מדריך לקניית תחפושות לילדים מדריך לקניית תחפושות לילדים

מדריך לקניית תחפושות לילדים

פורים מתקרב והחנויות מתמלאות בתחפושות לילדים גם לקטנטנים. השאלה למה נתחפש השנה פחות רלוונטית לתינוקות שלא שואלים, אבל כן מעניינת את בני השנתיים ומעלה. לפני שאתם יוצאים לחנויות ריכזנו כאן אפשרויות קנייה ברשת, בארץ ובחו"ל, ואפשרות לקבל תחפושת ישר הביתה.

היתרון הגדול הוא היכולת להתלבט ולבחור מבלי לצאת מהבית. החיסרון- חייבים לדעת את המידה ולבחור בסבלנות משהו שיתאים.

חנויות בארץ:

פיצקדולים- תחפושות סרוגות לתינוקות

קשה שלא להתאהב בתחפושות לילדים של פיצקדולים ובצילומים המקסימים של אנדה יואל.  התחפושות סרוגות לפי הזמנה לפי מידת היקף הראש של התינוק בעבודת יד, תחפושת תחפושת. מומלץ להזמין מראש ולא להסתמך על המלאי בחנות. הזמנות ניתן יהיה לבצע עד כשבוע וחצי לפני פורים. פיצקדולים עורכים משלוחים או איסוף עצמי מהסטודיו ביפו – שוק הפשפשים. להזמנות ובקשות מיוחדות www.pitzkadulim.com

תחפושות לקטנטנים של קרטרס H&O

מותג הילדים מארה"ב  CARTER'S (קרטרס) משיק בישראל תחפושות מקוריות של חיות התחפושות מיועדות  לגילאי  9 חודשים ועד גיל שלוש והן כוללות תחפושות מקוריות העשויות מפליז, מחממות ומרופדות. בין הדמויות שניתן למצוא:  חתול, תות, חיפושית תנין, עטלף ועוד.התחפושות עשויות מיקרו פליז נעים, נוחות ללבישה ומורכבות ממכנס וקרדיגן עם רוכסן לבנים ואוברול עם חולצה וגרביון לבנות, בשילוב כובע-ראש המאפיין את התחפושת – כך הופכת התחפושת לפריט שימושי, גם בתום ימי החג.

פופה, אתר תחפושות גדול לכל הגילאים. אפשר בקלות להרכיב שם תחפושות לכל המשפחה במשלוח אחד. המחירים זולים יותר מהחנויות אבל עדין לא זולים מאד. לדוגמה תחפושת נסיכה ב 78 שקלים.

אתר בוטן מאפשר קנייה והזמנה של מוצרי תינוקות וגם של תחפושות לפורים. רב התחפושות עשויות בעבודת יד ומיועדות לקטנטנים, מבדים נעימים. מחירים בין 160- 250.

לפני שקונים אנחנו מעתיקים לכאן את המדריך שלנו לקנייה ברשת והזמנת דברים:

מה צריך כדי לקנות בחו"ל:

כרטיס אשראי בינלאומי. מומלץ גם לפתוח חשבון פייפל , למרות שלא חייבים. הטענה היא שזו צורת התשלום הבטוחה ביותר כיום ברשת.

הצטיידו בסרט מדידה בכל אתר שמכבד את עצמו תוכלו למצוא טבלת מידות עולמית, שמגיעה בדרך כלל גם עם מדדים בס"מ כדי להסיר כל ספק.

אנגלית טובה: או לפחות אנגלית סבירה. מרבית האתרים מציעים אפשרות של החזר כספי מלא, לרוב בתוך 30 יום מקבלת המשלוח. יש לקרוא את האותיות הקטנות בכל אתר ולהבין היטב מה אתם קונים.

לא לחרוג מהסכום המותר: בהנחה שחרגתם בקניה מ 1200 שקל תאלצו לשלם תשלום למכס ואז הקניית תתייקר. הסכום הפטור ממכס על קניות באינטרנט הוא 1,200 שקל.

בדיקה האם החנות שולחת את הרכישה לישראל: אם החנות שהגעתם אליה לא עושה שליחויות אתם יכולים לבחור את אחת החברות שתעניק לכם כתובת ותעשה את השליחות בשבילכם. חברה לדוגמה היא usa.buy   ואם אתם מתלבטים אילו חנויות עושות משלוחים חינם לישראל- כנסו לאתר הדוד ובדקו

תחפושות בחו"ל

חנות תחפושות מומלצת, המשלוח מהיר ומגיע תוך כשבוע ימים. המחירים זולים מאד אפשר למצוא תחפושות במחיר של 3-5 דולר. לעיתים המשלוח עצמו יקר.

החנות של דיסני– לכל הילדים שאוהבים את דיסני והדמויות ל דיסני ניתן לרכוש תחפושות מקוריות לתינוקות ולילדים. מומלץ לבדוק מידות ובעיקר להזמין מראש כדי לקבל בזמן

הלוואין היא חנות אינטרנטית המאפשרת קניית תחפושות כל השנה, במחירים טובים. המבחר לתינוקות גדול ומאפשר בחירה גם לבנים וגם לבנות ואפשרות לחפש לפי מחיר

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת