מוצרים מיוחדים לעיצוב חדרי ילדים מוצרים מיוחדים לעיצוב חדרי ילדים

בייבי מזל טוב, חוגגים שנתיים!

גיל שנתיים, מה לא נכתב עליו. גיל של עצמאות, קצת עצבנות, הבייבי הופך לפעוט. אז לכבוד גיל שנתיים וכל מה שהוא מביא איתו - בואו נחגגו במתנות

שנתיים  מרגשות עברו עליכם מהלידה ועכשיו רגע לפני שמתכננים יום הולדת לגיל שנתיים, בואו נארגן רשימת מתנות שתוכלו לקנות או לבקש.

מה מיוחד בגיל שנתיים?

כדי להחליט מה לקנות כדאי להבין קצת על הגיל הזה, שנקרא בספרות גם גיל שנתיים הנורא. התינוק המתוק הפך לפעוט קצת רגזן ומאד עצמאי. הוא הולך לבד ואפילו רץ, אוהב לעשות הכל לבד, דורש להביע את דעתו. הוא יכול לפרוץ בבכי כועס, בעיקר באמצע הקניון או ליד אנשים, אבל גם מתעניין בסביבה, רוצה לעשות הכל כמו המבוגרים ולהקשיב לסיפורים. 

למה אנחנו מזכירים דווקא את החלק הזה בהקשר למתנות יום הולדת? כדי לקנות לפעוט המתוק שלנו מתנות או להבין מה מתאים בגיל הזה, כדאי להכיר את שלב ההתפתחות - שלב בו התינוק מפתח עצמאות ובמקביל בונה את הביטחון העצמי שלו. כל זה מחייב אותנו להשגיח עליו אבל גם לתת לו להתנסות. זה גיל בו גם השפה מאד מתפתחת וזה זמן נהדר לעזור לו ללמוד מילים חדשות.

אז מה קונים מתנה לגיל שנתיים?

למעשה ניתן לקנות הכל – ממתנות שימושיות, כמו בגדים או נעלים למתנות יצירתיות. מה שחשוב הוא לא לחשוב מגדרי ולוותר על המחשבה של למתנות לבנים או מתנות לבנות. החלוקה המסורתית לפיה בנות משחקות בבובות ובנים במכוניות אמנם עדיין קיימת  אבל רוב המחקרים מראים כי להכוונה הורית וחברתית יש קשר להעדפה. ולכן אתם יכולים לבחור לבנות מכוניות וכלי עבודה ולקנות בשמחה גם לבנים בובות.

משחקי התפתחות לגיל שנתיים

משחקי התפתחות שונים הכוללים התאמת צבעים וצורות, הרכבות שונות ומשחקי זיכרון, לוטו ועוד, מתאימים לגיל שנתיים. לקטנטנים יש יכולת להתרכז יותר זמן והם יכולים לשבת על השטיח או סביב שולחן ולשחק.

משחקי הרכבה

היתרון במשחקי הרכבה הוא שהם יכולים ללוות את הפעוט גם בגילאים גדולים יותר. ערכות לגו או קוביות שונות הם מתכון לשעות תעסוקה ארוכות גם בגילאים גדולים. 
משחקי יצירה לגיל שנתיים

הפעוט יודע כבר לאחוז צבעים ואם תתנו לו ליצור הוא ישמח. ערכות יצירה מוכנות מיועדות לגיל הן תמיד מתנה אהובה, כזאת שתעסיק אותו בהנאה.
אל תחפשו ערכות יצירה מתוחכמות מדי או עם דברים חדים או קטנים, כי זה עדיין שלב בו הפעוט מכניס דברים לפה  

ספרים והתפתחות שפה

גיל שנתיים הוא גיל בו השפה מתפתחת ואוצר המילים גדל מיום ליום. דרך נהדרת לעודד התפתחות שפה היא ספרים. אתם מחפשים מתנה לגיל שנתיים? קניית ספרים או אפילו מנוי בספרייה – יכולים להיות מתנה נהדרת. גם מקרבת בין הורים וילדים וגם מהווה זמן איכות מוצלח.

מתנות כמו של גדולים לגיל שנתיים

מכירים את זה שהבייבי רוצה לעזור לכם לטאטא את הבית או לבשל לעשות כביסה? זה גיל בו משחקי הדמיון מתחילים ואתם יכולים לעזור לו. במקום לתת לביבי כלי מטבח אמיתיים, זה הזמן לקנות לו מטבח קטן או אפילו מכסחת דשא. תוכלו למצוא צעצועים המדמים כלים של גדולים כמו מכונת כביסה קטנה ואפילו דייסון יצא במהדורה קטנה לילדים. 
אם אתם לא רוצים לקנות מתנה יקרה מדי אפשר לקנות כלי עבודה במזוודה או כלי רופא.

מצעים

חלק גדול מהילדים בגיל הזה עוברים ממיטת תינוק למיטת מעבר או מיטת ילדים. מצעים, בטח רגע לפני גמילה מחיתולים, הם מתנה שימושית ומוצלחת תמיד

 

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת