בגדי ילדים ובגדי תינוקות בגדי ילדים ובגדי תינוקות

על מה לא לוותר בארון הבגדים של הילדים?

קניית בגדי תינוקות וילדים היא חוויה מיוחדת, המגוון העצום והבגדים הקטנטנים, משאירים הורים רבים מול התלבטויות – מה כדאי ומה לבחור? הרצון הוא להלביש את התינוק או הילד בבגדים מיוחדים, במקביל חשוב לכולם שהבגד יהיה נוח וכמובן ברור שעם הפעילות של הקטנטנים בחוץ או בגנון, הוא כנראה לא יישאר נקי ומסודר.

לפני שיצאנו לקניות לחידוש המלתחה צרפנו את הילה חזן, סטיליסטית, למשימה.

איך מתחילים?

הילה מסבירה: "בגדים לילדים בוחרים בדיוק כמו בגדים למבוגרים- לפי מידה , טעם, מחיר ונוחות כאשר אצל תינוקות וילדים קיים פקטור הבטיחות – בלי כפתורים קטנים מדי, בלי רוכסנים ועוד".

"בטיחות קודמת לכל" מדגישה הילה, "הימנעו מאקססורייז קטנים שעלולים להתפרק או להישבר בקלות והילד עלול לבלוע. ושימו לב שהבגדים מיוצרים ומאושרים בחותמת איכות שמשמעה שהם עברו בדיקות מעבדה לאיכות ובטיחות הבד".

הילה מציינת נקודה משמעותית-  "ילד שנוח לו תמיד יהיה בסטייל. שימו לב שהמידה אכן מתאימה ולא לוחצת, שאין טיקטים מגרדים ואם כן גזרו אותם ושהבדים נעימים למגע על העור וללבישה".

ילדים, לעומת מבוגרים, גדלים כל הזמן. מבוגרים קונים בגדים במידה קבועה בדרך כלל, ויכולים להשתמש בבגדים כל עוד הם רוצים. אצל ילדים ותינוקות השימוש מוגבל, כיוון שהם גדלים במהירות. האם כדאי לקנות בגדים תמיד במידה גדולה יותר?

הילה חזן: "ילדים אכן גדלים בקצב מהיר והשימוש בבגדים שלהם לרוב הוא לא לאורך זמן לכן הייתי ממליצה לקחת את זה בחשבון ולא לרכוש כמויות גדולות של המידה הקיימת, אלא לשלב עם קנייה של מידה גדולה יותר, עד כמה שאפשר ובגבולות ההגיוני כמובן. מניסיוני- תמיד יהיו בגדים ״חדשים עם הטיקט״ שתעבירו הלאה, וזה בסדר כי רוב הסיכויים שגם תקבלו הרבה כאלה 🙂

איך לבחור צבעים של בגדי תינוקות וילדים? להישאר תמיד עם ורוד ותכלת?

"פעם לא היה ניתן למצוא כמעט שום צבע אחר מלבד צבעי הוורד והכחול האופייניים. היום לשמחתן של האמהות הפאשניסטיות אפשר למצוא כמעט ברוב חנויות בגדי הילדים את כל קשת הצבעים כולל שחור ואפור שפעם היו טאבו וממש לא מקובלים ללבישה אצל ילדים".

"טרנד המינימי (להתלבש כמו המבוגרים אבל בקטן) פתח את עולם הלבשת הילדים לצבעים, שילובי הדפסים וגזרות שלא היו קיימים לילדים בעבר והיום תוכלי להלביש את הילד או הילדה שלך בדיוק כמו ה״גדולים״.

איך אפשר להוסיף משהו להופעה של הבייבי שלנו?

הילה מזכירה אקססורייז לילדים "כמו עם עולם הצבעים, גם האקססוריז הפכו לחובה בארונם של ילדים. משקפי שמש, כובעים, תיקים, נעליים  ותכשיטים הם חלק מהכיף. כמובן שהמבחר הגדול הוא לילדים הגדולים יותר (שנתיים ומעלה), ולתינוקות הקטנים תוכלו למצוא מחזיקי מוצצים ומוצצים מגניבים, חיתולי טטרה מעוצבים וכובעים קטנים בהדפסים טרנדים".

"בכל הנוגע להלבשת ילדים חשוב להבין- בגילאי התינוקות אנחנו רוצות להלביש אותם נעים ונוח בהתאם למזג האוויר והטעם האישי שלנו. כשהם גדלים הילדים מפתחים דעה משלהם ומתחילים לבטא את האישיות שלהם גם דרך בחירת הבגדים שלהם".

"היום אפשר למצוא הכל מהכל בחנויות בגדי הילדים", מדגישה הילה, "החל מגזרות קלאסית וצבעי בסיס ועד הטרנדים הכי חמים והעתקים מדויקים מעולם המבוגרים( אפילו חנויות ילדים שממוקמות בתוך חנויות הגדולים) כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא את עצמו ואת הסגנון המועדף עליהם לילד או לילדה שלהם.

 

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת