איך ללמד ילדים להתלבש לבד איך ללמד ילדים להתלבש לבד

להרים להוריד: איך ללמד ילדים להתלבש לבד

הבוקר עמוס ולחוץ, צריך להספיק להגיע לעבודה, להתארגן ובעיקר לארגן את הילדים. לא אמרנו אף מילה על קפה של בוקר או על ארוחת בוקר וכמובן גם להתאפר כבר נתאפר באוטו

אז איך באמת מצליחים לארגן את הילדים ואיך מתמודדים עם הרצונות שלהם להתלבש לבד? טיפים שיקלו עליכם את החיים ובעיקר יהפכו את הבוקר לרגוע יותר.

בלי כפתורים: השאירו את הבגדים המתוחכמים לסוף השבוע ולבשו טרנינגים, טייצים או על דבר נוח ללבישה. בחרו חולמות עם מפתח גדול יחסית ונסו למצוא גרביים ללא גומי הדוק.

הדרך הנכונה היא להתחיל בלמידת הורדת ולבישת מכנסיים. זה גם חלק טוב לאימון לפני גמילה. התחילו עם החלק הזה. חולצות מסובכות יותר לקטנטנים ולכן מומלץ להשאיר אותם לשלב הבא ובעיקר לתת לילד כל פעם שלב נוסף.

אימון: אם הילד ממש עקשן למדו אותו להרים ולהוריד מכנסים אחר הצהרים, כחלק מהמשחק וכמובן מכנסיים עם גומי. ישנו שלב שהילדים רוצים לעשות הכל לבד וזה מעולה וכדאי למנף את השלב הזה לטובת למידה ועידוד עצמאות.

נעלים: הטיפ הקשור לבגדים נוחים ללא כפתורים, מתייחס גם לנעלים. אם אתם יכולים לוותר על שרוכים ולנעול משהו נוח על כף הרגל הקטנה, זה הכי קל ופשוט. ילדים, גם קטנים, יצליחו לנעול לבד נעלים ללא שרוכים.

הפכו את הלבוש בבוקר למשחק: כשפעילות היא מטלה היא הופכת לקשה ולמסורבלת. קל לריב, להיכנס לעימותים ולהעביר בוקר שלם בכעס וכמובן לצאת באיחור מהבית. לעומת זאת אם מדובר במשחק מעניין, או בתחרות מול השעון הילדים יזרמו אתכם ואפילו ייהנו.

שימו שעון מעורר מכוון ונסו להתלבש לפני השעון או לשיר עם קטנטנים ולהעביר את דקות ההתלבשות במשחק ובשירים.

אז איך באמת מלמדים ילדים ללבוש מעיל? נסו את הסרטון המתוק שכאן

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת