בחירת שמות יוניסקס לתינוקות בחירת שמות יוניסקס לתינוקות

בחירת שמות יוניסקס

האם יש שמות של בנים או שמות של בנות, או שמדובר בתחום לא רלוונטי. בתקופה שבה אריאל נעם ואורי נמצאים בראש הרשימה - השמות עוברים מהפך

בחירת שם לתינוק גורמת לכולנו לנסות למצוא את השם האחד והמיוחד. שם שיתאים לתינוק אבל שגם יהיה מיוחד ואהוב עלינו, שם לא גלותי מדי אבל לא תמיד אנחנו רוצים משהו חדשני. הניסיון לבחור שם לתינוק שיתאים לשני ההורים, בדרך כלל יוצר דיונים ולא מעט אמוציות.

אם הייתם מגדלים תינוקות בשנת 1950 ואפילו 1970 הייתם מגלים ששמות היו ברורים ואם בחרתם בשם ליאת או פנינה – ברור שנולדה לכם תינוקת ובחרתם שמות לבנות. היום כניסה לגן ילדים או לכיתה מחייבת הצמדת כינוי של בן או בת ליד שמות של הילדים שלנו. יש יובל הבן ויובל הבת, תומר הבן ותומר הבת, אריאל, נועם ועוד.

נדמה לרגע שרק השמות שנחשבו גבריים – שמות של בניםהפכו לשנות של בנות אבל אם תסתכלו טוב תראו שגם שמות כמו נטע, ענבר או מעין, מורן ועוד שהיו פעם יותר שמות של בנות, הפכו גם הם לשמות יוניסקס.

שמות לתינוק – מה השמות הנפוצים?

בשנת 2018 פורסמה רשימת השמות הנפוצים ביותר במגזר היהודי וביניהם גם חיתוך של שמות יוניסקס נפוצים. בראש הרשימה נמצא השם אריאל, אריאל עדיין מככב ברשימת שמות של בנים והוא ניתן ל-70% עבור בנים ורק 30% בנות. השם הבא אחריו ברשימת שמות היוניסקס האהובים והנפוצים הוא נועם עם 80% בנים ו-20% בנות ובהמשך הרשימה השם אורי עם 81% בנים ו-19% בנות.

עוד כדאי להזכיר שאריאל ונועם נחשבים לשמות יוניסקס נפוצים כבר כמה שנים ברצף, בעוד השם אורי חדר לרשימה של שמות יוניסקס אהובים רק לפני כשנתיים.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת