גמילה מחיתולים בטיולים גמילה מחיתולים בטיולים

מה שכדאי שיהיה בבית בגמילה מחיתולים

מה חשוב שיהיה בבית בתקופת הגמילה מחיתולים ואיך להקל על התקופה, שמלחיצה הורים. הכל מסיר ועד מקטין אסלה וכמובן תחתוני האגיס  Pull-Ups

 גמילה מחיתולים היא אחד הדברים המלחיצים הורים. כיוון שמדובר בתהליך – בתקופה שבה הפעוט לפעמים מפספס ואתם ההורים בכוננות תמידית עם סמרטוט. לפני שמתחילים הכנו רשימת עזרים שכדאי שיהיו בבית או בתיק ויעזרו לכם להתמודד עם התקופה בקלות וימנעו פספוסים.

סיר

לא כל ההורים אוהבים את הסיר, הם רואים בו שלב מיותר. אבל רוב הילדים, בעיקר הקטנטנים, יתחברו אליו בקלות וירגישו שזה המקום הבטוח. הרגלים לא מתנדנדות כמו על אסלה והוא זמין בכל מקום.

אם הילד מסתדר עם השירותים הרווחתם, אם לא או אם הפעוט מפחד לגשת לשירותים, מומלץ לרכוש סיר. סיר מגיע בצורות שונות. חלקם נראים כמו כיסא של ממש וחלקם קטנים יותר. יש גרסה לבנות ויש לבנים יש אפילו סיר מנגן.

המחירים משתנים לפי רמת התחכום. החל מ 10 שקלים לסיר פשוט

מקטין אסלה

קשה להתחיל מישיבה על האסלה כיוון שהיא גדולה יותר מישבנם הקטנטן של ילדינו. בנוסף כדאי לזכור תמיד שילדים רבים מפחדים מהאסלה, מנפילה אליה או מהתחושה שהם לא יציבים ונאלצים לאחוז חזק באסלה. דמיינו את עצמכם על שירותים ענקיים- זו התחושה שלהם.

מקטין  אסלה הוא למעשה אסלה קטנה שניתן להרכיב או לשים מעל לאסלה הרגילה. ניתן למצוא בצבעים או גדלים, ציורים או מרקמים אפילו מרופדת. ממליצים לכם לקחת גם לכאן את הפעוט לבחור בציור האהוב עליו.

אם אתם מרבים לטייל קנו מקטין אסלה פשוט, שיכול לצאת אתכם מהבית לבתי מלון או טיולים. אם הילד חושש מישיבה על האסלה קנו מקטין אסלה שיש לו מדרגות, עליהן ניתן להניח את הרגלים ולחוש יותר בטוח.

מחירים החל מ 20 שקלים בחנויות לכלי בית, חנויות צעצועים.

תחתוני האגיס  Pull-Ups

מוצר מוכר ומגיע באריזות כמו חיתולים. נמכר וזמין בכל רשתות הפארמים והסופרים. התחתון מונע גם הוא את מעבר הנוזל לבגדים ולסביבת הילד. נוח לשימוש וזמין. תחתוני האגיס Pull-Ups מיועדים לחוויית גמילה קלה, מוצלחת ונעימה לכם ולילדכם מיועדים לשלב המעבר מחיתולים לתחתונים רגילים.

  • תחתוני האגיס Pull-Ups מסייעים לתהליך גמילה פשוט ויעיל באמצעות מספר תכונות ייחודיות:

  • ניתנים ללבישה והסרה כמו תחתונים רגילים ובכך מעניקים לילדכם תחושת בגרות ועצמאות

  • מפיצים תחושת קרירות עדינה בזמן ההרטבה ובכך מאפשרים לילדכם להבחין בכך שהרטיב באמצעות תחושה

  • עם דמויות דיסני הנעלמות בזמן ההרטבה בכדי ללמד את ילדכם על ההבדל בין רטוב ל-יבש באמצעות חוש הראייה

  • מחיר – כ 35 שקלים לחבילה של 14 חיתולים

לערכת התנסות

כשיש פיפי בטיול – סיר לכת

פטנט ישראלי, כחול לבן ושימושי מאד, לכל הורים שלא אוהבים להיסחב לשירותים ציבורים ולחשוב איך לנקת או איך לאחוז את הפעוט שלא יתלכלך. סיר מתקפל עם שקיות חדד פעמיות. מדובר בסיר המתקפל לתיק וניתן פשוט להשאיר אותו שם ולשלוף כשצריך.

המחיר 35 שקלים בלבד למארז עם שקיות

שעוונית למיטה

מזרן רטוב הוא תענוג קטן. גם אם הפעוט ישן עדין עם חיתול בלילה מומלץ להגן על המזרן. לעיתים ילדים קטנים משחקים על המיטה, קופצים או סתם יושבים להקשיב לסיפור.

בחנויות נמצאים שני מגני מזרון. הסוג הראשון מניילון עברה, בצורת סדין עם גומי. היתרון הוא המחיר. החיסרון לעיתים מרעיש או פחות נעים לשינה עליו. הסוג השני מרופד יותר והוא גם יותר יקר. מומלץ להחזיק שתי שעוניות כדי שאם אחת רטובה  או בכביסה המזרון עדין יישאר מוגן.

מחירים החל מ 20 שקלים ואפשר למצוא גם ב 200 שקלים, תלוי באיכות.

מגן שמיכה

חשוב בעיקר עם שמיכות החורף. כביסה של שמיכה הוא עניין ממסורבל. הבעיה הגדולה היא שמגני שמיכה יכלים להיות מאד יקרים, כמעט כמו שמיכה נוספת. הבעיה השנייה היא שקשה מאד להשיג מגנים כאלה בחנויות, לשמיכה בודדת.

מחיר החל מ 220 שקלים בחנויות לכלי מיטה.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת