גמילה מחיתולים גמילה מחיתולים

ספרים מומלצים להורים לגמילה מחיתולים

הורות היא מקצוע לא פשוט שלא נלמד בשום מקום. איך מצליחים להתמודד עם אתגרי גידול הילדים ועם המשימות השונות? אחת הדרכים היא להתעניין בפורומים ובקבוצות פייסבוק, אבל אז המידע שהניתן לא תמיד מקצועי או בדוק ומה שעבד אצל אמא ממליצה לא בהכרח יעבוד אצל הילד שלכם.

דרך נוספת היא קריאת חומר מקצועי יותר, ולחזור לקריאת החומר בכל פעם שישנה בעיה. שלושת הספרים בעברית על גמילה, המצויים בחנויות הספרים:

מדריך לגמילה מחיתולים מאת: עדנה כצנלסון הוצאת עמיחי

במבוא לספרה החדש "מדריך לגמילה מחיתולים" כותבת ד"ר עדנה כצנלסון: "חינוך לניקיון הוא תהליך בעל משמעות רגשית מרכזית. זהו תהליך מורכב ומתמשך שיש לו השלכות על אישיות הילד. כך, למשל, ילד שמפעילים עליו לחץ רב להיגמל, עלול להפנים תדמית של ילד מאכזב ולפתח רגשות כעס על הסביבה. הצלחת החינוך לניקיון אינה רק בעצם הגמילה, אלא גם בהרגשתו של הילד: האם הוא לחוץ? סובל מעצירות? שנת הלילה שלו נפגעה?".

ספרה של ד"ר כצנלסון, מומחית בפסיכולוגיה קלינית, חינוכית והתפתחותית, מיועד להורים ולמחנכים של ילדים בגילאי שנה עד חמש.

יש, אני יבש! המדריך המקיף לגמילה מהרטבת לילה ויום מאת ד"ר קובי שגיא בהוצאת ידיעות ספרים

יש, אני יבש! הוא מורה נבוכים לכל הסובלים מבעיית ההרטבה ולאלה המטפלים בהם – הורים ואנשי מקצוע כאחד .מדריך מקיף בנושא גמילה מהרטבת יום, לילה והתלכלכות ומכיל יותר ממאה פרקים ומכוון להורים ישראלים.

הכותב ד”ר קובי שגיא, .Ph.D, הוא פסיכותרפיסט מומחה לטיפול בבעיות הרטבה. התמחה בפסיכופיזיולוגיה של ההרטבה בבדיקת הקשר בין הרטבה לבין עומק השינה/

הענות לצרכים מאת דפנה תייר

הספר מיועד להורים הניגשים לגמילת תינוקם או ילדם, מדריך אותם לכל אורכו של התהליך המורכב.

מטרתו של הספר לפי הכותבת הוא לפתוח שיח חדש בנושא של תהליך הגמילה מהחיתולים, שיח המתבסס על גישתה של הכותבת. מטרתו לתרום לפתרונם ואף למניעתם של הקשיים והבעיות שהורים, גננות ואנשי הטיפול נתקלים בהם וחשים לא פעם חסרי אונים בפניהם.

 

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת