ציורי ילדים ציורי ילדים

מה עושים עם הציורים שלהם מהגן?

שנת הלימודים רק החלה אבל אנחנו בטוחים שאתם בטח מכירים את הסיטואציה: הפעוט יוצא מהגן ובידיו ערמת ציורים. הדבקה של חנוכייה, ציור חדש והמון צבעי גואש. אתם מתלהבים מגיעים הביתה ועכשיו לא ברור לכם איפה תאפסנו את הכל.

כשמדובר בילד יחיד עוד אפשר לשמור ערמות של יצירות בקופסאות אבל כשמגיע אחיו או כשהאומן הצעיר גדל אתם נשארים עם מאות יצירות שחבל לזרוק. בחישוב ממוצע הילד מצייר לפחות ציור אחד ביום וגם אם דיללתם חלק בדך מהגן לפח עדיין נשארתם עם ערמה מטורפת של ציורים שאין לכם מושג מה עושים איתה. אז לנו יש כמה רעיונות נחמדים שיארגנו לכם את הציורים ויפנו הרבה מקום

קלסר לכל ילד:

מכינים לכל ילד קלסר גדול ומתייקים ציורים שחוזרים מהגן. חשוב לזכור לתייק כל יום או כל שבוע אחרת תגלו ערמה גדולה של ציורים. כדאי לכתוב תאריך מאחורי הציור או אפילו כמה מילות הסבר מהאומן הצעיר. אם מדובר במאות ציורים ניתן לבקש ממנו לבחור מה יתויק.

DVD

אם הקלסרים תופסים מקום רב ניתן לקבץ הכל ולשמור ציורים על גבי תקליטור, אחרי שסרקתם או צילמתם אותם. זהו פתרון יצירתי, המאפשר להורים לשמור את הציורים של הילדים שלהם בלי לבזבז מקום על המדף.

קיפי

אפשרות נוספת ומשוכללת יותר היא להכיר את האפליקציה החינמית הזאת keepy: שבה ישנה אפשרות לצלם כל תמונה ולשמור אותה עם הסברים של הצייר הצעיר. האפליקציה  פותחה על ידי שני ישראלים צעירים והיא מאפשרת לכם לשמור את הציורים ובמקביל להוסיף לכל ציור הסבר או קובץ קול של הילד המסביר מה הוא ציר בדיוק או של הסבתא המתמוגגת מהיצירה.

מוצרים מצוירים

חנויות רבות יהפכו את התמונות של הילד שלכם לצלחת כוס או תמונת קנבס מיוחדת, שניתן לתלות ולהתפאר בה. כל מה שצריך לעשות הוא לערוך את הציור בתוכנות מיוחדות אחרי שסרקתם או צילמתם במצלמה  דיגיטאלית, לבחור מידה של תמונה או חולצה, צלחת וכל דבר ויש לכם תמונה שמורה לתמיד. אנחנו פגשנו את niceT חנות וירטואלית שבה ניתן להדפיס על כל דבר, בקבוקים אקולוגים, מגבות ואפילו כוסות. זו דרך מעניינת לשמר ציור ואפילו לדאוג למתנות לסבא וסבתא. הילד יהיה תמיד שמח להתנגב במגבת עם ציור שלו או לשתות בכוס מיוחדת שהוא עיצב ואתם יכולים ללכת עם מגן לסמרטפון מעשה ידיו.

פוסטר:

אתם יכולים להכין מהציור של הילד שלכם או מכמה ציורים פוסטר. העשייה פשוטה וגם העלות לא גבוהה. מצלמים את הציור או כמה ציורים ושולחים להדפסה. לוואלה שופס יש אפשרות להדפסה ולהאגיס יש קופון הנחה. מה שיוצא בסוף זה שפוסטר אמיתי נשלח אליכם בבית ואתם יכולים לתלות אותו בחדרו של הילד ולהתגאות בתוצר.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת