איך בוחרים מיטת מעבר איך בוחרים מיטת מעבר

מחפשים מיטת נוער? טיפים לקנייה

התינוק כבר לא כל כך תינוק, הוא גדל ולעיתים מנסה לצאת מהמיטה. קצת התעלמתם, התלבטתם ובסופו של דבר הבנתם שאין ברירה וצריך לרכוש מיטה חדשה לילד הגדול שלכם.

מתי זה בדרך כלל קורה?

לקראת גיל שנתיים ועד גיל 3 רוב הילדים יעברו ממיטת התינוק למיטת מעבר או מיטת ילדים. המעבר תלוי בגורמים רבים כמו התפתחות הילד, המקום בחדר ולפעמים גם בעובדה שאח חדש עומד להיוולד והמיטה הקטנה תעבור אליו.

איך בוחרים מיטה לפעוט?

המבחר היום גדול והשאלה הראשונה שעולה היא האם להעביר למיטת מעבר או למיטת נוער. אם יש לכם מקום בחדר ובחרתם במיטת נוער חשוב לוודא שמדובר במוצרים בטיחותיים.

הילד עדין קטן ולכן חשוב לוודא שהמזרון קשיח ונוח וכמובן שהעיצוב יכול לגדול איתו עוד כמה שנים.

האם לקחת את הילד איתנו לבחירת המיטה?

אפשר בהחלט לשלב את הילד בסיור הסופי שבו בוחרים או בהחלטה הסופית. ניתן להראות לו תמונה של המיטה שאתם רוצים לרכוש ולדבר עליה. לא מומלץ לקחת פעוט בן שנתיים או 3 לסיור בחנויות רבות. לכם יהיה קשה לשאול ולהקשיב והוא כנראה ישתעמם. אבל בהחלט אפשר לשבת ביחד מול המסך, לראות את העיצובים השונים, וביחד להגיע להחלטה על העיצוב הסופי

מיטה של בנים ובנות או יוניסקס?

אחת ההתלבטויות של הורים בבחירה היא השאלה האם לרכוש לבנות מיטות ורודות ולבנים כחולות או לחפש משהו שהוא יוניסקס, שיוכל לנדוד בין האחים ולשמש גם בעתיד.

על השאלה הזאת אין תשובה נכונה. כדאי לבחור משהו שמתאים לכם כמשפחה. אם ניתן לבחור מיטה שמשולבת לחדר שיכול לגדול עם הילד ולהפוך בהמשך גם לחדר ילדים וללוות ילדים בגילאי 6-8, אז הרווחתם. הבחירה עצמה של צבעים ועיצוב קשורה להחלטה שלכם.

עוד כדאי לדעת שניתן לבחור מיטה בצבע נטרלי ולה להוסיף אביזרים שיהפכו אותה לחדר שונה. כריות ורודות או תמוה יכולים לעשות את השינוי.

ג'ו זאנג, מנכ"ל chinabuy  group  שמביאה השנה לישראל מגוון ענק של חדרי ילדים ונוער, מסביר איך כדאי לבחור חדר ילדים ומה כדאי לוודא לפני קנייה של מיטה:

  • שתפו את הילד בתהליך הבחירה.

  • חישבו קדימה – לא רק מיטה שמתאימה לעכשיו, אלא מיטה שתגדל עם הילד. גם אם הילד קטן עדיין, חישבו קדימה לעוד שנתיים שלוש והתאימו את חדר הילדים לתקופת העליה לכיתה א (עם מקום לספריה, שולחן עבודה וכדומה)

  • בחרו חדר עם מגוון גדול של פתרונות אחסון.

  • חדר הילדים הוא לאוו דווקא חלק מעיצובו הכללי של הבית. חדרו של הילד הוא מבצרו – אפשר לחרוג מכללי העיצוב של הבית ולאפשר לילדים "להתפרע" בחדרם עם עיצובים צבעונים במיוחד

  • בחרו חברה המאפשרת החזרת המוצר באם לא מתאים או לא תקין

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת