טיול עם ילדים טיול עם ילדים

5 דברים שאתם חייבים בדרך לטיול שלכם

 כשהיינו רווקים דאגנו שיהיה לנו בעיקר כסף בתיק, כי תמיד אפשר לעצור בדרך ולקנות כל מה ששכחנו, אבל מהרגע שנולדו לנו ילדים אנחנו בעיקר אורזים את כל מה שיש בבית לתיק החתלה ומארגנים גם תיק נוסף למקרה שמשהו יהיה חסר.

אז אם אנחנו כבר אורזים הכל אולי כדאי להבין מה חדש ומה הגימיקים שכדאי שיהיו אצלנו בתיק.

מדבקות נגד יתושים

מזג האוויר הנעים מביא איתו גם את היתושים. אין מה לעשות התרגלנו לעקיצות אבל מצד שני יש ילדים ותינוקות הרגישים לעקיצה וגם אלו שלא רגישים לא ירגישו נעים להיעקץ. המדבקות יכולות להיות פתרון טוב כיוון שהן לא נמרחות עם גופו של התינוק או הפעוט. מדובר בפטנט מיוחד המאפשר הדבקה של מדבקות של שמן אורגני דוחה יתושים. ניתן להדביק אותם בכל זמן ומקום: ברחבי החדר, המכונית, על חפצים, עגלות ילדים ואף על הגוף עצמו. כל חבילה כוללת 12 מדבקות המכילות 100% שמן אורגני צמחי שמחזיק מעמד בין 6 ל-8 שעות.

כמובן שיש להיזהר שהקטנטנים לא יכניסו את המדבקה לפה.

מנשא חדש

מותג הלייף סטייל והאופנה מקליפורניה – TOKIDOKI , טוענים שזהו אחד הנשאים הנוחים בעולם. הוא בכל מקרה גם אחד המודרניים והאהובים על סלב. מדובר במנשא קליל ובעיקר צבעוני ומתאים לצבעוניות האביבית.

קוביות לאחסון מזון לתינוקות

אין ברירה, כשיש ילדים חייבים לצאת עם אוכל לגינה. הבעיה מתחילה במחשבה אין לארוז את האוכל של התינוק, ואיך ניקח כמות אחת בלבד, בלי שהקופסה תתפוס את כל המקום בתיק. לכל בעיה יש מי שהמציא פתרון – בייבי יאמי או בייבי קיובס הקופסאות אחסון בשני גדלים של 70 מלל או 140 מלל. היתרון לכל כל הקופסאות מכסים מחוברים, הן מגיעות על מגש מותאם בו כל קופסא מונחת  מתאים לאחסון של כמה מגשים אחד על השני , מאוד נוח להקפאת ארוחות של מרק או פירות טחונים, ובעיקר מושלם לארוחה מחוץ לבית ,פשוט לשלוף קופסא ולצאת! הפשרה ישירות במיקרוגל וניקוי במדיח כלים.

דסקיות עם שם הילד או צמידים

יצאתם לטיול או למקום שבו עוד אנשים. אחת הדרכים לשמור שהילד לא יאבד זה בהחלט לשמור עליו. אבל אם הוא כן ברח או רץ כדאי שיהיה עליו מספר הטלפון שלכם. הבעיה שילדים קטנים לא זוכרים את הטלפון שלכם ולפעמים גם לא יודעים מה השם שלהם. הדסקיות הן פתרון מעולה, גם נראות טוב וגם שימושיות.

NapUp

תומך ראש נוח ובטיחותי לילדים הנרדמים ברכב המונע את תופעת נפילת הראש קדימה ולצדדים במהלך נסיעות ברכב, פטנט עולמי ישראלי המביא בשורה חדשה בתחום מוצרי התינוקות והילדים. המוצר מותאם לכל גודל ראש של ילד, גדל איתו, ומאפשר תנועת ראש חופשית במהלך השינה, ואינו מקבע את הראש לכיסא וזאת על מנת לאפשר מקסימום נוחות. למעשה מדובר במוצר שאינו מורגש על ידי הילד, פשוט מונע מראשון של הפעוט להישמט כשהוא נרדם. המוצר עשוי מבד נושם, ניתן לכביסה ועומד בתקני בטיחות בעולם

 קרם הגנה

אל תשכחו לצאת עם קרם הגנה ולמרוח היטב את הקטנטנים בקרם מתאים. בחרו מסנן קרינה מתאים ה-SPF של מסנן הקרינה, מודד עד כמה התכשיר מגן בפני קרינה אולטרה סגולה מסוג B –  שמוכרת גם בשם קרינת  UVB. מרחו כמות מספקת של קרם, בשכבה עבה. הקפידו על מריחה חוזרת מדי שעתיים.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת