מה עושים נגד עקיצות? מה עושים נגד עקיצות?

מה עושים נגד עקיצות יתושים

היתושים כבר כאן, למעשה מדובר ב 50 זנים שונים של יתושים שנמצאים בארץ, מתוך מבחר של כ 3000 יתושים שונים החיים ברחבי העולם. לא כל היתושים עוקצים ולמעשה מי שעוקצת היא נקבת היתוש. הנקבות ניזונות מדם בעלי חוליות בעוד שהזכרים ניזונים מצוף.

מה מגרד לנו?

עקיצות היתושים מגרדות ומשאירות בדרך כלל סימן אדום נפוח. הגרד הוא תגובת הגוף לחלבון או ארס המוחדר לגופנו מהיתוש עצמו, החלבון יוצר את התגובה האלרגית והתגובה הדלקתית המקומית שאנו חשים והיא בהחלט לא נעימה לרוב האנשים.

ילדים סובלים יותר?

קיימים הבדלים בין אנשים שונים בחומרת התגובה או הרגישות לעקיצות. בילדים קטנים ובתינוקות התגובות המקומיות בדרך כלל חמורות יותר. נפיחות באזורים מסוימים כמו עיניים או אוזניים יכולה להיות גדולה יותר ואפילו לדרוש התערבות של תרופות. יש ילדים שהעקיצה גורמת להם לתגובה אלרגית משמעותית הכוללת נפיחות ואודם.

מה עושים נגד עקיצות?

רשתות בחלונות או כילה השומרת על המיטה: אם אתם סובלים מיתושים מומלץ למנוע את כניסתם הביתה ככל שניתן. התחילו בכך שתתקינו רשתות על החלונות או פרסו כילה שתונח סביב המיטה של התינוק או הפעוט.

חפשו מקור מים באזור: יתושים זקוקים למים וכל מקור מים לפעמים אפילו קטן כמו מים בתחתית עציץ, הם מקור להתרבות. יבשו הכל ושמרו על אזורים יבשים.

הדברה: בשנים האחרונות הרשויות המקומיות מדבירות ומרססות נגד יתושים. אתם סובלים בבית? אתם יכולים להתקשר לעירייה או למועצה המקומית ולבקש מהם לרסס באזורכם.

מזגן: בית קריר מונע מהיתושים להגיע

ביגוד מתאים בקיץ: נכון שחם אבל אם אתם יוצאים מהבית הלבישו את הילדים בבגדים דקים אבל ארוכים, וכך תמנעו מהיתושים לעקוץ.

חומרים נגד יתושים:

צמיד נגד יתושים

במקום להתמרח בחומרים אפשר לענוד צמיד למניעת עקיצות יתושים הצמיד מכיל תמציות שמנים, התערובת משתחררת מהצמיד באטיות ומספקת הגנה מיתושים לאורך זמן. ישנם  צמידים המותרים לילדים ולנשים בהריון.

המלצה שלנו- אם הילד או התינוק בשלב שהוא מכניס דברים לפה כדאי להימנע משימוש בצמיד.

מדבקה נגד יתושים

מדבקת המכילות שמן צינטרולה ושמנים אתריים הדוחים יתושים. ניתן להדביק את מדבקה דוחה יתושים על הבגד או בכל מקום כדי מנוע עקיצות. חשוב למנוע מהתינוק להכניס את המדבקה לפה ולכן לבדוק בכל פעם את הדבק בה

המלצה שלנו: אם יצאתם לטיול אפילו בגינה הציבורית, אפשר להדביק מדבקה על העגלה

מדבקות ארומותרפיות:

המצאה של צמד יזמים קנדיים שמתוך סלידה לכימיקלים מזיקים, פנו לרפואה האלטרנטיבית של הארומתרפיה כדי לתת מענה לבעיות שמטרידות כל הורה. וכך, נוצרה נבחרת מדבקות ריחניות שעונות על כל צרכי המשפחה, באופן טבעי ויעיל. כל מדבקה מכילה קפסולה של 80 מ"ג שמן אתרי מבוסס צמחים, חומר פעיל %100 טבעי, שמצופה בשכבת ספוג עדינה. המדבקה הצהובה שמכילה שמן מצמחים שידועים מזה דורות כדוחי מזיקים כמו יתושים, זבובים, פשפשים וקרציות. מספקת הגנה טבעית לכל בני המשפחה וגם לחיות מחמד, מבלי לבוא במגע עם הגוף. תדביקו ותשכחו מזה, ללילה שלם. כרגע להשיג באתר וייזבייבי

חומרים למריחה על העור נגד יתושים

בחנויות נמצאים חומרים שונים בקרמים וברול, למניעת עקיצות יתושים. חלקם כימיים וחלקם טבעיים, משמנים שונים. את החומרים המונעים עקיצות צריך למרוח בכמות קטנה על האזורים החשופים של הגוף

המלצה שלנו: להימנע ממריחה בכמות גדולה ובאזור העיניים

מכשירים נגד יתושים מחוברים לחשמל

ישנם מספר מכשירים שונים, בהם טבליות או שמנים, המחוברים לחשמל ודוחים את היתושים. הריח שהם מפיצים כנראה דוחה את היתושים וגורם להם להישאר מחוץ לחדר.

המלצה שלנו: לא לשכוח להוציא את המכשיר מהחשמל

 

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת