איך לבחור מנשא לתינוק איך לבחור מנשא לתינוק

יוצאים לטיול: איך בוחרים מנשא גב נוח?

הוויכוח הגדול בין אוהבי העגלות לאוהבי המנשאים- מה עדיף. מה שבטוח כדי לצאת לטיולים ויהנות מהטבע, כנראה שמנשא הוא הדבר הנוח ביותר. איך בוחרים מנשא שיהיה נוח לכם וגם לתינוק? לפני שאתם רוכשים מנשא כדאי לחשוב על מספר דברים:

נוחות:

מומלץ שמנשא הגב יהיה נוח להורה ונוח גם לילד . אם יש לכם אפשרות להשאיל מנשא ולבדוק אותו לפני או לנסות ללכת כמה דקות עם המנשא המבוקש.

הסתגלות

הרגילו את הילד לשבת במנשא, לפעמים כדאי להרגיל אותו לשבת בו בלי נשיאה על הגב.

בטיחות

אל תתפשרו על בטיחות. חפשו חגורות בטיחות שהילד לא יכול לפתוח לבד. במנשא חייבת להיות חגורת בטיחות שתעגן את הילד. חפשו חגורה שנסגרת סביב חזהו של הילד ומעגנת גם את כתפיו.

מנשא שגדל עם הילד

חפשו מנשא שגודלו משתנה בהתאמה לגדילת הילד. יש מנשאים בהם ניתן להתאים את גודל המושב, משענת הראש והרצועות לגודלו של הילד.

חומרים וניקיון

בדקו את  החומרים ממנו המנשא עשוי. בדים נעימים ונושמים וכמובן כאלה שניתן לכבס או לנקות היטב. בדקו את השלדה של המנשא, שתהה חזקה ולא מחלידה.

BABY TREK   במותג  OUTDOOR  REVOLUTION

 המנשא אשר גדל יחד עם ילדך. אפשרות להתאמת גובה המושב לפי גובה הילד באמצעות אבזם משיכה.BABY TREK בעל מערכת גב מתכוננת, לפי מידה להתאמה מירבית. מערכת הגב נושמת, עם אוורור מירבי. מושב התינוק מרופד. רצועות מרופדות לקשירת הילד למנשא. רצועות מותן עם כיס בסגירת רוכסן .

תא תחתון מרווח. תא קטן המכיל אירגונית. המנשא מגיע עם כיסוי גשם ומגן שמש. מגן פנים הניתן לניתוק לצורך שטיפה. מסגרת אלומיניום חיצונית. רגל אחורית מתקפלת לשמירה על יציבות המנשא על הקרקע.

משקל 3.17 ק"ג

 משקל מקסימלי עד 19 ק"ג

מחיר מומלץ לצרכן: 699 ₪

מנשא תינוק לטיולים    KID COMFORT AIR

מנשא תינוק מאורר במיוחד לנושא המנשא  בעל מערכת גב מתכוננת . קל להתאים את המנשא ללובש וגם התאמה פשוטה לגובה לתינוק / לילד.

משקל ילד מקסימלי: עד 22 קילו

משקל המנשא משקל: 2820 גרם

מחיר: 1200 ₪

מנשא לתינוק לטיולים  – Jolly Comfort

מנשא טיולים רציני – מנשא גב. בעל מערכת גב מתכווננת לנוחות מרבית למנשא תא תחתון לאחסון
תא עליון עם מזרון החתלה וכיסוי לגשם, שמש עבור הילד. רצועת מותן עם כיסים. רצועות מרופדות לקשירת הילד במנשא. ידית נשיאה מקדימה או מאחור, האחורית משמשת גם כתמיכה לראש הילד
אפשרות לכיוון גובה מושב הילד למנשא מראה להסתכלות על הילד בזמן ההליכה כיסי צד רשת לאחסון דברים זמינים כמו בקבוק שתייה לילד. "רגלית" הניתנת לפתיחה /סגירה בזמן נשיאת המנשא להנחה/הנפה נוחה יותר.

משקל ילד מקסימלי עד 20 ק"ג.
גובה מקסימלי של הילד 105 ס"מ.

משקל המנשא : 2820 גרם

מחיר 1500 ₪

מנשא תינוק Chicco Finder Backpack

ניתן לכוונן את רצועות המנשא כך שיתאימו לגופכם. למנשא רצועות הכתפיים המרופדות בשילוב רצועת המותניים מעניקות למנשא יציבות מרבית ומונעת תזוזה מצד לצד. גב המנשא ארגונומי ועשוי מבד נושם בעל 3 שכבות מרופדות ניתן לכוונן את המנשא ל4 מצבים שונים עד שיותאם באופן מושלם לצורת לגב. יחידת התינוק מרופדת ביותר ועשויה מבדים נושמים ונעימים למגע. משענת הגב של הילד ארגונומית ורכה וכך שומרת על יציבה נכונה שלא תעייף את גב הילד. המנשא כולל סינר מיוחד שניתן להסירו בכל עת לצורך ניקוי . המנשא כולל רגלית נוחה שמאפשרת להורה להניח את המנשא על הרצפה מבלי שהתינוק או המנשא יתלכלכו כולל כיסוי גשם

תכונות נוספות

משקל מקסימלי לילד 15 ק"ג

משקל המנשא: 2.7 ק"ג

מנשא גב גו נייצ'ור Go Nature

מנשא גב לתינוק Go Nature. מנשא תינוק עם מערכת גב מתכווננת ADJUST VELCRO AIR PILLOW,  , עם מסגרת אלומניום העומדת מעצמה. למנשא יש תיק/ משטח החתלה בנפח 15 ליטר עם מזרון החתלה מתקפל. מנשא לתינוק עשוי מבד PU 600 חזק ועמיד לאורך זמן ומכיל מגן שמש וכיסוי נגד גשם.

מנשא תינוקות עד משקל 18 ק"ג

משקל המנשא 2.9 ק"ג.

מחיר כ 650 שח

מנשא גב דויטר קיד קומפורט 1 Kid Comfort Deuter

מנשא גב לתינוק דויטר קיד קומפורט 1 Kid Comfort Deuter עם מערכת גב מתכווננת כמו בתרמילי מסע מקצועיים. למנשא גב רשת לנידוף זיעה מירבי. למנשא אפשרות כיוון גובה רצועות הגב. תא אכסון גדול ותיק לחפצים.

משקל המנשא 2.48 ק"ג

משקל מקסימלי לילד עד 22 ק"ג

מחיר כ 1300 שח

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת