איך בוחרים  בגדים נוחים אבל גם יפים איך בוחרים  בגדים נוחים אבל גם יפים

הכל סטייל: מטרנדים ועד נוחות בבחירת בגדים לקטנטנים

מאת שירי ויצנר

נהוג לומר ״את הכי יפה כשנוח לך״, אך זה נכון שבעתיים כשנוח לילדים שלנו. בגדים לא נוחים או לא נעימים למגע, עשויים לגרום לבייביז שלנו להיות פחות רגועים ולעיתים אפילו עצבניים מאוד. אך בדיוק כמו להורים שלהם, נוחות לא חייבת לבוא על חשבון הסטייל. בדיוק כמו החיתולים, גם אופנת הילדים מציעה אינספור אפשרויות לתת לילדים ליהנות מכל העולמות.

כמה טיפים קטנים לפני שמתחילים

  • אם הקטנטנים שלכם עדיין בגיל לבגדי גוף, העדיפו כאלו בעלי מפתח סירה רחב בצוואר ולא באלו הסגורים יותר בעלי הכפתורים. בגדי גוף כאלו יקלו על הפעוט בכל גיל בעת החלפת החיתול, גם כשהם ישנים, כיוון שניתן להסיר אותם כלפי מטה ולא דרך הראש.

  • מעבירות מלתחות מילד לילד? השקיעו ברכישת פריטי יוניסקס שיקלו על המעבר בין אחים, בני דודים או חברים, לכל רשת ומותג ילדים קיימים קווים שלמים המוגדרים ״יוניסקס״ לטובת האימהות העמוסות. אפשר להעביר גם בין בנים לבנות ולאזן את הפריטים ה״נשיים״ וה״גבריים״ עם פריטים מובהקים אחרים כך שלא יהיה שום סימן שאלה לגבי מינו של הילד ועדיין תוכלו למחזר מלתחות בין אחים. אל תשכחו גם את הטייצים והגרביונים אפשר להעביר מבנות לבנים. אלו ישמשו אתכן בחורף כשכבה מחממת ומלטפת בדיוק כמו הגטקעס, אך זהו פתרון גמיש ונוח הרבה יותר.

  • ברכישת בגדים חדשים שימו לב לגומי באזור הבטן. במקרים רבים המידה תתאים אך הגומי יהיה חזק ולוחץ ועדיף להימנע מפריטים כאלו שרק ילכו וילחצו יותר עם הזמן.

  • כך גם לגבי אורך המכנסיים והחצאיות. לעיתים ההיקף מושלם אך הבגד ארוך מדי או גרוע מכך, קצר מדי. כדי להתמודד עם התופעה או כדי להאריך את חייו של פריט שכבר רכשתן, שילוב עם גרבים גבוהות ונעליים גבוהות יכול להיות פתרון מלא בסטייל.

 צמוד או רחב?

דווקא גזרת הסקיני הפופולרית פחות נוחה בגיל חיתול, לכן העדיפו ללכת על פריטים צמודים וגמישים כמו טייצים או חצאיות ג׳רזי או לייקרה הנוחות יותר בישיבה בסלקל, בכיסא הבטיחות ובזחילה. בגיל זחילה רצוי גם להימנע מחצאיות ושמלות באורך ברך ומעבר לה, כיוון שהן מקשות על הזחילה ועשויות לסכן את הפעוטות בנפילות מיותרות.

כמו גדולים: השראות מעולם המבוגרים

אומרים שצריך לתת לילדים להיות ילדים, וזה לחלוטין נכון. הלבשת ילדים ׳כמו גדולים׳ היא לא בהכרח תחפושת מבוגרים, והתוצאה יכולה להיות מקסימה ומתוקה לא פחות מחליפת הלו קיטי. הרעיון הוא לקבל השראה מטרנדים בעולם האופנה ולא ביצירת מראה מוגזם שמוציא את הילדותיות מהילד. כך למשל שימוש בפריטים עם הדפסי האמירה הטרנדיים ובדיחות האינסטגרם הקיימים כמעט בכל רשת ייתן טאץ׳ בוגר ומשעשע לכל ילד או ילדה. הדפסים מנומרים עשויים להיראות מוגזמים מדי עבור האימהות, אבל במידות ובסגנונות של ילדות אין דבר חמוד מזה.

סגנונות אופנה של גדולים כמו ה׳סוואגר׳, ההיפ-הופ ו׳נערי הקולג׳ הם סגנונות ספורטיביים המבוססים על פריטים נוחים כמו טרייניגים, טוניקות אוברסייז, סניקרס וחולצות פולו, כך שהילדים לבושים בסטייל בלי להתפשר על הנוחות שהם כל כך צריכים.

מיקס אנד מאץ׳: שילובי צבעים והדפסים

שילובי הדפסים וצבעים הם טרנד עולמי רותח בעולם המבוגרים אך עם עדיין נחשבים לשילובים נועזים ונשים רבות מעדיפות להימנע מהם. לעומת זאת, בעולם הילדים בו הכל מותר, כל אמא יכולה ליצור אאוטפיטים צבעוניים ושילובים מיוחדים ולהתפרע עם קומבינציות לבוש מעניינות ובקלות. כך למשל, קחו את חליפות הגן המסורתיות ובעיקר את אלו הנמכרות יחד, פרקו אותן לפריטים וצוותו מהן זוגות חדשים של פריטים. ברוב המקרים החליפות מדברות את אותה השפה העיצובית כך שהחיבור מחדש בין הפריטים יהפוך את החליפה למעניינת יותר אך עדיין לא תלושה מהמציאות.

לשילוב עצמאי בין פריטים מודפסים יש כמה טיפים שניתן להשתמש בהם במידה והאינטואיציה מאתגרת מעט:

  • לשילוב הדפסים סולידי יותר, השתמשו בהדפסים המשתמשים באותן פלטות של צבעים להרמוניה מושלמת ורגועה יותר.

  • התייחסו לפריטים המודפסים כצבע חלק, לפי הצבע הדומיננטי בהדפס. כך למשל התייחסו לחולצת נקודות ורודות על רקע לבן כחולצה לבנה והתאימו לה פריט משלים.

  • שלבו הדפס קטן עם הדפס גדול – נקודות קטנות יתאימו לפסים רחבים ולהיפך, כיוון שהדפסים קטנים זה עם זה נוטים לקהל מראה של פיג׳מה.

  • פריט שלישי מג׳ינס או דמוי ג׳ינס כמו ז׳קט, חולצה מכופתרת או מכנסיים וחצאית, יעשה קסם לאאוטפיט ויחבר בין שני הפריטים המודפסים להרמוניה מושלמת.

מזויף זה האמיתי החדש: ״כמו ג׳ינס״

ילדים רבים חשים אי נוחות בג׳ינס, והוא הפך לבגדי חג ושבת עבור האימהות, בצדק כמובן. מכנסי הג׳ינס, ובעיקר אלו בגזרות הסקיני הטרנדיות צפופים ומקשים על התנועה במיוחד בגיל החיתולים. רשתות רבות מציעות פריטי ׳כמו ג׳ינס׳ העשויים כותנה רכה ובדים רכים אחרים ורק מתחזים לפריטי דנים קלאסיים. אלו יתנו לקטנטנים חופש תנועה ומראה קול גם ליום בגן. העדיפו מכנסים או חצאיות ג׳ינס ללא כפתור לנוחות מקסימלית באזור הבטן וקפל החיתול. חולצת ג׳ינס מכופתרת היא פריט חובה בכל מלתחת ילדים. בשונה מז׳קט ג׳ינס שעשוי להגביל את התנועה ולהוות שכבה מעיקה מעט עבור ילדים מסוימים החולצה המכופתרת פתוחה מעל טישירט או בגד גוף תוסיף המון אמירה למראה ותהיה נוחה הרבה יותר בעונת המעבר. בחורף היא תשמש כשכבת הגנה נוספת מתחת לסוודר או סווטשירט עם טאץ׳ של סטייל של גדולים.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת