האגיס
תחתונים חד פעמיים לנוחות ולספיגה מירבית לאחר הלידה. להזמנה הקליקו
מערכת האגיס

מתכון לשניצל בריא ללא טיגון

מתכון לשניצל בריא ללא טגון. מושלם לילדים

classic breaded Milanese veal cutlets with french fries and vegetables on background classic breaded Milanese veal cutlets with french fries and vegetables on background

יש דבר כזה שניצל בריא  מדובר במתכון קל, מהיר, טעים ובעיקר בריא, מזין, מזמין ולא משמין. המתכון הוא פשרה בין הרצון של הילדים לאכול שניצלים והרצון שלנו לא לטגן אלא לאפות. מוזמנים לנסות ותראו שהילדים יאכלו בשמחה

המצרכים:

· נייר אפיה
· מגש לתנור
· תנור
· חזה עוף פרוס דק לשניצלים
· ביצה
· פרורי לחם (קנויים כמובן, מי שרוצה לאכול ממש בריא יכול היום להשיג פרורי לחם מקמח מלא)
· קערה
· תבלינים לפי הטעם. כל מה שאתם נוהגים לשים בדרך כלל בבלילה של השניצל
· מעט שמן זית

אופן ההכנה:

· מחממים את התנור לחום בינוני, בין 150 ל 180 תלוי בתנור שלכם עד כמה הוא חזק.
· שוברים לתוך קערה את הביצה ומוסיפים לה מלח ועוד תבלינים לפי טעמכם וטעם ילדכם (אפשר פפריקה מתוקה, חרדל, מיונז ואפילו דבש)
· מערבבים היטב את הבלילה ומכניסים לתוכה את פרוסות השניצל.
· בקערה שטוחה נפרדת שמים את פרורי הלחם.
· לוקחים את השניצלים מתוך בלילה הביצה, כ שהם רטובים מהביצה וטובלים אותם בתוך פרורי הלחם, עד שהם מכוסים לגמרי מכל צדדי השניצל.
· כעת פורסים על מגש של התנור נייר אפיה ועליו מניחים את השניצלים.
· זולפים מעט שמן זית מלמעלה
· מכניסים לתנור לכ- 15 דקות. לא צריך להפוך .

אגב אפשר לעשות את אותו הדבר רק לחתוך את החזה עוף לחתיכות קטנות כך שזה יראה כמו "שניצלונים" ולא שניצלים. בדרך כלל זה יותר מגרה את הקטנים וקל להם לאחוז ולאכול.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

כתבות קודמותכתבות נוספות
נושאים הקשורים לכתבה
קבלו עדכונים על כל מה שטוב לקטנטנים שלכם
הרשמו עכשיו
הגעתם לרכיב תגובות של פייסבוק, אם ברצונכם לדלג עליו לחצו כאן
תגובות
מעבר לאזור התוכן, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z