התפתחות תינוקות התפתחות תינוקות

איך להתמודד עם אזעקות כשיש תינוקות ופעוטות

איך מצליחים לתמרן בימים כאלה בין השגרה של התינוקות שלנו לאזעקות ולמצב חרום? דר דורית שלו מייעצת

לאור פניות של הורים רבים בשל המצב הלא רגיל שבו אנחנו נתונים בו, ונדרשים, בחלק מהמקומות יותר פעמים מאשר באחרים, לשלוף תינוקות, פעוטות וילדים מהמיטות למרחבים המוגנים,

בתקווה שהטיפים יעזרו לכם להפוך את המבצע הלא-פשוט הזה לקל יותר.

לנשום:  קודם כל נסו להירגע בשיטת "נחמן שי" לשתות מים. נסו להישאר רגועים ככל שניתן. הקטנים שלנו לומדים כיצד להגיב מתוך התגובות שלנו. ככל שתצליחו להישאר רגועים יותר ולשלוט בתחושות הקשות, כך הקטנים יהיו רגועים יותר! לא לשכוח לנשום! עמוק! והרבה!

שינה במרחב המוגן:  אם המרחב המוגן בבית שלכם (ולא במקלט או בחדר המדרגות) נסו לארגן שם אפשרויות שינה ופשוט שנו שם עם הילדים. תעשו מזה "חוויה משפחתית" וככה מי שלא יתעורר מהתכונה בחדר, אפילו לא ידע שהייתה אזעקה.

 משחקים וצעצועים: הכינו כמה שיותר חפצים מוכרים ואהובים של הילדים בתוך המרחב המוגן (אם הוא מחוץ לבית – שיהיה בתיק מסודר) וכך תוכלו להיעזר בהם, כדי להרגיע ולהסיח את דעת הילדים. מוסיקה אהובה מאוד תעזור. נסו לארגן פלייליסט מוכר בסמארטפונים שלכם.

 חיבוק עושה רק טוב! חבקו את הילדים, זה ירגיע אותם. זה ירגיע אתכם. תינוקות צעירים, שישנו עליכם, שום דבר נורא לא יקרה. בשוך הקרבות תחזרו להרגלי השינה הטובים גם אם זה ייקח כמה ימים.

בשאיפה שהמצב הנוכחי יהיה קצר מועד וייגמר ממש כבר מחר!

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת