מוצרים מיוחדים לעיצוב חדרי ילדים מוצרים מיוחדים לעיצוב חדרי ילדים

איך מעצבים נכון חדר תינוקות?

איך ניגשים לעיצוב חדר תינוקות? הגי לתינוק אין טעם מגובש או העדפה לצבע. פשוט מנסים לייצר חדר יפה אבל גם פרקטי, שיוכל לגדול עם התינוק ולאפשר לו לשנות את הצבעוניות מדי תקופה.

איך מתחילים?

גודל החדר: בדקו מה גודל החדר, אילו רהיטים ניתן להכניס לחדר ואיפה כדאי לאחסן כל דבר. כמה דקות של מדידה יעזרו לכם להבין מה הכיוון של החדר ואיך לעצב אותו. כשאתם מודדים בדקו איפה החלון ואיפה הדלת והתחשבו בהכל בעיצוב.

תקציב: חדר תינוקות יכול להיות משאבה רצינית של כסף. למעשה אין גבול למה שתוכלו לקנות מרהיטים ועד אקססוריז וטפטים. לפני שאתם רצים לקנות עצרו רגע ונסו להבין מה התקציב שלכם וחלקו אותו נכון לקניות. כדאי לרכוש מיטה ושידה ולהשלים אביזרי עיצוב בהמשך.

לא חייב ורוד וכחול: אנחנו שבויים בתחושה שאם אנחנו בהריון עם בן נצבע את החדר בתכלת ואם זו בת נקנה את כל האביזרים ברוד. עצרו רגע! קנו רהיטים בצבעים ניטרליים, שיוכלו לעבור לאחים ולא להעמיס על החדר. הוסיפו רק אביזרים קטנים בצבעים שונים.

קירות: טפטים או צבע, תמונות או בובות ומדפים. כל מה שתבחרו יהיה מוצלח כי זה חדר הילדים שלכם. אל תפחדו מצבע והכניסו נגיעות ממנו ומצד שני אל תייצרו חדר צבעני מדי. הרעיון שיהיה נעים ולא משעמם וכזזה שלא נמאס חודש לאחר הצביעה.

תקרה: אנחנו לא מעצבים את התקרה בבתים אבל אם נחשוב על זה – התינוק שלנו יבלה שעות בשכיבה על הגב, אז למה לא להוסיף דברים מעניינים על התקרה?

אחסון: מי אמר שאחסון חייב להיות בתוך ארון? היום יש קופסאות אחסון מקסימות וסלי אחסון מיוחדים כל מה שריך זה קצת יצירתיות ולארגן את הדברים בחדר בצורה מעניינת ונגישה לילדים

קישוטים, אקססוריז והפתעות: אחרי שהחדר מוכן ובחרתם צבעים זה הזמן למצוא את כל הפרטים הקטנים שיהפכו את החדר לחדר מהאגדות, כזה שכיף להיות בו. לפעמים מדובר על מוצר קטן שיעשה את ההבדל ולפעמים לבובה או משחק. נסו לחפש גם כאן דברים שאתם אוהבים והם לא חייבים להיראות ילדותיים מדי


3 טרנדים שכדאי להכיר

הסנטצ'יפס Scentchips – מנורות ריח

נחנו כל הזמן מחפשים איך לחדש ואיך לעצב את חדר הילדים. מוצר חדש שהגיע לארץ ענה על עיצוב החדר בצורה מיוחדת וגם מאפשר להפיץ ריחות שונים, כולל ריחות כמו אקליפטוס העוזרים לנשימה קלה יותר.

ייחודן של מנורות הטאץ' הוא שהן ממיסות את השעווה ומפיצות לשעות ריחות אורגניים על שטחים נרחבים. בחנות, תוכלו למצוא כ-25 סוגי מנורות מגע ייחודיות, הפועלות בשלוש רמות של אור: במגע ראשון – אור חלש וריח עדין, במגע שני – אור וריח ברמה בינונית ובמגע שלישי – אור וריח חזקים. המנורה מחממת את השעווה בריח המועדף על המשתמש והריח למעשה מתפזר על פני שטח של 60-70 מ"ר ובעל עמידות ל: 8-10 שעות. במנורות יש נורות הלוגן 35 ואט והן ניתנות להחלפה כשהן קרות ומנותקות מהחשמל. השעווה מיוצרת ידנית. היא אורגנית, ללא כימיקלים, ומתאימה לחדרי תינוקות וילדים.

אוהל טיפי

זה התחיל לפני שנה והופך לטרנד עיצובי- אוהל טיפי שנמצא באמצע החדר. האוהל הוא נותן מראה מיוחד ואווירה קסומה ובמקביל מאפשר לילדים גדולים יותר, מקום פרטי להיות בו. פינת משחק משודרגת.

לייטבוקס

הם פרצו לחיינו ישר ממגזינים בחול- קופסת אותיות מוארת שבה ניתן לכתוב כל מה שרוצים. מה שריך זה בטריות ומקום על המדף. את הכיתוב תוכלו להחליף בכל רגע ולהוסיף  כמובן אימוג'י שונים. זה חמוד ומוצלח ומוסיף לחדר וכשנמאס פשוט מפנים מהמדף.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת