איך בוחרים תיק לגן? איך בוחרים תיק לגן?

תיק גן לילדים: איך בוחרים נכון?

היי בייבי, פעם ראשונה בגן? רגע לפני ההתרגשות כדאי לבחור תיק וגם לארוז אותו בכל הדברים החשובים.

בחירת תיק לגן היא משימה מאתגרת. כולנו מחפשים תיק פרקטי שיכול להכיל את כל מה שהילד צריך לגן. אבל התיק אמור להיות יפה, לשמש את הילד לפחות שנה ולהיות כזה שהילד יזהה אותו ויתחבר לעיצוב שלו.

לפני שאתם בוחרים תיק כדאי לשים לב למספר דברים

  • יש בתיק מספיק תאים לשימוש שלכם ושל הילד

  • התיק עשוי מבדים שניתן לנקות או לכבס

  • יש מקום לציין את שם הילד על התיק.

  • אל תתפשרו על גודל התיק- התיק צריך להיות גדול ולהכיל מקום לחיתולים למגבונים, לבקבוק מוצצים, בגדים להחלפה ולעיתים גם לארוחת הבוקר.

  • חפשו מקום נפרד לבקבוקים, שיהיה קל לשלוף אותם כשצריך.

הכי יקר או הכי זול?

אנחנו כנראה לא נענה על השאלה הזאת אבל כדאי לדעת שישנם תיקים יקרים שנמכרים לאחר עונה אחת במחירים זולים יותר. אם הפעוט הפרטי שלכם לא מתעקש על הדגם הכי חדיש של אה ואלזה או על תוכנית או גיבור מסויים- תוכלו לבחור תיק קלאסי יותר כמו מיקי מאוס או תיק צבעוני ללא דמויות. אלו יכולים להיות לפעמים זולים יותר.

ממותג או בלי מיתוג?

גם כאן אנחנו לא נחליט לכם אבל כדאי לדעת שילדים צעירים לא תמיד מזהים דמויות או מכירים את כל הגיבורים שאנחנו אוהבים. ולכן כנראה שבגילאים הצעירים ממש זו יותר בחירה שלנו ופחות שלהם.

מי סוחב את התיק?

כשהקטנטנים ממש קטנים התיק שלהם ייסחב על ידינו אבל בגילאי שנתיים לפעמים יש להם רצון לקחת אותו לבד ולסחוב אותו על הגב. אם זה המקרה שימו לב ובדקו שכתפיות התיק משאירות רווח סביר לצוואר ושהתיק נוח. כדאי למדוד על הילד את התיק ולראות שמדובר בתיק נוח.

תמיד כדאי לדאוג שיהיו לתיק רצועות ארוכות מספיק שיתכווננו גם לילדים אבל גם לכם, מי שכנראה יסחוב את התיק לא מעט פעמים.

מי בוחר את התיק?

אתם אמורים לבחור את התיק של הילד ולראות אם התיק נח ומתאים אבל אם הילד כבר בגיל של העדפות, אפשרו לו לבחור את הדמות שהוא רוצה על התיק. ואל תשכחו לבדוק בחנות או באתר שקניתם האם ניתן להחליף את הבחירה, כי לקטנטנים יש נטייה להתחרט ולהעדיף דמות אחרת.

אם הם בחרו את התיק ויסחבו אותו כדאי ללמד את הילד לפתוח ולסגור לבד את התיק, ו הזדמנות מצוינת לשחק עם רוכסנים ולאמן אותו בזה.

מה כדאי לא לשכוח בתיק לגן

אחרי שארזתם חיתולים ומגבונים ועוד קצת בגדים להחלפה ואוכל שמתאים לקטנטנים. יש עוד כמה דברים שכדאי לזכור:

מים לא משנה לאן, גם אם יצאתם לגינה מתחת לבית- תמיד קחו אתכם בקבוק מים, אחד לפעוט ואחד לכם. תינוקות מגיל חצי שנה צריכים לשתות מים (מתחת לגיל חצי שנה הנקה ותמל מספיקים) ולכן הקפידו שיהיו אתכם בקבוקים עם מים המיועדים לתינוק.

קרם הגנה לפנים ולגוף: על מנת להגן על העור העדין יש למרוח את פניו וחלקי הגוף החשופים של הפעוט לפני היציאה מהבית (שימו לב שקניתן קרם המיועד לתינוקות). קחו את קרם ההגנה בתיק, על מנת לחדש את המריחה בכל כמה שעות. זה חשוב באם אתם שוהים מחוץ לבית למשך זמן רב

תרסיס נגד יתושים או משחה: הקיץ מביא איתו יתושים וברחשים וממש לא נעים להיעקץ. אם מדובר בתינוק קטן כדאי לצאת מהבית עם כילה שתמנע מהיתושים לעקוץ ובכל מקרה אל תשכחו להימרח גם אתם

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת