חופים מתאימים למשפחות ולילדים חופים מתאימים למשפחות ולילדים

5 חופים מומלצים ונוחים לבילוי עם לילדים

עונת הרחצה נפתחה רשמית, המצילים בסוכות המציל, הדגלים על החוף והמים רק מחכים לנו להגיע וליהנות. ישראל אולי מדינה קטנה אבל רצועת החוף שלה מושלמת והמים מזמינים ונעימים.

אם אתם פעם ראשונה בים או שכבר ביקרתם בים עם הקטנטנים, כדאי לארגן תיק ולצאת. כל מה שצריך זה מחצלת, קרם הגנה, בגדי ים ועוד המון אוכל טעים ורק להגיע לחוף לבילוי משפחתי מושלם.

אחרי שהכרתם את הסכנות מהקיץ הישראלי החם, הכללים הקשורים להגנת עורו של התינוק מהשמש וקרם הגנה מומלץ וכמובן דאגתם לכך שהילדים לא נשארו ללא השגה, זה הזמן לבלות.

בחירת חוף בו נבלה היא משימה. רובנו נעדיף חוף ים מוכר הקרוב לבית. בדקו לפני שאת יוצאים שיש לחוף חנייה ובימים העמוסים, ישנם חופים שיסגרו מוקדם. חשוב לוודא שבחרתם חוף עם שירותי הצלה.

בחלק מהחופים יש שובר גלים, המבטיח שהים לא יהיה סוער מדי ובחלק מעין שוניות מיים רדודים, שבהם ניתן לשכשך עם הילדים

לאן כדאי להגיע עם הילדים?

חוף הצוק:

אחד החופים היפים והאהובים על משפחות בגוש דן. חוף שנראה טבעי, עם צוקי כורכר השומרים על הנוף ומסתירים את העיר. שימו לב שאין בחוף שובר גלים ולכן כדאי לשמור על הילדים היטב.

חוף הבונים

רצועת חוף, מהיפות בארץ. על החוף מפרצי רדודים ואיים קטנים. החוף צמוד לשמורת טבע. האזור הרחב של המים הרדודים מאפשר לקטנטנים

כניסה: בתשלום

חוף מציצים, ת"א

החוף אולי הכי מוכר בארץ הפך למועדף לא סתם, מדובר בחוף מסים במרכז, עם לגונה קטנה של מים ממש רדודים שהקטנטנים יכולים לשחק בה

כניסה: חינם

חוף פלמחים

חוף פלמחים הפך בשנים האחרונות להיות שמורת טבע מוכרזת. רשות הטבע והגנים הגדירו אותו באתר שלהם  "מהאחרונים שנותרו במצב טבעי בישראל". מדובר בסך הכל ברצועה קטנה של חוף שמימינה נמצא הקיבוץ ומשמאלה בסיס צהלי שלא ניתן להיכנס אליו. החוף משמש ביתם של צמחים ובעלי חיים רבים ומשמש גם כחלק מבית גידול של צבי הים, מין בסכנת הכחדה בכל אגן הים התיכון.

בחוף שירותי הצלה ומועדון גלישה והמון צדפים. יש מתחם דשא קטן ומלתחות.

כניסה: בתשלום. ניתן להישאר ללינת לילה במקום

חוף ניצנים:

שמורת טבע מקסימה של חולות ורכסי כורכר, הנמצאת  במישור החוף הדרומי, בין אשדוד ואשקלון. החוף מקסים ומסודר, ובעל שטח גדול יחסית לחופים האחרים. ניתן לבלות בו גם בשעות הערב והלילה.

כניסה: בתשלום

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת