המצאות ישראליות המצאות ישראליות

הורים ממציאים: מוצרים כחול לבן

SINK SKIN™ המסננת החד פעמית

אחת מפעולות הניקיון המרגיזות ביותר בבית היא פעולת הניקוי של מסננת-הכיור במטבח. בייחוד כאשר היא עמוסה באשפה, לאחר שסיימנו לרחוץ את הכלים. המיוחד בשבי זה פותחה מסננת חד פעמית, שטובה גם לאמבטיה וגם לכיור המטבח. ניתן לקחת אותה לבתי מלון או להשתמש בבית. המסננת עוצבה כדי להקל על המשתמש, לחסוך את הטרחה הכרוכה בניקוי הכיור/האמבטיה ולצמצם את המגע הלא נעים עם שאריות האשפה והפסולת. מלבד היתרונות היא צבעונית, יפה ואפשר לבחור דגמים וגם פיתוח וייצור כחול לבן לגמרי!

תיק שהוא משטח ומזרון

המותג 2MOONS  הוא שיתוף פעולה של שתי מעצבות, ליהי ורננה שיצרו א Playmat Bag . תיק שהופך למשטח פעילות. 2 ב-1 . הכל התחיל מתוך החוויה שמוכרת להן מקרוב, מתוך הצורך בתיקתוק הדברים בתור אמהות. פיתרון קל ומהיר – מרוויחה גם תיק וגם משטח שהולך איתך בכל מקום ומאפשר מקסימום נוחות ושקט.

משטח חיבוקן

                       "קן" מחבק לפגים ולתינוקות שעוטף את התינוק, מרגיע, נותן תחושת ביטחון ועוזר להירדם בקלותהחיבוקן פותח על ידי הילה בורל מרפאה בעיסוק מעל ל 30 שנה, וכיום מנהלת מרכז היזמות ALYNnovation  בביה"ח אלי"ן, לפיתוח מוצרים לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

לפני כשנתיים יצא לאוויר העולם החיבוקן הראשון. מטרתו היתה לעזור לפגים (תינוקות שנולדו טרום זמנם) ולתינוקות בני יומם להתרגל לעולם החיצוני ולהעניק להם תחושת דמוי רחם ומגע מחבק בשינה, לכמה חודשים נוספים. פיתוח החיבוקן הראשון נעשה בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת ת"א ועם מחלקת הפגים של ביה"ח מאיר והוא הותאם עבור פגים ותינוקות עד גיל חצי שנה.

הילה בורל, מפתחת וממציאת החיבוקן טיפלה במשך 30 שנה בילדים בעלי צרכים מיוחדים הנעים על הקשת בין הפרעות קשב וריכוז וחסכים רגשיים, ועד פגיעות מוטוריות ותחשותיות קשות. "אחד הדברים שלמדנו במהלך העשורים האחרונים הוא כי מה שהתינוק חווה בחודשים הראשונים לחייו, ובשבועות הראשונים, מבחינה חושית משפיע מאוד על ההתפתחות התקינה שלו בהמשך חייו. מטרתנו הינה לעבור למצב של מניעת הבעיות במקום טיפול בהן כשהן מאובחנות לאחר כמה שנים" מספרת בורל.

לערכה שתי מטרות: אחת – להעניק תחשות ביטחון ורוגע בשינה, והשנייה היא פיתוח נכון ומדורג לחושי התינוק המתפתחים במהרה.

אפ-סי (Up-See)

מנשא הליכה המאפשר לילדים עם בעיות מוטוריות קשות לקום וללכת בסיוע אדם מבוגר. מדובר באביזר ייחודי המאפשר תרגול נשיאת משקל עמידה והליכה של ילד הזקוק לסיוע בתפקודים אלו, יחד עם ההורה או מטפל. האפ-סי משמש לתרגול, טיפול משחק ופעילות גופנית, בהתאם ליכולתו של הילד. מי שפיתחה אותו היא דבי אלנתן, 57, נשואה ואם לשלושה ילדים, שבנה האמצעי לוקה בשיתוק מוחין

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת