקום בשכיבה

אנחנו בטוחים שראיתם את ההחתלה הזאת גם בגני ילדים. הגננת או הסייעת מחזיקה את התינוק קרוב אליה ומחליפה לו בעמידה. חיתולי Huggies® Pants מאפשרים ממש להוריד אותם כמו תחתונים ולהלביש בנוחות כמו תחתונים. 
למה כדאי להחליף חיתול בעמידה? כשתינוקות גדלים הם הרבה יותר אקטיבים ולא רוצים תמיד לשכב על משטח ההחתלה ועדיין צריך לחתל אותם. ההמלצה היא לעזור להם להרגיש גדולים ולחתל בעמידה, זה מתאים יותר לשלב ההתפתחות בו הם נמצאים שמאופיין באנרגיות ואקטיביות גבוהה יותר ממה שהכרנו עד כה..

יוצרים שגרה קבועה

לפעוטות קל יותר לשתף פעולה אם ידעו למה לצפות. נסו למצוא פינת החלפה קבועה, לילדים גדולים יותר לקראת גמילה מחיתולים, ניתן להחליף באמבטיה או בחדר השירותים.
קשר עין עם הבייבי- מחקרים רבים מצביעים על חשיבות קשר העין של ההורה או הדמות המטפלת עם התינוק. אנחנו רגילים לעשות את זה כשהבייבי קטן אבל גם כאן בשלב בו הוא גדול, אפשר לדבר ולהעמיק את הקשר. קשר עין מייצר בין ההורים לילדים תחושה של ביטחון ואמפטיה ונותן לפעוט מולנו תחושה שאנחנו מקשיבים לו ואוהבים, גם בגיל שבו התינוק רץ ופעיל.

זורקים את החיתול לפח – אתם יכולים לעטוף חיתול בשקית או לגלגל את האגיס פנטס ולסגור באמצעות הפס הדביק לסגירת החיתול ולתת לבייבי לזרוק לפח. כל משימה שהבייבי יהיה חלק ממנה תעשה את ההחתלה לנעימה יותר.

 

 

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת