תיק לתינוק תיק לתינוק

איך אורזים תיק לתינוק

גלי, אמא של יואבי בן 3 חודשים מספרת שכל יציאה מהבית היא מבחינת מבצע צבאי מאורגן. לתיק גדול וכמובן יקר היא אורזת הכל: "אני מפחדת תמיד שמשהו יהיה חסר או דווקא באמצע קניות הוא ירצה לאכול. אני אורזת המון וכל פעם מחדש מוצאת משהו להוסיף. לפעמים התיק פשוט כבד ומסורבל ומיותר לספר שברוב הדברים אני בכלל לא משתמשת".

התיק לתינוק של גלי כולל חיתולים, מגבונים, משטח החתלה גדול, משחקים, מוצצים, 3 סטים של בגדים להחלפה ועוד הרבה מוצרים וכמובן הארנק שלה, סמרטפון ויומן.

שרית לעומת גלי יוצאת עם תיק גדול יותר. שרית היא אמא של יהלי, בת 4 חודשים ועומר בת השלוש. התיק שלה מכיל גם משחקים ודברים לעומר ובגדי החלפה. למעשה גם שרית מעידה ש"כל יציאה מהבית הוא מבצע של לארוז ולחשוב מה שכחתי. אפשר לחשוב שאני אורזת לטיסה ולא ליציאה למשחקיה בקניון…".

למה אנחנו אורזים כל כך הרבה?

מהרגע שנולדו הילדים התחושה היא שהכל חייב להיות מושלם ומאורגן והפחד שנשכח משהו שיכריח אותנו לחזור הביתה או יגרום לנו להראות הורים פחות טובים, גורם להתארגנות מוגברת ולעיתים מוגזמת. רב ההורים יעידו שהם חוזרים עם התיק מבלי שהוציאו ממנו דבר או שהשתמשו רק בחיתול ובמגבונים. אנחנו ממליצים שאחרי שבחרתם תיק נוח נסו לעצור ולחשוב מה הכרחי ומה כדאי לארוז בו, לפני היציאה מהבית וותרו על דברים כבדים או מסרבלים.

איך לארגן נכון תיק לתינוק?

מומלץ לארגן בתיק רק ציוד שבאמת זקוקים לו. כדאי לארוז תיק קבוע שבו מוצרים שחייבים להשתמש בהם ולהוסיף כל פעם לפי זמני היציאה מהבית, ארוחות רלוונטיות או מוצרים נוספים. בהנחה שאתם יוצאים למקום קרוב ולזמן מוקצב, כדאי לארוז רק מה שזקוקים לו ולוותר על תיק כבד ולא נוח.

חיתולים: לא נעים להסתובב בחיתול מלא ולכן כדאי תמיד לקחת כמה חיתולים בתיק וכמובן להחליף לתינוק לפני היציאה מהבית.

משטח החתלה או חיתול טטרה: לא בכל יציאה מהבית יש מקום מיועד להחתלה וגם אם יש אתם לא רוצים להניח את התינוק על משטח לא נקי. בנוסף לפעמים החלפת החיתול מלכלכת ואם אתם מחליפים בעגלה מומלץ לשמור על הריפוד ולהגן עליו גם מלכלוך. דאגו למשטחי החתלה חד פעמיים כמו אלו של האגיס או חיתול טטרה, שיהוו מקום נקי להניח עליו את התינוק.

מוצרי החתלה: מומלץ לארגן ג'ל לחיטוי הידיים וקרם החתלה וכדאי לחפש מוצרים כאלה בגרסה קטנה, כדי שלא יתפסו מקום רב בתיק.

מגבונים: מגבונים הם המצרך החשוב לילדים בכל גיל ומשמשים להחתלה אבל גם לניקוי כללי כשאתם בחוץ. גם כאן כדאי לחשוב על מוצר קטן יחסית כמו מגבוני  TOGO של האגיס, הארוזים בחבילה קטנה, קלה יותר לנשיאה ותופסים פחות מקום בתיק מאריזות רגילות.

מוצץ: בהנחה שהתינוק משמש במוצץ דאגו לשניים כאלה בתיק.

סט בגדים להחלפה: בחרו בגדים לפי מזג האוויר ועונת השנה. קחו רק מה שנחוץ, מבלי להעביר את כל ארון הבגדים לתיק.

אוכל: לפי גיל הילד קחו רק את מה שאם זקוקים לו לארוחות. מפצל מנות, בקבוק או פירות. נסו לא לסחוב יותר כיוון שאין צורך.

על מה כדאי לוותר, או במילים אחרות מה מכביד על התיק ומסרבל אותו? בדך כלל מה שמכביד הם צעצועים, הארנק של אמא ושמיכות.

צעצועים: כיוון שבדרך כלל היציאה מהבית כוללת עגלה ועליה שלל צעצועים וקשתות משחק כדאי לחשוב אם אתם זקוקים לעוד צעצועים ואם כן אז רק לצעצוע שהילד קשור אליו וזקוק לו

שמיכה: שמיכה היא דבר חשוב אבל אם יש לכם אחת כזאת בעגלה תחשבו אם כדאי להוסיף אחת נוספת.

ארנק: טוב לא חשבנו שתוותרו על יציאה מהבית עם ארנק אבל בדקו אם כל כרטיסי המועדון נחוצים לכם ואולי כדאי לארגן ארנק קטן וקל ליציאה

בגדים: סטים נוספים של בגדים: בחרו כאמור סט אחד שיתאים לעונה

בילוי נעים!

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה