איך לנהל זמן בתור הורים איך לנהל זמן בתור הורים

4 מוצרים שיהפכו את ההורות שלכם לקלה ומאורגנת

לפעמים נדמה שהזמן הוא האויב הכי גדול שלנו, אם רק היו לנו עוד כמה שעות ביום היינו מסיימים לקפל כביסה, למלא את המקרר ולהקריא עוד סיפור לילדים. בפועל נדמה שאנחנו במרוץ נגד הזמן, מנסים להבין מאיזה צד הנקנו, למה הילד לא מוכן ללכת להתקלח ואיך להצליח להתארגן בבוקר בלי לשכוח את המשימות שלנו.

בדיוק בשביל זה פתחו ונבנו ערכות ניהול זמן ויומנים. כמעט כל הערכות מיועדות לאמהות, אבל אם אתם אבות ותתעלמו רגע מהצבעים המתקתקים בטח תוכלי להשתמש בהם גם.

לקראת השנה הקרובה כדאי להתחיל ללמוד איך גם 24 שעות ביממה יכולה להספיק ומה יקל לנו על ההתנהלות בשגרה.

לוח ניהול זמן משפחתי- השעה ה 25

שעה ה-25 פאזל הזמן המשפחתי הינו לוח ייחודי לניהול זמן משפחת שנוצר על ידי לירון גור, מאמנת אמהות ונשים.  הלוח מעניק לכל משפחה את ההזדמנות לנהל את הזמן בצורה יעילה שוויונית ונעימה ולבניית תוכנית יומית, שבועית וחודשית ברורים ושקופים.

הערכה נקראת פאזל והיא מורכבת משלושה חלקים עיקריים- החלק החודשי, החלק השבועי והחלק היומי וכן מכל המשתמשים בערכה שהם בני הבית. "השעה ה-25" היא פאזל כי מטרתה לחבר בין כל החלקים ובני המשפחה וליצור בהירות והתאמה ביחס לזמנים של כולם.

הלוח מגנטי ונתלה בקלות על המקרר ומאפשר למחוק בעזרת מגבון את מה שכתבנו ולארגן מחדש את השבוע הבא. ההבטחה היא שככה לא נשכח את התור לרופא או את מסיבת טו בשבט בגן.

יומן ניהול זמן

יומן שנתי 2014/15 לניהול זמן לאמהות מבית MOMDAY, נוצר ע"י אפרת לקט ועדי הרפז, המתמחות באימון אמהות לשיפור איכות חייהן באמצעות כלים מעולמות האימון והפסיכולוגיה החיובית.

צורת היומן, צבעיו, מבנה החודשים והשבועות נועדו כולם כדי לאפשר לארגן את כל תחומי האמהות בצורה אפקטיבית יותר ומתוך כך לפנות זמן ולהשקיע אותו גם בעצמנו. הכל מתוך המחשבה, שהיא גם המוטו של היומן: "אמא טובה היא אמא שטוב לה". במקום לשנות את כל החיים, מציעות היוצרות בכל חודש ביומן לאמץ הרגל קטן שמאפשר ניהול זמן טוב יותר, זוגיות טובה יותר, זמן לעצמנו ועוד. אימוץ של הרגל אחד , ועוד אחד ועוד, ייצור לטענתן שינוי משמעותי לאיכות חיים טובה יותר.

טיקטק: ערכת התארגנות ומחברת התארגנות

אולי לא ערכת ניהול זמן להורים אבל בהחלט ערכה שימושית למשפחה. ערכה ללימוד התארגנות בוקר וערב וניהול זמן לילדי, כי תמיד כדאי ללמוד את הדברים האלה כמה שיותר מוקדם. הבוקר נמרח ואתם אומרים לילד שלכם כל דבר עשר פעמים? זה הזמן למשחק שיעזור לילדים שלכם בהתארגנות הבוקר והערב שלהם. המשחק שיעזור להם להיות מוכנים בזמן. בעזרת המשחק, הילדים שלכם ילמדו ויפנימו בצורה פשוטה כיצד לעמוד במשימות ההתארגנות של הבוקר והערב.

בפירמידה כרטיסיות דו צדדיות. בצד אחד משימות התארגנות הבוקר ובצד השני משימות התארגנות הערב. הילדים יבצעו את הפעולות שבכרטיסים ועם סיום כל פעולה יהפכו את הכרטיס על פיו. בצדו השני של הכרטיס ממתינה להם תמונה מחייכת שמאשרת את ביצוע המשימה.

שופי: ערכת ניהול זמן לנשים שילדו

הרעיון לשופי נולד מהצורך הכי אמיתי של טלי- אמא טרייה. בשבילה שופי זה לא מוצר אלא אג'נדה, המטרה להקל ולו במעט על אימהות טריות ולעזור להן להבין שלא משנה אם הן מנוסות יותר או מנוסות פחות- כולן מולטי אימהות"

טלי מדגישה: "האחריות עצומה- ואפילו לא עברתי חפיפה. עם הזמן, נוכחתי להבין שיש מולי בן אדם קטן שמבקש ורוצה שאכיר אותו ורק אותו, שאתבונן, אקשיב ואלמד ורק אחר כך אפעל. בלילות חסרי השינה ישבתי וחשבתי מה באמת היה יכול להקל עליי ויקל גם על אימהות אחרות "לנחות בקלות לאימהות" וכך נולד לו הבייבי הנוסף שלי, במהלך חופשת הלידה- שופי הינשוף. הערכה מאפשרת ניהול זמן לאמהות, סידור ההנקה ועוד

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת