איך לבחור בגדים לחג איך לבחור בגדים לחג

איך להתלבש בערב החג?

חג הפסח מתקרב ואיתו קולקציה חדשה של בגדים בחנויות. הכל אביבי וחדש. איך לבחור בגדים לחג ומה נוח לקטנים?

לבן או צבעוני: לבן זה אמנם צבע חגיגי אבל כמעט שהכי פחות שימושי לקטנטנים. הם אוכלים ומתלכלכים ואתם נשארים עם בגד חדש  מוכתם, שכנראה לא ילבש שוב. אנחנו ממליצים לבדוק שהבגד שקניתם יכול לעבור כביסה בקלות והבד יכול לסבול שימוש בחומרים מלבינים למיניהם.

נוחות לפני הכל: נכון שאנחנו רוצים שהכל יהיה הכי יפה וחגיגי אבל לפני הכל בדקו שהבגדים נוחים ללבישה וגם הבדים נעימים למגע. בדקו שאין תפרים בבגדים שיכולים להפריע לקטנטנים וודאו שהבד נושם ועשוי מכותנה.

מה חדש?

גולף קידס

קולקציית בגדים פונקציונאליים ונוחים במיוחד בהשראת עולמות הנאוטיקה והים המתאימים לחג וליום יום. Baby Genius ו-  Baby Mil, ביגוד בייבי בהשראה אורבנית, בצבעוניות של לבן, שחור, צהוב עם דפוסי סלוגנים וקריצה הומוריסטית. Baby Safari ו- Baby Jungle, קולקציה בצבעוניות מיוחדת בהשראת אפריקה עם דפוסים אפריקאים בחרדל, זית ולבן.  Baby Garden ו- Explorer, קולקציית סיום הקיץ של פריטי בייבי קטנטנים.

THE CHILDREN'S PLACE

קולקציית ה- NEWBORN מציעה פריטים מעוצבים ומתוקים תוך הקפדה על איכות, רכות וגמישות הבדים לנוחות מרבית של התינוק. בקולקציה ניתן למצוא מבחר סטים אופנתיים לבנים ולבנות כגון בגדי גוף עם שלל הדפסים, שמלות וחצאיות חגיגיות לבנות עם הדפסי פרחים וסט תואם של סרט לשיער, חולצות אריג לבנים, בגדי גוף עם הדפסים מתוקים במגוון אורכים ומכנסים מאריג רכים ונעימים.

קרטרס ואושקוש

קרטרס ואושקוש ידועים בבדים נעימים ונוחים לילדים. הקולקציה החדשה לקראת החג תוכלו למצוא בחנויות בגדים לתינוקות, המיועדים לקטנטנים מבחינת גזרות וסוגי הבדים.

קולקציית החג של שילב :

הקולקציה הלבנה לתינוקות-  קולקציה חגיגית, בגוונים לבנים עם נגיעות אפורות ומטאליות, דגש על מגוון בדים וטקסטורות אווריריות  ושקיפות וייעודיות לרכות של העולל הרך שנולד.

קולקציית "פסטל" לבנים ולבנות – קולקציית הפסטל המיועדת בעיקרה לאירועים החשובים והחגיגיים בחודשי חייו הראשונים של התינוק מאפיינת שימוש במגוון של בדים רכים וטקסטואליים, ג'ינס לבן, קווילט, טטרות ובדי וופל.

קולקציית "הפיות" לבנות – קולקציה חגיגית קלאסית שכולה מבוססת על עולם הפיות,  מאובזרת באיורים על טהרת צבעי מים שקופים ונגיעות של נצנוצי אבק פיות, הבזקי גרפיקה מתוקה, פרחים ותחרות . כל אלו מספרים  סיפורי אגדות בגזרות רומנטיות.

ZARA KIDS – קולקציית קיץ 2017

הקולקציה הקיצית והחגיגית של זארה כבר בחנויות. עונת קיץ 2017 הינה עונה של הטרנדים החדשניים ביותר במוטיבים המבוססים על אופנת רחוב. העונה להבדיל מהעונות הקודמות מראה ה-casual משתלט כמעט במלואו על עולם הילדים, מה שמטשטש את ההבדל בין עולמם של הגדולים לבין עולמם של הקטנים.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת