הכל על בייבילנד הכל על בייבילנד

חדש מבייבילנד: מוצרים חדשים לתינוקות

ערכת צעצועים התפתחותיים מודולרית

FunFlex הינה מערכת מודולארית חדשנית של צעצועים התפתחותיים הניתנת להרכבה בכל מקום ובכל זמן בו נמצא התינוק – עגלה, כיסא אוכל, שידת החתלה, סל קל, מיטת תינוק, כיסא לרכב, אוניברסיטף, טרמפולינה, אמבט ועוד.

למרות שניתן לשחק ולהשתמש עם הצעצועים כ- Stand Alone, הצעצועים הנם חלק ממערכת של חלקים המאפשרת להשתמש בצעצועים בצורות שונות. לדוגמא, כאשר הם מחוברים לזרוע הגמישה המחובר לקליפס החיבור או כאשר הם מחוברים לזרוע הגמישה המוחזק ע"י התינוק.

Fun Flex נבדק, הוכר והומלץ ע"י ארגון ההורים העולמי PTPA – Parent Tested Parent Approved.

תיק החתלה חדש ונוח מעוצב של המותג מותג wallabe

תיק החתלה לתינוק הוא חלק בלתי נפרד מהתנהלות מחוץ לבית. תיק החתלה איכותי צריך להיות בגודל המתאים להכיל בגדים להחלפה, חיתולים וציוד נדרש, מקומות אחסון ייעודיים, פרקטי ובעל נוחות מרבית וזה בדיוק מה שמציע התיק החדש של מותג wallabe. כל תיק מגיע עם טרמוס בנפח חצי ליטר עשוי נירוסטה מבודד חום וקור למעלה מ-12 שעות בטמפרטורת החדר

ניתן להשיג באתר החברה: http://www.wallabe.net/

מותג WALLABE® מציג את מנשא ה- Baby Bond  בפיתוח ישראלי

מנשא ה- Baby Bond של מותג WALLABE® הוא פרי פיתוח ישראלי שנעשה בליווי מקצועי של רונה ברזלי ליבני-יועצת התפתחות ומומחית לטיפול בקשיי התפתחות ושינה.

אורכו של ה- Baby Bond כחמישה וחצי מטרים והוא מאפשר התאמתו למידות האם והאב ולנוחות מרבית. רוחבו כ- 70 ס"מ ומאפשר עטיפה מלאה של התינוק בכל אחת מהרצועות האוחזות אותו ללא קשר לגודלו ולמשקלו. המנשא גם מעניק תחושת בטחון. בשימוש בתנוחת הערסול, או בתנוחת הבטן לבטן. בנוסף, רוחב הבד מקנה אפשרות ל"צילון" ובכך מאפשר עטיפה מקסימאלית של התינוק, "סינון גירויים" ויכולת הרפיה ורגיעה בתוך המנשא.

מותג חדש ברשת בייבי סטאר "DIONO" באקססרויז לעגלות ולרכבים

מראה לרכב 360 מעלות – אשר מעניקה לנהג אפשרות לראות את התינוק כאשר הוא יושב במושב האחורי בניגוד לנסיעה ,זווית של 360 מעלות,

ארגונית לעגלה-ניתן לשים בצד אחד טאבלט לכיוון הילד ובצד השני הטלפון של האם ניתן לגעת במסך דרך הניילון המיוחד מאפשר אינטראקציה לילד מחיר 84.90  ₪ במקום 119 ₪.

צלון אחורי לרכב וצלון לבוסטר

ניתן למצוא ברשת בייבי סטאר http://www.baby-star.co.il/

צמיד הנקה של חברת Simply Good

צמיד המסייע לאמהות טריות לניהול נכון של זמני האכלת התינוק

אחת מהמשימות הרבות של אמהות טריות היא לזכור באיזה שעה ומאיזה צד, התינוק ינק בפעם האחרונה. מעתה, במקום לנהל רישומים יש פתרון קל ונוח. חדש מחברתSimply Good  צמיד ההנקה אשר עונדים על היד ומסייע להתנהל בקלות בזמן ההנקה.

הצמיד עשוי 100% סיליקון, מגיע בצבעי תכלת או ורוד, אינו גורם גירוי או אלרגיה וניתן לנקות אותו באמצעות מים וסבון .

חדש בסדרת קמיל בלו שיבולת שועל של ד"ר פישר

קמיל בלו מוס רחצה לתינוק המועשר בשיבולת שועל. לטיפול והגנה מיובש עור גירויים ואדמומיות מוס רחצה שיבולת שועל מכיל נוסחה ייחודית בעלת מרקם קטיפתי, רך ומלטף ובניחוח נפלא. הנוסחה מועשרת בשילוב של שמן שיבולת שועל, שמן זית, תמצית קמומיל ופרו-ויטמין B5, המסייע בהגנת העור מפני גירויים ואדמומיות, מרכך, שומר על לחות העור וממשיך לטפל בעור התינוק גם לאחר הרחצה.

חברת "גאוני – משחקים חכמים לקטנטנים"

משווקת מגוון רחב של משחקים המתאימים לילדים החל מגיל 9 חודשים ועד 7 שנים. "תהליך פיתוח המשחק נוצר בקפידה ובחשיבה והתייעצות עם צוות מקצועי בתחום, הכולל קלינאית תקשורת ועורכת לשונית. דבר מאוד חשוב בעיקר במשחקים לימודיים שאסור שיהיו טעויות", מבהירה נור-ברקוביץ'. "הצרכן מקבל מוצר חזק ואיכותי שעמיד יחסית למשחקים אחרים. כל המשחקים עברו בדיקת מכון התקנים הישראלי, מה שאומר שהם מיוצרים מחומרים ידידותיים לילד. בנוסף, אנו משקיעים המון בעיצוב הדמויות ובגרפיקה של המשחק עצמו. למשחקים עוצבו דמויות אנימציה ייחודיות ומקוריות ל'גאוני'. הדמויות ידידותיות לפעוט ולילד וגורמות להם להתחבר אל הדמויות ולמשחק עצמו. דבר שתורם מאוד בהתעניינות הילד במשחק".

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת