גמילה מחיתולים גמילה מחיתולים

סיר לילה או ישבנון

מזל טוב- הגעתם לשב הגמילה והפעוט שלכם מתעניין ומעוניין להיגמל. אחרי שקראתם את השלבים בגמילה ובחנתם האם הוא בשל הגיע הזמן לעזור לו ולהחליט מה מתאים יותר- סיר לילה או ישבנון.

יש ילדים שיבקשו לשבת על האסלה כמו גדולים, אחרים מעדיפים סיר לילה. סיר לילה מאפשר לילד לא לחשוש מגובה האסלה, מהרגלים המתנדנדות ולא יציבות ואפילו לא מהדחת המים באסלה.

אם מדובר בפחד של הילד או העדפה שלו בחרו סיר לילה מומחים טוענים כי בסיר נשארת תחושת השליטה של הפעוט והוא יכול להיפרד מהם באופן נשלט.

סירים אגב יכולים להיות אביזר מעניין בחדר האמבטיה וההפוך לשרפרפים. אתם רואים כאן בימבה אבל למעשה מדובר על סיר לגמילה מחיתולים. כשהילד לא משתמש בו לגמילה הוא משמש כמשחק. המחיר אגב 24 דולר ברכישה באתר קניות

 חשוב לציין שיש ילדים שיעדיפו סיר לילה אבל ההורים פחות. בסיר לילה יש צורך לנקות והתפעול מסובך יותר מאשר הורדת מים באסלה. אם החלטתם לבחור סיר בדקו שניתן לשלוף אותו היטב ולהשתמש בו בחומרי ניקוי שונים.

סיר לתינוק יכול להיות התחלה טובה לגמילה. בהצלחה

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת